Fitness Seller

Hervé's log - 100 kg +

veel kameraden van mij gaan in Hasselt ook tew volgen.
Waar ga jij dan trainen ?

Heb je al een idee hoe jij voeding gaat regelen als je 6 u op een dag les hebt ?

• Topic Starter Topic Starter
veel kameraden van mij gaan in Hasselt ook tew volgen.
Waar ga jij dan trainen ?

Heb je al een idee hoe jij voeding gaat regelen als je 6 u op een dag les hebt ?

Ik ga met een vriend mee, met de auto, die ook traint, we komen allebei van sint-truiden en dan gaan we 's avonds in de gym trainen waar ik nu train. Tot als ik in december m'n rijbewijs heb, dan rij ik zelf met mn jeep:)

En tja de voeding, er zal toch wel om de 2 uur pauze zijn? dan neem ik gewoon een bak rijst met groenten en kip mee zoals ik dit jaar in het middelbaar deed. ;)

Whaha echt respect voor je voeding man, ik eet minder dan de helft op t moment :D Moet nodig maar eens wat meer gaan eten ;)

De rijst is voorgekookt in van die opwarmpakjes van 250 gr voor in de microgolf (= 34 gr carbs per 100) anders zou ik teveel carbs per portie binnekrijgen.:) Maar van die pakjes is makkelijk, zeker als je weinig tijd hebt of op je werk zit..

Ik dacht al toen ik het las. :D

Maar toch serieus veel eten nog. :o Hoe groot ben je trouwens bij die 98kg? :o Netjes hoor..

check begin post ;) 1 88 m a 189 m, een buffel dus :)

1 m88 à 89 idd. Een buffel zou ik niet meteen zeggen maar het gaat de goede kant op. Daarstraks woog ik al 97.5 kg en moet nog 2 x eten en een pak water aan mij in rije:D

Ik ga dit weekend toch wat low carb dagen inlassen, 2 dagen na elkaar en dan wat cardio erbij doen. Anders zou er nog wel eens vet bij kunne komen, ook al is dat onvermijdelijk in de bulk, maar ik ga het niet onnodig laten oplopen. Ik denk dat ik ergens rond de 14 % sta dus we gaan dit percentage trachten aan te houden.

Zo meteen 200 gr vlees met 200 gr groentjes en een light drankje voor wat smaak:)

Vandaag heb ik dus quads en kuiten aangepaakt. De training zag er ongeveer zoals vorige keer uit, niets noemenswaardig dus, alleen ging de leg press veel vlotter en heb ik 300 kg toch 8 à 10 x zuiver kunnen uitvoeren.

Ook kuiten zag er vrij hetzelfde uit.

Ik wou me nog eens aan het squatten wagen maar mn knieën lieten het niet toe, k*tzooi.

Morgen als laatste nog schouders en biceps en dan 2 dagen verdiende rust met een wat lager percentage aan carbs die dag, wel de eiwitten wat opvoeren;)

Ik hou jullie op de hoogte

Heeft er iemand van jullie trouwens ervaring met b12 injects? Ik heb het wel al eens gebruikt en ik krijg er veel energie en pomp van en aders:D Maar ik heb gelezen dat de meeste onder jullie veel honger krijgen... Mij helpt het op één of andere manier om droog te blijven/ worden. Heeft iemand dit ook al ondervonden?:D

Groeten

Gisteren schouders en triceps gedaan, normaal gezien biceps maar tis omdat triceps zo moeilijk groeien..

db shoulder press: per hand

27.5 kg*12
30 kg *10
32.5 kg *8
35 kg *4

side raises: per hand

15 kg *12
17.5 kg *10
20 kg *8
22.5 kg *5 => gesmokkeld:p + POMP, gruwelijk

military press:

40 kg *12
50 kg *10
60 kg *6

bent over raises:

15 kg *12
17.5 kg*12
20 kg *10
22.5 kg * 8

triceps:

pushdown:

25kg*10
25kg*10
30 kg *8
30 kg *8

dip machine:

60 kg *12
70 kg *10
80 kg *8
90kg *6

toen zat de training er ver op en ben ik gaan barbecuen:D

Heeft er iemand van jullie trouwens ervaring met b12 injects? Ik heb het wel al eens gebruikt en ik krijg er veel energie en pomp van en aders:D Maar ik heb gelezen dat de meeste onder jullie veel honger krijgen... Mij helpt het op één of andere manier om droog te blijven/ worden. Heeft iemand dit ook al ondervonden?:D

Groeten

Zijn genoeg op het forum die er ervaring mee hebben moet je ff zoeken is een groot topic over ;)
Hoeveel meten je armen en benen eigenlijk vraag ik me af?

ah hier zitte gij :D
goeie training en voeding bro!

Damn, mn log staat op pagina 3,; dat zie ik niet graag:D ik heb dit weekend 2 dagen rust gehad en gistere rug getraind, thuis moeten trainen, geen echte goeie training dus, vandaag weer rust en morgen borst. Niet echt gegeten gelijk het moest spijtig genoeg. Maar ja dat zal wel af en toe geen kwaad kunnen hoop ik:) ik hou jullie op de hoogte !

Damn, mn log staat op pagina 3,; dat zie ik niet graag:D ik heb dit weekend 2 dagen rust gehad en gistere rug getraind, thuis moeten trainen, geen echte goeie training dus, vandaag weer rust en morgen borst. Niet echt gegeten gelijk het moest spijtig genoeg. Maar ja dat zal wel af en toe geen kwaad kunnen hoop ik:) ik hou jullie op de hoogte !

Al gemeten? :p

af en toe eens wat minder eten kan geen kwaad ;)

Ik vind die k*tmeter niet meer:s zal morgen eens in de gym kijken of er 1 ligt en anders ga ik er maar 1 kopen

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

stel je voor, armen van 34 cm en benen van 50 :D lol

pfu alsof het meer is :roflol: jij jat gewoon foto's op internet, net als die Sava :p

:jk: bro :roflol:

Ik vind die k*tmeter niet meer:s zal morgen eens in de gym kijken of er 1 ligt en anders ga ik er maar 1 kopen

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

stel je voor, armen van 34 cm en benen van 50 :D lol

Hehe lijkt me sterk, ben benieuwd hoeveel het verschilt met mij.

Jip , ben een ecto van 55 kilo @ 1m 89 MEAL 1 bammen met choco
MEAL 2 bammen met choco

genoeg gezever nu g3rr3:D

Heey gozer, je bent ergggg goed bezig. Ik waardeer je inzet echt enorm. 17 jaar en bijna 100kilo. Damn!

Ik heb een abbonement op je logje gepakt, kan ik elke dag een kijkje nemen, want dat is dit log wel waard :thumb:

Terug
Naar boven