g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ge moet ook meer pakke op T-bar om der iet van te voele e pipo
nette racks bro![]()
da ik een goeie spanning heb en dan bouw ik op tot 80 kg, ma ik voelde er gisteren geen rotte zak van
moet mij zo een hendeltje kopen, moet het nu gewoon met de barbell doen..Pumpzzzz
Richting Hasselt, kruispunt verder Dan de Mcdonalds linksaf, daar vind je muscle2muscle en hebben ze die stangetjes normaal zo in voorraad![]()
, euhm ik bedoel bij de muscle2muscle
Gulden regel: Als je voorbij een Mac komt, MOET je naar binnen!
![]()

breng mij der dan ook ineens ene mee broMerci voor de racks bro, ma ik voel normaal de T's al met 20 kgda ik een goeie spanning heb en dan bouw ik op tot 80 kg, ma ik voelde er gisteren geen rotte zak van
moet mij zo een hendeltje kopen, moet het nu gewoon met de barbell doen..

I love that rule!!Gulden regel: Als je voorbij een Mac komt, MOET je naar binnen!
![]()
breng mij der dan ook ineens ene mee bro
Okay bro, deal
ik post hem binnekort.eens als die benen bijtrekken dan zal die deadlift ook wel meegaan![]()
geen shorts..da bedoel ik ni pannekoekik bedoel als die benen qua kracht bijtrekken dan gaat die deadlift omhoog

Gayweight, 140 kg, maar 150 zit er zeker in.. ik heb ergens nog een foto van me rug nu, maar moet hem terug vindenik post hem binnekort.