Fitness Seller

Hervé's log - 100 kg +

• Topic Starter Topic Starter
Het is een 415 gr steak geworden met 150 gr pasta ( ongekookt gewogen )

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

jij werkt wel wat naar binnen op een dag :-)
hoeveel BW zit je nu?
sterke trainingen voor je leeftijd inderdaad

En toch heb ik 's avonds het gevoel dat ik niet genoeg gegeten heb:D geen idee, da batterijen van de weegschaal zijn leeg:D rond 101 's avonds schat ik , vrij constant denk ik dus.

400 gram steak lekker broeder!:thumbs: Ik heb net 400 gram koolvis gegeten:kots:

Goeie training gehad vandaag:

SQUATS
20 k*10
60 k*15
80 k*12
100 k*10 Bruute PR, vorige stond op 6 met moeite:o
110 k*6 PR !
120 k*2 PR !
60k*20
60k*20

was al vrij leeg na de squats. K denk dat 12reps bij 100 kon maken maar ik werd wat duizelig:D

LEGPRESS
160 k*12
200 k*12
240 k*10
280 k*6
120 k* tot failure, toen ik dacht dat ik niet meer kon er toch ng maar 5 reps uitgeduwd.

STANDING CALF RAISES
80 * 15 ( alle sets hele trage reps gedaan en goedaten branden )
95 * 15
110 * 15

Daarna een shake gepakt en dan stevig gejunkt !!!!!!!!!! :meal:

vergeet er ni bij te schrijven da ge kneewraps aanhad e pipo ;)

Ik kan bijna niet meer gaan vandaag:D spierpijn is heftig vandaag. Was wel echt tevreden met de training gisteren. Vandaag lekker veel kunnen eten, ook al heeft dit ene opgeblazen gevoel teweeg gebracht:D

Hoe meer ik er over nadenk wil ik een homegym bouwen ! Bij mijn thuis heb ik niet veel plaats, kelder is bv. niet hoog genoeg voor een squat rek of voor overhead presses te doen. Misschien kan ik het begin volgend jaar doen bij mn oma, daar is veel plaats, als dat lieve mensje akkoord is dat ik daar iedere avond kom sleuren met de weights. Tegen dan heb ik ook mn rijbewijs. Ik heb al een bankje, en db's tot 30 kg, heb nog geen squatrek, schijven van 20 en olympische barbell etc. Hebben jullie een idee hoeveel dat in totaal gaat kosten als ik rond de 250 kg aan schijven wil, een squatrek etc, gewoon de basis. Voorlopig toch:D

een goed rack kost makkelijk 800 euro bro :)
250kg schijven is iets van 400euro
goede barbell 200-270euro

dat is al makkelijk 1500 wil je iets fatsoenlijk

Als je een beetje geluk hebt met 2dehands spullen ben je maximaal de helft kwijt...

Gewoon marktplaats goed in de gaten houden komende tijd, en hier op t forum wordt ook regelmatig wat verkocht. Schijven heb je sowieso voor 1euro per kilo.

Gerre heeft me op msn snel even geholpen. Heb een barbarian halfrack gevonden aan 390 euro, schijven voor 200 kg zit rond de 300 euro en een barbell belastbaar tot 315 kg een 95 euro . Dat is dus 785 euro. Ik ga het samen met een vriend doen, dus dat maakt een kleine 400 euro per persoon. Dan heb ik de basics. In de loop der tijd kan ik nog altijd wat spullen bij kopen.;)

nette trainingen hier.
blijf ik ook volgen

en van die homegym. dumbbell's ook wel een van de duurdere onderdelen

nette trainingen hier.
blijf ik ook volgen

en van die homegym. dumbbell's ook wel een van de duurdere onderdelen

Heb db's tot 30 kg, dus valt wel mee. Zijn wel 30 mm's dus zijn andere schijven. Maar voorlopig is dat goed genoeg. Ik bench toch meer dan. Voor biceps enzo is het ruimschoots genoeg.

Bedankt voor de comment op mn training;)

koop olympische halters, kosten 60 euro denk ik :)

zou ook vloermatten kopen voor als je gewicht tegen de grond klettert :D

en mss ook rubberen gewichten kopen ipv gietijzer (ik ben meer voor gietijzer, maar mss om safe te spelen???)

Rubber is k*t, dat stuitert alle kanten op.

als je in totaal 100+kg laat vallen lijkt het mij sterk dat het naar alle kanten stuitert...

Terug
Naar boven