Fitness Seller

HertogSandBox - Road to 100KG BenchPress

Getver.. das lang wachten.. :(

• Topic Starter Topic Starter
Weer even een roundup van de afgelopen 3 dagen:

Gisteren chestdag. Niet het loggen waard, bench kwam ik niet verder dan 67.5kgx5. Dacht dat ik 5x70kg eindelijk aan kon. Blijlbaar nog niet..

Vandaag pullday, echt 0% zin in maar ga het beste van maken.. vanmorgen weer gewogen en snap er helemaal geen reet meer van. Woog 61.8?? Dat is -3kg in een halve week ofso. Hoe dan haha. Tik dagelijks gewoon mn 2800 weg. Heb wel echt veel aan mn kop op dit moment en veel stress, kan dat een aanleiding zijn? Nja. De log van de pullday komt vanavond

Pullday (1/2/2020)

Pullups 4x6 bw

Pulldown Reverse grip
10x59kg
10x59kg
10x59kg
10x59kg

Chest supported barbel row
8x45kg
8x45kg
8x45kg
8x45kg

Small grip pulldown
12x44.2kg
12x44.2kg
12x44.2kg

Standing lat pulldown
10x21.4kg
10x21.4kg
10x21.4kg
10x21.4kg

Rope hammer curl
12x17kg
12x17kg
12x17kg
12x17kg

Alt biceps curl
12x12kg
12x12kg
12x12kg
12x12kg

Extra:
One arm dumb row
8x28kg
8x28kg
8x28kg
8x28kg

One arm pulldown
8x17kg
8x17kg
8x17kg
8x17kg

Ging goed. 2 extra oefeningen gedaan omdat ik wat tijd over had.

Legday 2 (maandag 3/2/2020)

Vanmorgen weer eens de weegschaal op. Gaf nu 63kg aan. Blijft frapant hoe mijn gewicht blijft schommelen. De ene week lijkt ik op onderhoud te zitten / af te vallen, de volgende week ben ik ineens 2kg zwaarder :o

Vanmorgen de kleutertjes gym gegeven en gelijk door naar de sportschool. Stipt 12:00 stapte ik binnen. Tijd voor legs!

Squat (note for myself, ging eigenlijk te makkelijk, volg keer uppen)
5x70kg
5x70kg
5x70kg
5x70kg
5x70kg

One leg extension egym
10x25kg
10x25kg
10x25kg
10x25kg

Stiff deadlift
10x26kg dumbs
10x26kg dumbs
10x26kg dumbs
10x26kg dumbs

Calf extension in hammer strength machine
15x100kg
15x100kg
15x100kg
15x100kg

Ab crunch rope
15x35.2kg
15x35.2kg
15x35.2kg
15x35.2kg

Hanging leg raise
6xbw
6xbw
6xbw
6xbw

Leg press in egym
10x105kg
10x105kg
10x110kg
10x110kg

Wou nog leg curl doen, maar die klote egym cirkel zat steeds vol. Dus mn workout maar gefinished met +- 5 minuten random buikspier oefeningen.

Nu ik dit log zit net mijn maaltijd erin (zie afbeelding). Al met al tevreden, morgen pushday.

Hopelijk voeltie lekker en lukt 5x70kg bench me eindelijk weer eens...

Wordt vervolgd

Bijlagen

• 20200203_174722.jpg
    20200203_174722.jpg
    139,7 KB · Weergaven: 140
Gewicht blijft gewoon een lastig iets. Je schommelt altijd en je gewicht kan op een dag al een kg schommelen.
Denk toch dat hoe lastig het ook is je gewoon een aantal weken echt door moet zetten en niet teveel op dat getal moet focussen. En dan eens zien wat het verloop doet en of je wel aankomt.
Wat doet het nu over de langere termijn? Dus sinds je bulk?

Stress kan zeker ervoor zorgen dat je gewicht verliest, alleen is dit in jouw geval wel erg veel... Ik zou zeggen ga eens flink cheaten ;)

• Like
Waarderingen: Apw
In! succes met je road naar 100kg! Ik probeer nog de 140kg te bereiken dit jaar als het allemaal meezit :)

Elke dag zelfde moment wegen en einde vd week gemiddelde daarvan pakken. Ook je kcals omhoog gooien

Gewicht blijft gewoon een lastig iets. Je schommelt altijd en je gewicht kan op een dag al een kg schommelen.
Denk toch dat hoe lastig het ook is je gewoon een aantal weken echt door moet zetten en niet teveel op dat getal moet focussen. En dan eens zien wat het verloop doet en of je wel aankomt.
Wat doet het nu over de langere termijn? Dus sinds je bulk?

