MuscleMeat

Het Anabolisch Diet: Meer Kracht, Meer Spieren, Minder Vet

ik ben s benieuwd naar je resultaat,maar zijn 4weken wel effectief??
kan je dit ook doen als je aant kuren bent,staat er daarover niets vermeld in dat boek??
En laatste vraag Paddos,wat heb jij ermee gegained tot nu toe mits je het al een jaar volgt??

In het boek staat dat dit meer bedoeld is voor de mensen die natural trainen.

owja PS: vrijdag (namiddag) mag ik terug naar de dokter bellen voor mijn resultaten.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ik ben s benieuwd naar je resultaat,maar zijn 4weken wel effectief??
kan je dit ook doen als je aant kuren bent,staat er daarover niets vermeld in dat boek??
En laatste vraag Paddos,wat heb jij ermee gegained tot nu toe mits je het al een jaar volgt??

4 weken strict = aanpassing van suikerverbranding naar vetverbranding. hoe langer je op het dieet zit, hoe beter de resultaten natuurlijk. Maar na 4 weken krijg je al een beeld.

Staat in boek iets vermeld over kuren + anabolisch dieet.

Ik train voor kracht, niet voor massa. Wat ik "gegained" heb is meer energie, lager vetpercentage bij lager gewicht, etc...

Lees de artikels (voor de 10 reasons why you should start) op pagina 1 Boforli, ze bevatten veel info.

owja PS: vrijdag (namiddag) mag ik terug naar de dokter bellen voor mijn resultaten.

Wordt interessant. Heb zelf nooit voor/na testen gedaan. Eens zien wat het bij u geeft.

Volgens mij, binnen de 4 weken:
-testosterone levels zullen omhoog gaan
-slechte cholesterol zal zakken
-je gaat je meer energiek voelen vanaf week 2

Alvast succes & blijven posten natuurlijk.

4 weken strict = aanpassing van suikerverbranding naar vetverbranding. hoe langer je op het dieet zit, hoe beter de resultaten natuurlijk. Maar na 4 weken krijg je al een beeld.

Staat in boek iets vermeld over kuren + anabolisch dieet.

Ik train voor kracht, niet voor massa. Wat ik "gegained" heb is meer energie, lager vetpercentage bij lager gewicht, etc...

Lees de artikels (voor de 10 reasons why you should start) op pagina 1 Boforli, ze bevatten veel info.

ja,ik ga hem zeker s doornemen,maar staat er niks in over kuren en dieten??

ja,ik ga hem zeker s doornemen,maar staat er niks in over kuren en dieten??

Ik zal het voor jouw maar doen zeker :rolleyes:

Copy/Paste van het boek.

It should be pointed out that the Anabolic Diet can even be used in concert with steroids.
You will get results. Indeed, you can do most anything with steroids and achieve some gains.
But, though the Anabolic Diet will help you to some degree, your use of steroids will keep you
from maximizing the endogenous anabolic hormones the diet seeks to stimulate.

Ik zie in de thread van T-nation, dat ze in de beginfase, pas na 12 dagen een carb up doen. Klopt dat?

Ik zal het voor jouw maar doen zeker :rolleyes:

Copy/Paste van het boek.

It should be pointed out that the Anabolic Diet can even be used in concert with steroids.
You will get results. Indeed, you can do most anything with steroids and achieve some gains.
But, though the Anabolic Diet will help you to some degree, your use of steroids will keep you
from maximizing the endogenous anabolic hormones the diet seeks to stimulate.

bedankt,karma krijg je als ik je weer kan geven,

Je haalt 2 voorbeelden voor ik ben een BB'er en eet fruit en groenten, ben ik toch wel vrij zeker van dat ze geen kanker veroorzaken.

Je kan een paar voorbeelden aanhalen, maar volgens mij is niet alles kankerverwekkend, aloewel tegenwoordig veel dat wel is.

Voor wit brood check de studie zelf:
The Statesman : News : What the researchers found
en:
The Statesman : News : Eating bread can kill!

Ik ben zelf nooit een voorstander geweest van wit brood, natuurlijk ga ik ook wit brood niet zo hard afkraken, 1 onderzoek is nog altijd te weinig om te oordelen + als je bv af en toe wit brood eet zal het ook wel niet schadelijk zijn of te verwaarlozen, maar ik zal bv niet alle morgende wit brood eten :)

imo dat denk ik er toch van :cool:

Even iets toevoegen:

Also, Cancer Research UK said it was the first time such a claim had been made and warned people not to be alarmed.

