Tony91
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hele mooi progressie en trainingen man!
En idd legextensions laten, mede door dat k*tding heb ik mijn kraakbeen in mijn knieën verkloot :s
Zalige training gehad !
Beentjes zwaar aangepakt
full squats
60 kg*10
80kg*10
100 kg*6 PR !
110 kg *4 PR !!
120 kg *1 PR !!!
60 kg *15
leg press:
160 kg*12
200kg*10
240 kg *8
280 kg *6
zercher squats
60 kg *10
70kg*8
80 kg *6
calf press
280 kg *20
280 kg *15
200 kg * tot failure
120 kg * tot failure
training was echt goed, een paar goeie PR's gemaaktben ik heel tevreden mee .
ik voel de beentjes vandaagNope, nu niet meer eigenlijk. Hopelijk blijft het zo
---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------
Thanks manik voel de beentjes vandaag
---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------
Vandaag schouders aangepakt , gewichten ware ongeveer dezelfde behalve ben ik tot 27.5 kg per hand gegaan bij bent over raises. Ook heb ik de side raises aan de kabels gedaan dit keer, de rest was vrij analoog. Goeie training

niet rows?Hoop het ook voor je knieën..
En gast wat gebruik jij voor dumbbells
27,5kg bent over raisesniet rows?
Damn de jonge generatie komt eraan. Complimenten voor je dedication!

dan ben ik maar de pink one, ik blijf je ownen op de grote 3
die training heb je trouwens afgekeken van bij mijop legpress na dan, toen deden we box squats
vind het wel raar dat je bij mij moeite had met 2*105 en nu ineens 1*120 doet, zeker dat het klopt? niet dak u ni geloof zu![]()
Ja het ging goed die 120 er zit meer in
Maar de roze ranger vindt het absoluut nodig hier wat te komen lullen
. Ik moet ze wel gelijk geven . Ik plan dus de eerst komende maanden nog 3 keer per week te gaan. En mij meer focussen op de grote 3.Dan kom je automatisch bij Bill Star/Rippetoe terecht
Maar het is onzin van je ouders... Ik trainde 5x per week toen ik nog op de uni zat. Pas als je echt merkt dat je resultaten achteruit gaan zou ik ze pas gelijk geven.