AndroidHealthClinic

Hervé's log - 100 kg +

nette benentraining!

uurtje meer of minder per week sporten zou niet uit moeten maken lijkt me, daarnaast houd het de geest scherp :)

bro, ben just terug uit verlof.. zie dat ge niet stil gestaan hebt.. gaat weer vooruit als ne trein!

:eek:

Nice stats en trainingen

maar ff over uni, zit er zelf nu en heb echt wel tijd om ff 4 uurtjes per week te trainen hoor, zelfs soms periodes met maar 2-3 dagen les maja ouders heh pfff :P

• Topic Starter Topic Starter
bro, ben just terug uit verlof.. zie dat ge niet stil gestaan hebt.. gaat weer vooruit als ne trein!

:eek:

Jip, deadlift, squats en bench zijn heel goed opgeschoten en 101.6 op de weegschaal. Ik dacht al waar is onze big ron gebleven? see u in da gym bro;)

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

nette benentraining!

uurtje meer of minder per week sporten zou niet uit moeten maken lijkt me, daarnaast houd het de geest scherp :)

thanks;)

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Nice stats en trainingen

maar ff over uni, zit er zelf nu en heb echt wel tijd om ff 4 uurtjes per week te trainen hoor, zelfs soms periodes met maar 2-3 dagen les maja ouders heh pfff :P

Ik doe mijn best om zoveel mogelijk te gaan, ouders zijn inderdaad lastig zoals de meeste dat vinden..achja

Wordt je nou niet snel vetter? Je gewicht gaat wel heel snel?

Zalige rug en biceps training vandaag !

DEADLIFT:

60kg * 10 touch&go
80 kg*3
100 kg *3
120 kg *3
140 kg repout *5 PR
150 kg *2 PR

buiten de 60 kg altijd de barbell een seconde of 2 dood gelegd.

lat pulldown chin grip

70kg* 12
80kg*10
90 kg *8
100 kg*6 met spot op de 2 laatste:d ik voelde mn lats echt scheuren haha

tbar row

60 kg *12
70 kg *12
80kg *10
90 kg *7 ( denk ik) PR in ieder geval, was nog nooit naar de 90 kg geweest. wou de vorm goed houden dus heb gevraagd dat een maat van me effe spotte en licht meehielp op de laatste paar reps

seated pulley
50 kg*12
60kg*10
70 kg*10

bb curl
40 kg *12
50 kg *8
55 kg *6

goeie training vind ik zelf, ben tevreden naar huis gegaan:D

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

Wordt je nou niet snel vetter? Je gewicht gaat wel heel snel?

Ik ben vetter geworden duh, mijn voeding zat voor augustus op een laag pitje en ben sindsdien goed beginne vreten, jullie kennen mijn voedingsschema, het staat hier in me logje.

Ik woog daar 92 savonds, nu 101.6, dus daar zit zeker wat vet bij, maar bulk is bulk. Mijn vet is iets hoger als dat op de laatste Most muscular in mn log en staat ook in galerij, dus voor een bulk valt dat goed mee:) ik ben van plan voor de 105 kg te gaan voor mei en dan een cut doorvoeren, heb mn cutschema al in gedachten.;)

Ik ben vetter geworden duh, mijn voeding zat voor augustus op een laag pitje en ben sindsdien goed beginne vreten, jullie kennen mijn voedingsschema, het staat hier in me logje.

Ik woog daar 92 savonds, nu 101.6, dus daar zit zeker wat vet bij, maar bulk is bulk. Mijn vet is iets hoger als dat op de laatste Most muscular in mn log en staat ook in galerij, dus voor een bulk valt dat goed mee:) ik ben van plan voor de 105 kg te gaan voor mei en dan een cut doorvoeren, heb mn cutschema al in gedachten.;)

Ja ik snap dat je vetter geworden bent vroeg me alleen af of het niet erg veel vetter was omdat het toch veel gewicht is. Maarja ik kom zelf ook net zo snel aan als jou zonder snel vet te worden dus vind het ook niet zo gek.

Ja ik snap dat je vetter geworden bent vroeg me alleen af of het niet erg veel vetter was omdat het toch veel gewicht is. Maarja ik kom zelf ook net zo snel aan als jou zonder snel vet te worden dus vind het ook niet zo gek.

