Tony91
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
veel kameraden van mij gaan in Hasselt ook tew volgen.
Waar ga jij dan trainen ?
Heb je al een idee hoe jij voeding gaat regelen als je 6 u op een dag les hebt ?

Whaha echt respect voor je voeding man, ik eet minder dan de helft op t momentMoet nodig maar eens wat meer gaan eten
![]()

nice fysiek heb je trouwensDe rijst is voorgekookt in van die opwarmpakjes van 250 gr voor in de microgolf (= 34 gr carbs per 100) anders zou ik teveel carbs per portie binnekrijgen.Maar van die pakjes is makkelijk, zeker als je weinig tijd hebt of op je werk zit..

Hoe groot ben je trouwens bij die 98kg?
Netjes hoor..Ik dacht al toen ik het las.
Maar toch serieus veel eten nog.Hoe groot ben je trouwens bij die 98kg?
Netjes hoor..
1 88 m a 189 m, een buffel dus 

Maar ik heb gelezen dat de meeste onder jullie veel honger krijgen... Mij helpt het op één of andere manier om droog te blijven/ worden. Heeft iemand dit ook al ondervonden?
+ POMP, gruwelijk
Heeft er iemand van jullie trouwens ervaring met b12 injects? Ik heb het wel al eens gebruikt en ik krijg er veel energie en pomp van en adersMaar ik heb gelezen dat de meeste onder jullie veel honger krijgen... Mij helpt het op één of andere manier om droog te blijven/ worden. Heeft iemand dit ook al ondervonden?
Groeten

Zijn genoeg op het forum die er ervaring mee hebben moet je ff zoeken is een groot topic over
Hoeveel meten je armen en benen eigenlijk vraag ik me af?
ik heb dit weekend 2 dagen rust gehad en gistere rug getraind, thuis moeten trainen, geen echte goeie training dus, vandaag weer rust en morgen borst. Niet echt gegeten gelijk het moest spijtig genoeg. Maar ja dat zal wel af en toe geen kwaad kunnen hoop ik
ik hou jullie op de hoogte !Damn, mn log staat op pagina 3,; dat zie ik niet graagik heb dit weekend 2 dagen rust gehad en gistere rug getraind, thuis moeten trainen, geen echte goeie training dus, vandaag weer rust en morgen borst. Niet echt gegeten gelijk het moest spijtig genoeg. Maar ja dat zal wel af en toe geen kwaad kunnen hoop ik
ik hou jullie op de hoogte !

lolIk vind die k*tmeter niet meer:s zal morgen eens in de gym kijken of er 1 ligt en anders ga ik er maar 1 kopen
---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------
stel je voor, armen van 34 cm en benen van 50lol