Fitness Seller

Hervé's log - 100 kg +

gisteren komen piepen daar.. maar Hervé doet de nachtpost ic..

• Topic Starter Topic Starter
Net weer enkele uurtjes geleerd voor economie en sociologie:D. Vandaag was een rustdag, heb wel lekker kunnen eten:meal: en heb sinds gisteren ook weer eens een potje whey gehaald voor een scherp prijsje:D

Morgen staat borst weer op het schema. Ik ga kijken hoe het morgen lukt en misschien eens een nieuwe PR maken op bench.

I keep you informed:D

weeral maxen?

Hier een rug foto van een 2 tal maanden terug. Dit is niet de foto die ik zei dat ik ging posten, die heb ik nog altijd niet gekregen, maar heb deze nog gevonden ter vervanging.

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Vreemd, ik krijg hem niet geupload:D

012.jpg

Laatst bewerkt:
Vandaag chest:

incline db press

35kg*12
40kg*8
42 kg*6

bench press
70kg*12
80kg*10
90kg*8
100*4 (vind ik niet slecht als 2de oefening:D)
meteen erna=>60kg*tot failure, na de 10 rep denk viel de barbell gewoon op mn borst :roflol:

flat db flyes
20kg*12
22.5kg*10
25kg*8

cable cross
10kg*15
10kg*15
15kg*10
15kg*10

al bij al goeie training, veel gezweet en goeie pomp:D

zit da te klagen over een brede taille...
ge blijft ne rare herve :D

goeie borsttraining superdude :p!

Goede rug al, maar in vergelijking met je avatar loopt ie imo een stuk achter op de voorkant, komop Hervé, aanpakken die handel!

komt omdat die homo vroeger nooit squatte...
en pussyweights deadlifte...

;)

Goede rug al, maar in vergelijking met je avatar loopt ie imo een stuk achter op de voorkant, komop Hervé, aanpakken die handel!

Ik vind hem persoonlijk niet achterlopen, is van 2 maanden terug, dus nu is ie nog beter

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

komt omdat die homo vroeger nooit squatte...
en pussyweights deadlifte...

;)

zo is het:o

seg hervee, zaterdag goesting om af te kome?

events e ;)

Don't cry if I beat your ecto ass:D

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Heb er al meteen zin in gekregen, zullen filmpjes maken en hier posten:D gaan we nog es goed lachen.

probeer maar ni in 2 te breken bij de yoke :D

;) zal wel lukken bro, filmpjes komen er zeker!

Hehehe goed bezig gerre, weer iemand besmetten met het strongman virus. :D

jep haha :D

Terug
Naar boven