Zoveel te beter bro;)

Sterk kerel, ouders moet je gewoon overtuigen. Haal je goede punten dan zijn ze milder:p Mijn moeder is toch zo:D

Ik ga mijn cut volgend jaar in mei beginnen. Misschien dom dat ik er nu al over praat, maar ik plan graag op voorhand. Toch zeker wat bb betreft:D. Vorige cut, wat ook meteen mijn eerste cut was, heb ik het niet juist gedaan. Gewoon no carb. Zo plat als een pannekoek en ook spiermassa kwijt op den duur.

Ik plan het deze keer zo te doen

week 1-2 : cardio beginnen 45 min 4 x pw
week 3-4 : zelfde cardio, zelfde voeding, maar de cécémel droppen
week 5-6: zelfde cardio maar nu alle zuivel vervangen door andere producten
week 7-8: carbs halveren, vooral nog carbs smorgens en rond training, zelfde cardio aanhouden

ik zou de laatste 2 weken supplementeren met bcaa's die ik hier nog heb, voor bescherming van spiermassa aangezien ik al minder cabrs binne krijg( natuurlijk hou ik de eiwitten zo hoog mogelijk) en met jeneverbes voor wat extra vocht afdrijving.

Ik heb het idee dat het zo ook moet lukken goeie cutresultaten te behalen, zonder spiermassa te verliezen.

wat denken jullie?

ziet er goed uit ;)

voor 3 keer per week kan je veel doen...

rippetoe, bill starr, push-legs-pull, ...

ik heb nog een leuk schematje dat ik gemaakt heb voor mezelf als ik wendler beu ben, mits enkele aanpassingen kan jij dat ook wel gebruiken denk ik, je vraagt maar is op msn :p

ziet er goed uit ;)

voor 3 keer per week kan je veel doen...

rippetoe, bill starr, push-legs-pull, ...

ik heb nog een leuk schematje dat ik gemaakt heb voor mezelf als ik wendler beu ben, mits enkele aanpassingen kan jij dat ook wel gebruiken denk ik, je vraagt maar is op msn :p

Ja ik weet het, en merci trouwens. Ik ga zien hoe het me uitkomt om te gaan trainen bij mn vast uurrooster;)

Voor degene die wouden weten wat mij afmetingen waren :

armen koud : 40.5 cm
benen koud : 62.5 cm
kuiten koud : 41 cm

Net borst aangepakt : ZALIGE TRAINING !

bench:

40 kg*10
60 kg *5
80 kg *5
92 kg repout *10 lichte spot op de laatste PR !
100 kg *5 lichte spot op de laatste PR !
60 kg *12

damn, die 92 en 100 hebben me gemold:D

incline db press

30kg*10
35 kg *8
37.5 kg *6

db flyes

17.5 kg * 12
20 kg*10
22.5kg*10
25 kg*8

borst zat vol, dus op naar triceps

push down aan cable

20kg *12
25kg*10
30 kg*8

liggend bb strekken
40 kg*12
45 kg*8
50kg*6

dippen met bw

12 x
10 x
6x :D ik was helemaal op

dan meteen een recovery shakeje gaan nuttigen en seves relaxen;)

Jeej je heb gemeten.
Weer sterke training blijft me maar verbazen pff.

20kg minder bijna niet normaal. Ben wel een stuk lichter dan jou en train korter maar ik denk dat ik met hetzelfde gewicht/trainingstijd alsnog dik zou achterlopen.

Ik ben pas sinds een maand terug aan het benchen, heb het bijna 1 jaar gelaten voor wat het was. Ik kreeg er pijn mijn schouders van, mij pr's verbeterde niet etc. Dan maar met db's getraind en nu opnieuw probere benchen en het gaat stukken beter.

ik denk dat je veelte veel cardio wilt gaan doen ineens. (cut).

Ik ben pas sinds een maand terug aan het benchen, heb het bijna 1 jaar gelaten voor wat het was. Ik kreeg er pijn mijn schouders van, mij pr's verbeterde niet etc. Dan maar met db's getraind en nu opnieuw probere benchen en het gaat stukken beter.

Oke dan, ik moet ook maar eens overschakelen op dumbbells dan. :p

Terug
Naar boven