MuscleMeat

Hervé's log - 100 kg +

Hier nog een Limburger!
Deze log ga ik volgen.
Goede kracht voor een 17-jarige!

• Topic Starter Topic Starter
Hier nog een Limburger!
Deze log ga ik volgen.
Goede kracht voor een 17-jarige!

Yo man, ik heb een maand vakantie werk gedaan op het bureau van mn pa (adetex zolder) dat was net langs de gym ;) trainde je daar? heb er af en toe eens binnegekeken !

nu die squat nog bijtrekken e, kzal nog ne keer naar st-truide moete kome voor onder uw gat te stampe peisk :p

Gisteren borst getraind :

INCLINE DB PRESS:

30kg*12
35kg*12
37.5kg*10
42.5kg*6

ik had al meteen een goed gevoel in de borst !

bench press:

60*12
80*10
90*6
60*failure

db flyes: per hand natuurlijk

17.5 kg *12
20 kg *10
22.5 kg *8
25 kg *6

cable cross over:
10 kg *15
10kg*15
15 kg*8
15 kg*8

Ben niet echt heel zwaar gegaan, had niet echt zoveel kracht maar de pomp was zalig en deze keer voelde ik niets in mn schouders, alles in de borst !

strax quads kuiten !

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

nu die squat nog bijtrekken e, kzal nog ne keer naar st-truide moete kome voor onder uw gat te stampe peisk :p

Ecto's squatten niet:D nee kerel heb het vorige week nog geprobeerd. wilt maar ni lukken..

misschien moet ik proberen 3 meals te eten ipv 2

heb je gefaald op 60kg of heb je die set tot failure gedaan? ik veronderstel het 2e :p?

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

of misschien heb je een halve r*tard nodig die je halfdoof schreeuwt tijdens je squats ;)? kzal zien wa ik kan doen, maybe next week ;)?

pfff ik vind je echt unreal sterk.

Yo man, ik heb een maand vakantie werk gedaan op het bureau van mn pa (adetex zolder) dat was net langs de gym ;) trainde je daar? heb er af en toe eens binnegekeken !

Ja dat is 'em. Eurofit heet die gym. Voor zijn prijs vind je volgens mij geen betere. Tegenwoordig kom ik er niet veel meer (train thuis sinds kort).

Blijven gas geven met je trainingen :-)

heb je gefaald op 60kg of heb je die set tot failure gedaan? ik veronderstel het 2e :p?

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

of misschien heb je een halve r*tard nodig die je halfdoof schreeuwt tijdens je squats ;)? kzal zien wa ik kan doen, maybe next week ;)?

reps tot failure bro;)

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

pfff ik vind je echt unreal sterk.

Thanks man, ik doe m'n best. 6-10 reps werkt het beste voor kracht en massa IMO

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Ja dat is 'em. Eurofit heet die gym. Voor zijn prijs vind je volgens mij geen betere. Tegenwoordig kom ik er niet veel meer (train thuis sinds kort).

Blijven gas geven met je trainingen :-)

Bedankt man ! Ik was even in de eurofit gym gaan kijken, zag er inderdaad niet mis uit. Heb je nu een homegym dan?

1-5 reps werken nog altijd beter voor kracht bro :roflol:

voor kracht en massa zou ik eerder 4-8 zeggen

Ant****ers ftw!!!

gotta love 'em

wacht maar als we volgende week gaan squatten :p het lachen zal je snel vergaan :roflol:

Hier enkele foto's van voor ik begon te trainen. Check die massa op torso en benen:D

PIC_0809.jpg

DSC00519.jpg

Terug
Naar boven