Ben nu sinds 3 weken weer ff serieus bezig, gewicht schommelt tussen de 62 en 65 in. Ik weeg me ALTIJD in de ochtend op nuchtere maag. Ik ga denk ik gewoon wat doelen stellen. Als ik bijv over 3 weken geen 67 weeg cals naar 3200 ofzo :o

Heb er toch aan toe moeten geven.. loop nu de afgelopen 2 weken enorm te kwakkelen qua verkoudheid en griep. Vandaag besloten me ziek te melden van werk, en voor de zekerheid even lang de dokter.

Enorme hoofdpijn tussen mijn ogen in, en wat blijkt. Voorhoofdsholte ontsteking :shrug:

Gelukkig wel gewoon eetlust. Training (uiteraard) moeten laten schieten.. moet er aan toe geven om rust te houden. To be continued..

Heb er toch aan toe moeten geven.. loop nu de afgelopen 2 weken enorm te kwakkelen qua verkoudheid en griep. Vandaag besloten me ziek te melden van werk, en voor de zekerheid even lang de dokter.

Enorme hoofdpijn tussen mijn ogen in, en wat blijkt. Voorhoofdsholte ontsteking :shrug:

Gelukkig wel gewoon eetlust. Training (uiteraard) moeten laten schieten.. moet er aan toe geven om rust te houden. To be continued..

Beterschap!

Beterschap :kiss:

Dit logje gaat even op hold, ik mis op dit moment de motivatie om dagelijks te loggen.

Dont worry, ik blijf bulken, ik blijf trainen en ik blijf strijden om die 100KG bench te behalen!

Hoogte en diepte punten zal ik melden, maar dagelijkse trainingen loggen gewoon even niet op dit moment. To be continued...

Kleine update. Hij gaat heerlijk!! Gewicht op dit moment rond de 66-67. Al bijna +5kg t.o.v begin van de bulk. Calorieen omhoog gegooid naar 3300 per dag. Wordt wel echt proppen nu.. nooit gedacht dat dit punt zou komen.

Wel zieke kracht gainz. Gisteren 1x90kg bench!! Die 100kg komt in zicht. Gooi nu setjes van 5x5x5x70kg zonder veel moeite. Squat rond de 90kg voor 5x5. =+30kg t.o.v. begin bulk. 1xMax op squat nog niet geprobeerd. Vind dat best eng ofso, geen idee voelt gewoon nog niet goed om voor 1x max op squat te gaan.

Vanacht vertek ik om 4:00 naar Frankrijk voor een weekje skivakantie. Lekker veel meters maken op de piste. Hopelijk verlies ik net zoals vorig jaar niet al te veel gewicht. Na mijn vakantie kijk ik ff hoe me weight er voor staat en maak ik een nieuw voedings en trainingsplan voor de komende periode.

Ook zal ik weer actief gaan loggen, zeker nu het zo lekker gaat.

Bedankt als je nog meeleest en tot over 1 week! Xx :D

Geniet van je vakantie! en lekker apres skieen! :D

Zijn we weer na een week skivakantie. Veel bewogen, veel gegeten maar vooral genoten. Voor ik weg ging gewogen en dit was 65,9kg.

Terugkomst gewogen en dit was 61,4kg.. net zoals vorig jaar weer t*ring veel gewicht verloren. Beweeg ik dan echt zo veel? Want ik weet 100% zeker dat ik op een gemiddelde dag rond de 5k calorieën kom op skivakantie. Kaiserbroodjes, spiegelei, spek, kaisserschmarren, schtnitzel, pommes, kaasfondue, bier, germknodel.. dit is maar een kleine opsomming van wat er allemaal geconsumeerd is.

Besloten om naar de 3k dagelijks te gaan, waarbij een minimum van 170 eiwit/ 60 vet , rest carbs. Volledig IFFYM. Het speelkwartier is voorbij..

Push, pull, legs schema. 6xpw, geen cardio. 5x5 op de compounds, 4x10 op de assistment excercises en 3x12 op de isolatie oefeningen.
Schema volgt deze week. Nogmaals, het speelkwartier is voorbij, gains moeten gemaakt worden.

Ga weer dagelijks posten (voeding/ trainingen / progress pics/ video's / irl dingen)

Leuk als je nog meeleest :)

Terug
Naar boven