AndroidHealthClinic

Hervé's log - 100 kg +

voeding zit wel snor, wat voor oats precies, soort van havermout/brinta toch

• Topic Starter Topic Starter
Ik had het nooit moeten zeggen :( hahaha..

Lekker zo'n deload Hervee ?

Ja, moet je eens niet tot her uiterste gaan en wat rustig doen. Wederom toch spierpijn vandaag. Nu vertrek ik naar de gym voor een shoulder workout. Dan junkmeal en dan bioscoop ! :D

Zo was het wel hoor:D

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Net terug van de cinema. De helaasheid der dingen. Best wel een goede film, ook meteen een realistisch beeld van de marginaliteit in de hendendaagse sloppenwijken van ons kleine België:). De junkmeal heeft ook uitermate gesmaakt. Een leuke dag dus..

De deload training voor schouders :

MP

20k*10
20k*10
40k*10
50k*8
60k*6
60k*6
40k*6
20k*10

SIDE RAISES

15k per hand*15
17.5k*12
20k*12
12.5k*12
7.5k*12

BENT OVER RAISES SS DB PRESS

4 *15 k 2 * 12

Dat was het voor schouders vandaag. Deload is deload, dus niets speciaals aan deze training:) Op de voeding van vandaag was overigens ook weinig tot niets aan te merken, met uitzondering van de wekelijkse junkmeal die met overgroot genoegen wordt binnen gespeeld.

Verder wens ik jullie allemaal nog een fijn weekend toe !;)

Grtz.

Ondanks het slechte weer, heb ik toch weer een leuke dag achter de rug. Heb rijles gehad, was best wel chill, in tegenstelling tot mijn verwachtingen.:) "Een kort koppie is in," zegt Loo.. dus ben ik ook maar weer eens naar de kapper geweest. Mijn hoofdhaar was overduidelijk aan een knipbeurt toe. Wie wil er nu met een lange kop haar rondlopen, he sanca?:D. Net even wat tonijn in olijfolie genuttigd en ben nu gelijk aan een taak voor academisch Nederlands begonnen.
Straks nog eens stappen en morgen strongamn training @ gerre's.
I keep you informed guys !

nette training. maar als dit een deload training is.
maak je normaal dan reps op 80-100kg met mp?

nette training. maar als dit een deload training is.
maak je normaal dan reps op 80-100kg met mp?

Neenee, je hebt gelijk, is wel wat te zwaar. Ik maak 6 reps met 70. Maar voor ik er bij stil had gestaan had ik de set al neergezet. Achja, die 60 ging veel te makkelijk hoor. Konden nog 4 reps bij ofzo..

op strict presses own je me (dat is ook het enige :p)

pfft ge zijt precies ewa dikker geworde e, als k u gistere zo zag :p

jezz :p

haha nee, kwas gaan pissen en toen belde m'n ma da ze op de parking stond :D

idd twas cristal, ni te zuipen :D

nee :roflol:

Terug
Naar boven