XXL Nutrition

Hervé's log - 100 kg +

ne roze bjorn borg... te erg voor woorden, ik schaamde mij diep in uw plaats bro :D

en dan die kerel vanalles wijsmake over voeding :roflol:

Maar hoe kom je aan die pijnlijke knieën hervee?

• Topic Starter Topic Starter
ne roze bjorn borg... te erg voor woorden, ik schaamde mij diep in uw plaats bro :D

en dan die kerel vanalles wijsmake over voeding :roflol:

:D hahaha? Ge waart jaloers mofo:p

Hervé : Gert jong, komaan ik snap da ni die kerels, eerst gaan trainen, al die kcals eraf gaan branden, en dan terug gaan eten, da kon toch ni, das echt dom. Daarom heb ik ne 0 kcals luchtshake mee:D

ja die luchtshake :roflol: kerel z'n smoel was geld waard :roflol:

leg ext. zijn een hel voor de knietjes :p

geen idee. ik ga al zeker en vast geen leg ext. meer doen. gerre heeft me leren squatte:D hehe

Maar toch zien je benen er best goed uit op die foto die ik heb gezien, maar ik vraag me nou af wat ze meten, niet dat dat alles zegt maar om te vergelijken.
Heb zelf nu ook beginnent last van m'n knieën een beetje, best wel k*t maar ik squat wel meer dan jou als je 2x105 doet? :p

Maar toch zien je benen er best goed uit op die foto die ik heb gezien, maar ik vraag me nou af wat ze meten, niet dat dat alles zegt maar om te vergelijken.
Heb zelf nu ook beginnent last van m'n knieën een beetje, best wel k*t maar ik squat wel meer dan jou als je 2x105 doet? :p

Kan best zijn dat je meer squat, maar om nooit te squatten ben ik tevreden met mn 2 x105

Ik ging gisteren avond weer eens op de weegschaal staan en BOOM, 100.5 kg:D mijn eerste doel is dus bereikt, op naar de volgende.. vandaag eerste dag gehad aan de unief, een inleidingscursus wiskunde:( Echt klote boel. Maar straks rug trainen:) maakt alles weer goed;)

Kan best zijn dat je meer squat, maar om nooit te squatten ben ik tevreden met mn 2 x105

Ja idd.

Ik ging gisteren avond weer eens op de weegschaal staan en BOOM, 100.5 kg:D mijn eerste doel is dus bereikt, op naar de volgende.. vandaag eerste dag gehad aan de unief, een inleidingscursus wiskunde:( Echt klote boel. Maar straks rug trainen:) maakt alles weer goed;)

Gruwelijk man de 100 gepasseerd :cheer:

Gisteren eeen k*t training, veel te veel volk in de gym, alle machines en barbells bezet etc:( echt zwaar klote. deadlift wel een pr 150*1 , met 140 kg heb ik een paar mooie reps kunne doen maar ik was al snel buiten adem

daarna een lat pulldown met chin grip en dan nog een seated pulley,

omdat er zoveel bezet was heb ik de zin verloren om te trainen en ben ik naar huis gegaan k*tTRAINING !

TE veel volk vind ik ook rot en als ik dan moet wachten gaat men zin ook over!
Ene die k*ttraining maak je maar goed de volgende keer!

TE veel volk vind ik ook rot en als ik dan moet wachten gaat men zin ook over!
Ene die k*ttraining maak je maar goed de volgende keer!

Ja inderdaad:) vandaag borst aangepakt ! ziet er ongeveer het zelfde uit als anders, maar kracht was echt goed vandaag:)

incline db press met 40 kg * 9 reps PR:D

40kg 9 reps is zeker niet mis! ( kan ik ook wel denk ik) hehe is proberen:D

Eerste dag en nu al klote vinden? Kom op Hervee man. Dan gaat ge nog veeeeeel lessen tegen uw goesting moeten volgen :D
En euhm, 100kg voor 17 jarige met zo'n vetpercentage -> nice!
succes nog met de trainingen

Eerste dag en nu al klote vinden? Kom op Hervee man. Dan gaat ge nog veeeeeel lessen tegen uw goesting moeten volgen :D
En euhm, 100kg voor 17 jarige met zo'n vetpercentage -> nice!
succes nog met de trainingen

Wad gewoon helemaal uit het ritme, maar gisteren en vandaag ging het echt goed, ben ik wel blij om:)

Zalige training gehad !

Beentjes zwaar aangepakt

full squats

60 kg*10
80kg*10
100 kg*6 PR !
110 kg *4 PR !!
120 kg *1 PR !!!
60 kg *15

leg press:
160 kg*12
200kg*10
240 kg *8
280 kg *6

zercher squats

60 kg *10
70kg*8
80 kg *6

calf press
280 kg *20
280 kg *15
200 kg * tot failure
120 kg * tot failure

training was echt goed, een paar goeie PR's gemaakt:) ben ik heel tevreden mee .

Terug
Naar boven