MuscleMeat

Hervé's log - 100 kg +

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag is de voeding vrij katabool:D laat opgestaan na het stappen en zowat een opgeblazen gevoel gehad.

500 gr tonijn steak
155 gr tonijn uit blik
200 gr aardappelen
125 gr rijst (gewicht ongekookt)
2 handen vol cashew en walnoten
1.5 l magere melk
3 hele eieren
80 gr oats
1 glas fruitsap
200 gr garnalen
2 theelepels pindakaas
Olijfolie
1 banaan

Morgen plan ik rug te pakken in de gym. Ik ga voor 140 kg deadlift, minimum 8 reps. Vorig PR, van een tijdje terug ligt op 6 reps die vrij easy gingen, gestopt door uithoudings - en ademhalingsproblemen:D. Ondertussen nog enkele PR's neergezet, dus ik vertrouw erop, het moet lukken !

Vandaag is de voeding vrij katabool:D laat opgestaan na het stappen en zowat een opgeblazen gevoel gehad.

500 gr tonijn steak
155 gr tonijn uit blik
200 gr aardappelen
125 gr rijst (gewicht ongekookt)
2 handen vol cashew en walnoten
1.5 l magere melk
3 hele eieren
80 gr oats
1 glas fruitsap
200 gr garnalen
2 theelepels pindakaas
Olijfolie
1 banaan

Morgen plan ik rug te pakken in de gym. Ik ga voor 140 kg deadlift, minimum 8 reps. Vorig PR, van een tijdje terug ligt op 6 reps die vrij easy gingen, gestopt door uithoudings - en ademhalingsproblemen:D. Ondertussen nog enkele PR's neergezet, dus ik vertrouw erop, het moet lukken !
Lekker eten yumm

8 reps? easy voor Hervé;)

Ja, maar wel bijzonder weinig, vind je niet? Het is zwaarder voor mijn longen als voor m'n rug:D
Hmm is meer dan ik had gegeten vandaag, weekend was voor mij ook een tegenvallertje.
Maar dat gaat komende week weer goed komen, zie me avond maaltijd in me log, en..ik zal maar niet zeggen dat me melk glas was omgekiept:roflol:

Hmm is meer dan ik had gegeten vandaag, weekend was voor mij ook een tegenvallertje.
Maar dat gaat komende week weer goed komen, zie me avond maaltijd in me log, en..ik zal maar niet zeggen dat me melk glas was omgekiept:roflol:

Haha:D ik ga slapen bro. Te rusten

Zooo, de rug training zit erop en die was goed ! :D

DEADLIFT

60 k*8
100 k*5
120 k*4
140 k*8 PR - yes ! repout gelukt:)
160 k*2

PULL UPS

10*bw
8*bw
6*bw

T BAR ROWS

40k*12
60k*12
80k*10
90k*6
meteen erna --> 40k*15

SEATED PULLEY

40k*12
60k*10
70k*10
40k* tot failure en reps niet geteld

FARMER WALKS met dumbbells

42.5 k * 2 * 20+ meter

Biceps heb ik gelaten voor wat het was. Ze voelde al vrij vermoeid na alle pull oefeningen. Blij met de workout. Ook nieuwe trainingspartner deze week !! :D

ANIMAL wat je bent!!!

cool man!:D ben al jaren fan van je
en ow ja Bassie lekkere training en volume op die DL

Ik haalde ze vrij makkelijk. Ben zeer tevreden. Ik plan 160 kg voor volgend week. Current rep pr ligt op 4 reps, hoop dus op 6. Ik ga volgende week kijken hoe de opwarming voelt. Als dit goed gaat ga ik voor die 6 als ik voel dat de kracht er niet inzit ga ik niets forceren. Morgen is borst aan de beurt:) !

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:37 ----------

Voeding:

3 hele eieren
80 gr muesli
2 l melk
310 gr tonijn uit blik
500 + gr rundsvlees(stoofvlees)
125 gr rijst ( gewicht ongekookt )
2 sneden brood met pindakaas
300 gr aardappelen
100 gr appelmoes
1 recovery shake

voor het slapen gaan nog een blik tonijn in olijfolie denk ik:)

lekker gebuffeld.. kom je nog aan met deze voeding?

Ook geen Biceps gedaan na rug, shit me 2 haha..
Nice DL, man gefeli met je PR ook. :thumbup:

lekker gebuffeld.. kom je nog aan met deze voeding?

Ik heb de cécémel laten vallen en mn whey shakes zijn op. Dus zoiezo minder suikers, maar ik denk dat ik met 465 gr tonijn en 500 gr rundsvlees, een recovery shake, 3 eieren toch wel aan genoeg eiwitjes kom. Mijn gewicht stabilseert zich momenteel. Zit weer even op een plateau, zoals ik had op 80,85,90 kilo:) ik word wel sterker, en dat is ook voornaam.

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Ook geen Biceps gedaan na rug, shit me 2 haha..
Nice DL, man gefeli met je PR ook. :thumbup:

Had geen tijd meer en ze ware al flink gefolterd door die zware tbars etc. Zo groeien ze ook, heb ik ondervonden:)

Borst training vandaag:

BENCH

20k*20
40k*15
50k*10
60k*8
80k*4
90k*1
110k*2
100k*4
90k*6
80k*8
70k*10
60k*12
50k*15
40k*20

INCLINE DB PRESS

27.5 per hand*2*8
30k*6

FLYES

12.5k*20
15k*15
17.5k*12
10k*tot failure

DIPS

3*bw*6

PUSHDOWN CABLE TRICEPS

20k*12
25k*12
30k*10
35k*8
15k*tot failure

noteer je je reps/gewicht op een blaadje trouwens, ik heb echt vaak moeite om het te onthouden:roflol:
zware BP 2x110!

noteer je je reps/gewicht op een blaadje trouwens, ik heb echt vaak moeite om het te onthouden:roflol:
zware BP 2x110!

Nee, ik doe niet eens moeite ze te onthouden, als ik eraan terug denk weet ik de reps meteen:) thanks man. Kracht was trouwens niet optimaal vandaag, had pijn mn onderarmen en bicepsen door zware rugtraining, en dat hinderde wel wat

Nee, ik doe niet eens moeite ze te onthouden, als ik eraan terug denk weet ik de reps meteen:) thanks man. Kracht was trouwens niet optimaal vandaag, had pijn mn onderarmen en bicepsen door zware rugtraining, en dat hinderde wel wat
komt bekend voor heb je dag van te voren hard getraint, lijd de dag erna er ook wat onder

bicepsen wtf :roflol:??

Terug
Naar boven