Fitness Seller

Hervé's log - 100 kg +

• Topic Starter Topic Starter
Die zak van een gerre heeft me mooi liggen gehad, nu kan ik vandaag mn legs niet gaan trainen als ik morge strongman training ga doen:(

Morgen krijg je genoeg benentraining in de plaats :D

Ik hoop echt dat hij je eens drillt zoals hij hier bij mij gedrillt is, dan krijgen we nog een leuk filmpje te zien in de trant van "Gerre's place is good for you"

:evil:

Ik hoop echt dat hij je eens drillt zoals hij hier bij mij gedrillt is, dan krijgen we nog een leuk filmpje te zien in de trant van "Gerre's place is good for you"

:evil:

Hahaha:D dan zal hij mij meteen vragen wat mn eerste indruk is, haha. Filmpjes komen er sowieso sanca;)

Move over folks, dead man walking :D

:D Ik vraag me acht af hoe het gaat zijn, heb nog nooit zo'n eventtraining gedaan:D denk dat die yoke etc toch niet easy gaat zijn

die yoke is een rotding geloof me :D
je gaat echt wiebelen van links naar rechts de eerste run dat het niet mooi is om aan te zien :D

ik ga 's avonds ook feesten, niet zagen :D

Pff, ik ben helemaal uitgeblust. Eventtraining @ gerre's was bruut:). Begonnen met :

AXLE PRESS :lifter:

25 k*5
45 k*5
55 k*3
65 k*3 denk ik
75 k*1
80 k*1
85 k*1 na 2 fails toch gelukt.

Had het nog nooit eerder gedaan en ben toch blij met het resultaat. Heb ook nog een keer gefaild op 80 maar nadien toch gelukt.

LOAD RACE

8 meter zei gerre op 1 m 35 m hoogte

gewicht van +-60, 70 en 80 kg

ging easy:)

CHAINYOKE

162 kg, straatje afgewandeld, maar is toch even zoeken en waggelen. Uiteindelijk gelukt met kleine pasjes.

toen probeerde gerre 202 en heb ik het ook geprobeerd, ik kreeg het omhoog maar het waggelde al te fel. Ook de yoke en loadrace had ik nog nooit eerder gedaan.

DUCKWALK
100 KG straat afgewandeld easy:D
120 KG ging evengoed

CARPULL
1- plat stuk zonder mensen in de auto , ging goed:d moest alleen leren stappen
2- plat stuk met 2 mensen in de auto en handrem op, ging ook makkelijk
3- berg op met 1 persoon erin, ging moeilijk, maar nam te weinig passen, nadien ging het beter en toen kwam gerre in de auto zitten en toen was het om zeep:D

Alles was nieuw voor me, dus was wel even aanpassen. Overall bruute workout. Thnx Gerre:thumbs:

:roflol:!!!

Good train man! Bevalt het je een beetje?

Ja, alleen die chain yoke is moeilijk. Hebben nog een paar keer goed gelachen. Ik heb één keer een powerruft gelaten:D haha en 1 keer kreeg ik de belt niet uit, 20 mins over gedaan.. en een keertje wou ik n axle press doen, ik maakte me kwaad en ineens vloog mn polsbeschermer los , hahaha

loadplatform was 1M40 bro ;)

en die belt en wristwrap waren hilarisch :roflol:

dit topic pas gevonden en even snel doorspit ;) bruut voor een 17 jarige ! Deze ga ik blijven volgen ;)

Ow, die training ziet er zwaar uit! Maar uhm..welke spieren heb je nu zoal getraint?
Blijf zo doordoen makker!

Terug
Naar boven