XXL Nutrition

Hervé's log - 100 kg +

sjans da ge mij hebt e poit :p:roflol:

haha :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag dus rug gedaan ! Normaal gezien aan het begin van de week maar er zijn aan het begin van de week een paar zakken tussen gekomen en dus gisteren benen voor rug getraind. Gerre had me voorgesteld van dan rack pulls te doen ipv deads. Zo gezegd, zo gedaan !

Rack pulls:

60kg*15
100kg*12
140kg*6
160kg*4

T-bar rows:

40 kg *12
50kg*12
=> voelde er geen k*t van, dus maar een andere oef gedaan

seated pulley:
50kg*12
60kg*10
70kg*8
80kg*8

lat pull down, chin grip

60kg*12
70kg*10
80kg*8
90kg*4

nog een paa rows gedaan aan de kabels erna, maar mn rug zat compleet vol om er nog een hele oefening uit te halen:D

Dan triceps gedaan :

niets noemenswaardis, maar wel een beter gevoel in de tris, hard branden en harde pomp:D

Morgen en overmorgen rusten.

ge moet ook meer pakke op T-bar om der iet van te voele e pipo :D
nette racks bro ;)

ge moet ook meer pakke op T-bar om der iet van te voele e pipo :D
nette racks bro ;)

Merci voor de racks bro, ma ik voel normaal de T's al met 20 kg;) da ik een goeie spanning heb en dan bouw ik op tot 80 kg, ma ik voelde er gisteren geen rotte zak van:D moet mij zo een hendeltje kopen, moet het nu gewoon met de barbell doen..

Pumpzzzz :wl:

Richting Hasselt, kruispunt verder Dan de Mcdonalds linksaf, daar vind je muscle2muscle en hebben ze die stangetjes normaal zo in voorraad ;)

Pumpzzzz :wl:

Richting Hasselt, kruispunt verder Dan de Mcdonalds linksaf, daar vind je muscle2muscle en hebben ze die stangetjes normaal zo in voorraad ;)

Thanks man, daar ga ik dan binnekort eens langs :mc: , euhm ik bedoel bij de muscle2muscle:D

Gulden regel: Als je voorbij een Mac komt, MOET je naar binnen!

:D

Hoeveel deadlift je normaal?

eens als die benen bijtrekken dan zal die deadlift ook wel meegaan ;)

da bedoel ik ni pannekoek :D ik bedoel als die benen qua kracht bijtrekken dan gaat die deadlift omhoog

lekker he, gisteren ook een oatmeal pancake gemaakt, overheerlijk die dingen

Terug
Naar boven