g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ne roze bjorn borg... te erg voor woorden, ik schaamde mij diep in uw plaats bro
en dan die kerel vanalles wijsmake over voeding![]()
hahaha? Ge waart jaloers mofo

hehe
geen idee. ik ga al zeker en vast geen leg ext. meer doen. gerre heeft me leren squattehehe

Maar toch zien je benen er best goed uit op die foto die ik heb gezien, maar ik vraag me nou af wat ze meten, niet dat dat alles zegt maar om te vergelijken.
Heb zelf nu ook beginnent last van m'n knieën een beetje, best wel k*t maar ik squat wel meer dan jou als je 2x105 doet?![]()
Kan best zijn dat je meer squat, maar om nooit te squatten ben ik tevreden met mn 2 x105
Ik ging gisteren avond weer eens op de weegschaal staan en BOOM, 100.5 kgmijn eerste doel is dus bereikt, op naar de volgende.. vandaag eerste dag gehad aan de unief, een inleidingscursus wiskunde
Echt klote boel. Maar straks rug trainen
maakt alles weer goed
![]()

we gaan minimum voor 100 kg @ 8% 
echt zwaar klote. deadlift wel een pr 150*1 , met 140 kg heb ik een paar mooie reps kunne doen maar ik was al snel buiten ademTE veel volk vind ik ook rot en als ik dan moet wachten gaat men zin ook over!
Ene die k*ttraining maak je maar goed de volgende keer!
vandaag borst aangepakt ! ziet er ongeveer het zelfde uit als anders, maar kracht was echt goed vandaag

Ik ging gisteren avond weer eens op de weegschaal staan en BOOM, 100.5 kgmijn eerste doel is dus bereikt, op naar de volgende.. vandaag eerste dag gehad aan de unief, een inleidingscursus wiskunde
Echt klote boel. Maar straks rug trainen
maakt alles weer goed
![]()

Eerste dag en nu al klote vinden? Kom op Hervee man. Dan gaat ge nog veeeeeel lessen tegen uw goesting moeten volgen
En euhm, 100kg voor 17 jarige met zo'n vetpercentage -> nice!
succes nog met de trainingen

ben ik heel tevreden mee .