AndroidHealthClinic

Hervé's log - 100 kg +

Jullie wonen bij elkaar in de buurt Gerre en Hervee?
Volgens mij zijn jullie een van de sterkste 17 jarige hier op dbb, SanderG uitgezonderd.
Mooie combo om samen te trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij zijn jullie een van de sterkste 17 jarige hier op dbb, SanderG uitgezonderd.

Ja hij woont in landen en ik in brustem. We hebben al eens samen getraind! Maar is robintjuh niet zo een ultrasterke gast?:D

Je vergeet Sniperx - die kerel owned jullie allemaal en is nog jonger :-)

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Bedankt man ! Ik was even in de eurofit gym gaan kijken, zag er inderdaad niet mis uit. Heb je nu een homegym dan?

ik train inderdaad thuis; heb al wat materiaal (bench, verstelbaar bankje, 30mm schijven enz...) maar wil nog een squatrack aanschaffen binnenkort. Heb ook al 120kg aan 50mm schijven liggen, alleen de olympische barbell moet ik ook nog kopen. Heb pas een topic geopend in trainingslogs na 7 weken rust. Nu terug kracht opbouwen en dan weer knallen :D

succes nog

voor zover ik weet heeft robintjuh nog geen enkel filmpje geplaatst? dan kan ik ook zeggen dat ik 300 deadlift... weet niet of hij liegt, ik veronder stel van niet, maar vind het toch best vaag.
anyways boeit verder ook niet, ieder zijn eigen richting ;)
@chick, hervee en ik zaten de laatste 2 jaar van ons middelbaar op dezelfde school :p en nu jutten we elkaar altijd op :roflol:

voor zover ik weet heeft robintjuh nog geen enkel filmpje geplaatst? dan kan ik ook zeggen dat ik 300 deadlift... weet niet of hij liegt, ik veronder stel van niet, maar vind het toch best vaag.
anyways boeit verder ook niet, ieder zijn eigen richting ;)
@chick, hervee en ik zaten de laatste 2 jaar van ons middelbaar op dezelfde school :p en nu jutten we elkaar altijd op :roflol:

Ik moest wel elke speeltijd toekijken hoe gerre zijn bammen met choco at

niks water, melk!

gij drinkt da ofwa? ik spuit da in m'n quads :roflol:

Net thuis van een been training met thibaut. Zalig gevoel in de benen !

Ik ga wachten op met squats tot gerre komt:D

dus:

legpress

160kg*12
240kg*12
280kg*10
300kg*8
120 kg *reps tot failure (ter duidelijkheid;))

leg exten.

40 kg*12
50kg*12
60kg*12
20 kg * failure ( afwisselend linker en rechterbeen)

walking lunges

40 kg , 3 sets tot failure: kramp in de hams:D

Liggende legcurls

50kg*10
70kg*10
80kg*8
90kg*4:(
30kg*failure

standing calf raise

50kg*failure
70kg*tot failure
80kg*failure
95 kg *failure
50kg*failure

toen was het wel genoeg geweest. Ben op aanraden van gerre cécémel aant drinken tijdens de workout:D

morgen rug !

Hoe laat gaat ge Leffer?

El Diablo

muhahaaha chocomelk tijdens workout heerst :p!!

brrr leg extensions, krijg spontaan pijnscheuten als ik het lees, haat die oefening :D

nette training weer broeder

Hoe laat gaat ge Leffer?

El Diablo

Goed goed bro ben vandaag om 18 u 20 geweest. net ne double chees chicken burgerg gemaakt met 3 sneden bruin brood, 150 gr kipfilet , 2 sneetjes kaas en ketchup
lekker lekker:D

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

muhahaaha chocomelk tijdens workout heerst :p!!

brrr leg extensions, krijg spontaan pijnscheuten als ik het lees, haat die oefening :D

nette training weer broeder

Merci, goei gevoel in de beentjes :) morgen dikke roeg trainen:D

rug de dag na benen? ik mag er niet aan denken :D

Terug
Naar boven