Fitness Seller

Hervé's log - 100 kg +

• Topic Starter Topic Starter
Deze week kan ik mijn schema weer helemaal doen ! Vandaag rug en hams, ga er misschien ook nog biceps bij doen

Ik denk aan het volgende voor rug :

DEADLIFT
BOR
LAT PULLDOWN
nog ene row, weet nog niet welke
LAT PULL DOWN CHINGRIP

heb er fcking zin in !

wat denken jullie?

waarom 2 keer lat pulldown? zou dan eerder een ervan vervangen door barbell pullovers. rows: T-bar, BOR, seated row, DB rows, keuze genoeg ;)

waarom 2 keer lat pulldown? zou dan eerder een ervan vervangen door barbell pullovers. rows: T-bar, BOR, seated row, DB rows, keuze genoeg ;)

pullovers werke bij mij ni ! 2 pull downs voelen goed ,ik ga straks een seated row doen denk ik, ik laat wel iets ween hoe het was bro;)

2 lat pulldowns is IMO niet nodig :D doe dan wat meer setjes op een en doe er een andere oefening bij, of verwissel je grip elk setje

en? is moeilijker dan uwe T&G e :p

voelt beter omdat je elke rep je techniek weer op orde stelt. bij T&G heb je meer de neiging om kosten wat kost dat gewicht naar boven te rossen, dat heb ik toch :D

Heb net een meal bereid ! Had helemaal geen zin om te koken, maar toen ik er aan begon, is dit helemaal omgeslagen !

Ik heb kip met rozemarijn en honing gebakken met daarbij rijst en walnoten en dan nog kerstomaatjes... was zalig lekker ! :meal:

DSC00989.jpg

ziet er goed uit, niet echt mijn ding maar wel lekker :p

neen bedankt :D
nee ik eet liever rijst met smaak, nasi goreng oid :D of aardappelen, zo gewoon droge rijst duurt eeuwen voor ik het binnen heb :D

neen bedankt :D
nee ik eet liever rijst met smaak, nasi goreng oid :D of aardappelen, zo gewoon droge rijst duurt eeuwen voor ik het binnen heb :D

Ketchup is the key, en die walnoten doen het ook. Ik heb er geen probleem mee. Tis ni verboden om daar bij te drinken eh, oelewapper.:D

vind de smaak van rijst gewoon te droog :D

uhu :D

Net een gruwelijke training achter de rug. Schouders & triceps !

Dumbbell press per hand: aflopende set

35kg*8 => easy
30kg*10
25*12
20*12

liggende side raises: zo op een bankje, arnie style:D

10 kg*12
10kg*12
12kg*10
15kg*8

pomp was reuze !

military press:

40kg*12
50kg*10

bent over side raises:

12.5kg*15
17.5kg*12
20kg*10
22.5kg*8

toen ben ik wat gaan drinken, ik kreeg mn fles bijna niet meer omhoog:D

dan triceps gedaan:

dip machine:

60kg*12
70kg*10
80kg*8
90 kg*6
40 kg * tot failure

pressdown aan kabels

25kg*10
30kg*8
35kg*6
20 kg *tot failure

dan nog een oefening kabelstrekken op een banke 90°

15kg*12
20kg*10
25kg*6
10kg*tot failure

toen zat de training erop en had een machtige pomp:D

Morgen is het benen dag ! Ik ga naar landen, squatten met g3rr3:D wordt pijnlijk.

No squats No glory zeker?:o

no squats no glory inderdaad! jij gaat eraan man :p!

waarom MP als 3e oefening? hoort als eerste imo ;)

Terug
Naar boven