Hervee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 231
wacht maar als we volgende week gaan squattenhet lachen zal je snel vergaan
![]()
Sure thing, tot als uw broek weer scheurt zeker
HAHAVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wacht maar als we volgende week gaan squattenhet lachen zal je snel vergaan
![]()
HAHAmuhahaahaSure thing, tot als uw broek weer scheurt zekerHAHA
da's waar ook 
Hier enkele foto's van voor ik begon te trainen. Check die massa op torso en benen![]()

Jullie wonen bij elkaar in de buurt Gerre en Hervee?
Volgens mij zijn jullie een van de sterkste 17 jarige hier op dbb, SanderG uitgezonderd.
Mooie combo om samen te trainen.

Jullie wonen bij elkaar in de buurt Gerre en Hervee?
Volgens mij zijn jullie een van de sterkste 17 jarige hier op dbb, SanderG uitgezonderd.
Mooie combo om samen te trainen.
Bedankt man ! Ik was even in de eurofit gym gaan kijken, zag er inderdaad niet mis uit. Heb je nu een homegym dan?

en nu jutten we elkaar altijd op 
voor zover ik weet heeft robintjuh nog geen enkel filmpje geplaatst? dan kan ik ook zeggen dat ik 300 deadlift... weet niet of hij liegt, ik veronder stel van niet, maar vind het toch best vaag.
anyways boeit verder ook niet, ieder zijn eigen richting
@chick, hervee en ik zaten de laatste 2 jaar van ons middelbaar op dezelfde schoolen nu jutten we elkaar altijd op
![]()
Ken hem niet, geen log gezien van hem.Ja hij woont in landen en ik in brustem. We hebben al eens samen getraind! Maar is robintjuh niet zo een ultrasterke gast?![]()

)

muhahaaha chocomelk tijdens workout heerst!!
brrr leg extensions, krijg spontaan pijnscheuten als ik het lees, haat die oefening
nette training weer broeder
morgen dikke roeg trainen