XXL Nutrition

Hervé's log - 100 kg +

Mooie deadlift kerel!

• Topic Starter Topic Starter
Op naar de 180 DL! :D

Logopvolging /uit

Heb de rug foto nog altijd niet ontvangen, maar heb nog een foto gevonden van toen ik in de cut zat.

Afb013.jpg

Op die foto was je toch een flink aantal kilo's lichter dan nu? Meer dan 10? Moet wel een groot verschil zijn dan toch :P

Ik vind de foto die ik net gepost ben er wel goed uitzien, ik oogde toen vrij groot omdat ik droger stond en goede belichting, maar sta nu veel voller, krachtiger en groter. Toch wel een groot verschil ja. Na een tijd in de cut vind ik er me zelf gewoon te mager bijlopen:D

Ik vind de foto die ik net gepost ben er wel goed uitzien, ik oogde toen vrij groot omdat ik droger stond en goede belichting, maar sta nu veel voller, krachtiger en groter. Toch wel een groot verschil ja. Na een tijd in de cut vind ik er me zelf gewoon te mager bijlopen:D

Oke, ik vond het verschil bij tussen 80 en 90kg namelijk nogal klein dus ik ben bang dat ik op 100kg nog niet veel veranderd ben :P
Ik zie wel. Als ik ga cutten ga ik ook minder diep dan jij ben gegaan bijv, anders ben ik nog minder buff.

Oke, ik vond het verschil bij tussen 80 en 90kg namelijk nogal klein dus ik ben bang dat ik op 100kg nog niet veel veranderd ben :P
Ik zie wel. Als ik ga cutten ga ik ook minder diep dan jij ben gegaan bijv, anders ben ik nog minder buff.

Van jezelf zie je nooit veel vooruitgang, zo is het nu éénmaal

Je armen ogen hier vrij breed en toch dun???
Je bicep is wel hoog maar vrij dun, dat bedoel ik. :D
Neem aan dat je armen nu een stuk voller zijn.

Wel een bruut fysiek voor 17 jaar.

Je armen ogen hier vrij breed en toch dun???
Je bicep is wel hoog maar vrij dun, dat bedoel ik. :D
Neem aan dat je armen nu een stuk voller zijn.

Wel een bruut fysiek voor 17 jaar.

Ja ik weet wat je bedoelt, het komt doot de foto:D ja zijn een stuk voller, meer als 10 kilo bij maakt toch een beetje verschil hoop ik:D

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Hoe ist in leuven bro? mist ge uwe superdude homie hervé nie?:D

Ja ik weet wat je bedoelt, het komt doot de foto:D ja zijn een stuk voller, meer als 10 kilo bij maakt toch een beetje verschil hoop ik:D

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Hoe ist in leuven bro? mist ge uwe superdude homie hervé nie?:D
pffft nightlife is hier fking duur man :D
kom mr is af zou ik zegge, heb morge geen les :p

Daarstraks ruzie gemaakt met mijn vriendin, ze ging 2 flessen cécémel meebrengen. Ze komt aan ZONDER cécémel. :fire: :headbang:

zal je leren die cécémel in de sportschool achter te laten totdat die bijna groen ziet :p

goeie trainingen trouwens :thumbup:

Terug
Naar boven