Fitness Seller

Hervé's log - 100 kg +

hele mooi progressie en trainingen man!

En idd legextensions laten, mede door dat k*tding heb ik mijn kraakbeen in mijn knieën verkloot :s

• Topic Starter Topic Starter
hele mooi progressie en trainingen man!

En idd legextensions laten, mede door dat k*tding heb ik mijn kraakbeen in mijn knieën verkloot :s

Thanks man, het is echt motiverend voor me als mijn kracht zo blijft stijgen als nu.

Had je last van je knieën bij het squatten?

Zalige training gehad !

Beentjes zwaar aangepakt

full squats

60 kg*10
80kg*10
100 kg*6 PR !
110 kg *4 PR !!
120 kg *1 PR !!!
60 kg *15

leg press:
160 kg*12
200kg*10
240 kg *8
280 kg *6

zercher squats

60 kg *10
70kg*8
80 kg *6

calf press
280 kg *20
280 kg *15
200 kg * tot failure
120 kg * tot failure

training was echt goed, een paar goeie PR's gemaakt:) ben ik heel tevreden mee .

Quote waardige training :thumbs:

Had je last van je knieën bij het squatten?

Nope, nu niet meer eigenlijk. Hopelijk blijft het zo

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

Thanks man;) ik voel de beentjes vandaag

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Vandaag schouders aangepakt , gewichten ware ongeveer dezelfde behalve ben ik tot 27.5 kg per hand gegaan bij bent over raises. Ook heb ik de side raises aan de kabels gedaan dit keer, de rest was vrij analoog. Goeie training

Damn de jonge generatie komt eraan. Complimenten voor je dedication!

Nope, nu niet meer eigenlijk. Hopelijk blijft het zo

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

Thanks man;) ik voel de beentjes vandaag

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Vandaag schouders aangepakt , gewichten ware ongeveer dezelfde behalve ben ik tot 27.5 kg per hand gegaan bij bent over raises. Ook heb ik de side raises aan de kabels gedaan dit keer, de rest was vrij analoog. Goeie training

Hoop het ook voor je knieën..

En gast wat gebruik jij voor dumbbells
27,5kg bent over raises :eek:??? niet rows?

Hoop het ook voor je knieën..

En gast wat gebruik jij voor dumbbells
27,5kg bent over raises :eek:??? niet rows?

juist bent over raises geen rows.

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

Damn de jonge generatie komt eraan. Complimenten voor je dedication!

Juist, g3rr3 en ik worden de nieuwe power rangers :roflol:

EDIT: g3rr3 is the pink one:D

Die bent over raises zijn inderdaad ziek sterk! Vet!

dan ben ik maar de pink one, ik blijf je ownen op de grote 3 :p

die training heb je trouwens afgekeken van bij mij :p op legpress na dan, toen deden we box squats :p
vind het wel raar dat je bij mij moeite had met 2*105 en nu ineens 1*120 doet, zeker dat het klopt? niet dak u ni geloof zu :D

Echt veel getraind wordt hier niet he :D

gij zij een beest man! doe zo voort

den hervé traint op zijn manier e, veel zevere en weinig tille :p

:jk: e bro ;)

The pink one :roflol:

dan ben ik maar de pink one, ik blijf je ownen op de grote 3 :p

die training heb je trouwens afgekeken van bij mij :p op legpress na dan, toen deden we box squats :p
vind het wel raar dat je bij mij moeite had met 2*105 en nu ineens 1*120 doet, zeker dat het klopt? niet dak u ni geloof zu :D

Nee, ik lieg speklap. :D Ja het ging goed die 120 er zit meer in;)

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Echt veel getraind wordt hier niet he :D

4 x per week man:D Maar de roze ranger vindt het absoluut nodig hier wat te komen lullen:D

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Damn right

Vandaag de eerste officiële lesdag gehad aan de universiteit. Mijn ouders vinden het niet meer dan normaal dat ik nu minder met trainen:(. Ik moet ze wel gelijk geven . Ik plan dus de eerst komende maanden nog 3 keer per week te gaan. En mij meer focussen op de grote 3.

Hoe zou ik mijn schema er best laten uitzien? Zou ik met zo een schema met maar 3 keer per week nog goede vorderingen kunnen maken?

Dan kom je automatisch bij Bill Star/Rippetoe terecht ;)

Maar het is onzin van je ouders... Ik trainde 5x per week toen ik nog op de uni zat. Pas als je echt merkt dat je resultaten achteruit gaan zou ik ze pas gelijk geven.

Dan kom je automatisch bij Bill Star/Rippetoe terecht ;)

Maar het is onzin van je ouders... Ik trainde 5x per week toen ik nog op de uni zat. Pas als je echt merkt dat je resultaten achteruit gaan zou ik ze pas gelijk geven.

Mijn ma zei dat als ik te vaak ga trainen ze er met mn pa over gaat praten en dat er daan maatregelen getroffen gaan worden. We zullen zien.

op kot gaan zoals ik ;)

Als jij het voor elkaar krijgt al je schoolwerk op tijd af te krijgen en gewoon goeie punten halen, wat maakt het dan uit...

Maarja ouders zijn nou eenmaal lastig ;)

Terug
Naar boven