- Waardering
- 10.260
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Vanacht enorme kut nacht gehad, 4x badend in het zweet wakker geworden met zieke buikkrampen. Lijkt wel een voedselvergiftiging ofzo. Vanmorgen op het punt gestaan me ziek te melden op werk, maar toch maar gegaan met de gedachten dat ik altijd nog ziek naar huis kan...
Afijn, eind vd ochtend werden de krampen iets minder, maar bleven wel aanhouden. Ben ook al 8x wezen kakken vandaag. Er stond een legday op de planning, maar dit kan je geen training noemen...
Toch maar een opsomming:
Squat 4x5x50kg
Leg curl 3x12x37kg
Leg extension 3x12x47kg
Calf ext <-- geskipped ivm buikpijn.
Ongeveer na 40 minuten hield ik het niet meer uit en ben ik naar huis gegaan. Volgende keer beter.. hopen dat ik morgen fitter ben en pushday 2 vd week kan uitvoeren!
Afijn, eind vd ochtend werden de krampen iets minder, maar bleven wel aanhouden. Ben ook al 8x wezen kakken vandaag. Er stond een legday op de planning, maar dit kan je geen training noemen...
Toch maar een opsomming:
Squat 4x5x50kg
Leg curl 3x12x37kg
Leg extension 3x12x47kg
Calf ext <-- geskipped ivm buikpijn.
Ongeveer na 40 minuten hield ik het niet meer uit en ben ik naar huis gegaan. Volgende keer beter.. hopen dat ik morgen fitter ben en pushday 2 vd week kan uitvoeren!

Morgen lang dagje werken en eind vd middag gaan we pushday 1 van de week doen. Ga proberen 5x5x70kg op de bench. Morgen ook chili con carne op het menu. Can't wait for that! 

) ik weet het, ik ben netflix addicted.