The study's lead author, Francesca Bravi, a researcher at the Mario Negri Institute for Pharmacological Research in Milan, agreed. "Further studies are needed to confirm the link between bread and renal cell [kidney] carcinoma," she said.

ZOals je zelf zegt, wel veel word aangekaart als kankerverwekkend. Je kan je afvragen in hoeverre je dat moet blijven geloven, zoals bijv bij die vitaminen uit pilletjes. En vitamine C etc..

Toch denk ik dat die syntrax radox geen prut is hoor. Er zit mariadistel in, ik heb hier zowieso al goede ervaringen mee gehad.. maarja.. de rest zegt me weinig

Ik zie in de thread van T-nation, dat ze in de beginfase, pas na 12 dagen een carb up doen. Klopt dat?

Van T-nation:

Yes. To guarantee a good start go the first weekend as normal on the AD. This will give you 12 days straight to wring every last bit of glycogen out of your hide and then you go 5-5 1/2 days low carb, then 36 hours of food orgy. For mass of course. If you want to cut, then just have a slow dance and some heavy petting. ;-)

Example. I start the AD on Monday, June 20th and go until Friday July 1st OR Saturday July 2nd for my carb load.

Best scenarios.
#1 Standard. Start carbing from Saturday morning until Sunday evening. Give yourself a break before bed Sunday night or you may not sleep well.

#2 My current. Start carbing on Friday morning or at lunch and go till Saturday evening.

Both ways give you *2* days effectively, but it's really @36 hours. That is a good duration. That is the best way to understand your 2 day load. All day Saturday (from about 8am) and all day Sunday (till about 6pm).

DH

Chuck, looks great. Enjoy.

And I'm still reeling from finding people on Earth who don't want bacon on the AD.. Stop the Insanity...

I eat plenty of: olive oil, fish oil caps, some Cod liver oil in winter mostly, bacon (entirely unnecessary)
steak, pork steak, ground sirloin, ground chuck, chicken breast, whole chicken, eggs, cheese (real not cheese food), real butter, smart balance butter, almonds (raw), raw walnuts, natural peanut butter, heavy whipping cream, cauliflour, brocolli, green beans, onions, mushrooms, romaine lettuce, iceberg lettuce, cream cheese, deli steak, deli turkey, salmon steaks, shrimp, green peppers, cucumbers, red peppers, ceasar salad dressing, ranch salad dressing, mayonnaise, mustard, tomatoes (7g for a full one), every herb and spice on Earth, and much more...

Also for our pleasure:
Hood low carb milk (choc and whole are my favorites).
Low carb fajita shells (minus the fiber, I've found them as low as 5g each to be used for steak and chicken fajitas or a breakfast burrito.)

Sugar free jello with some Cool Whip

Healthy Life low carb bread (minus fiber leaves 5g per slice. If you are smart AND have ALREADY adapted to the diet you can leave enough CHO from you limit to have a steak and cheese deli sandwich with the veggies and mayo.)

Heinz low carb Ketchup (1g per tbsp)

Pork Rinds with some low carb salsa is great too.

And our good friend Splenda. Use for baking some low carb goodies, for your coffee with the heavy cream, or mix it with your nasty hydrolyzed whey to remove that lovely after vomit/jock strap taste.

DH

Check dat eten!!! :lick:

En jongens, check idd [Link niet meer beschikbaar] ik heb alleen maar positieve dingen gelezen tot nu toe!!

Paar puntn waarop gelet moet worden (T-nation):

I would be remiss if I did not emphasize one more time:

PLENTY of fresh veggies. (watch labels)
SOME fresh blueberries and strawberries
(HIFWAC fruits) High Fiber/water content)
2-3g of DHA/EPA per day
PLENTY of monounsat. fat (Olive Oil)
PLENTY of fiber (at least 20g daily.

Rest of the sat and unsat fat from foods will keep the T levels nice an high.

And the big back breaker...

COUNT ALL ITEMS THAT YOU PUT IN YOUR MOUTH (no dirty comments) AGAINST YOUR CARB LIMIT.

Fiber does NOT count.

Want everyone to be healthy. Also it is always smart to have blood work done before the diet and then a while after you've been on. The diet shows great benefit with repect to cholesterol levels (which are beginning to lose importance in the research world) and more importantly triglyceride levels, but CHECK yourself out. Just do it both before and after so that you don't wrongly attribute anything to the diet. Be smart.

FYI. Niacin, in the correct dosage, has been touted to drop cholesterol around 25%.

DH

Klopt. En ik weet niet van waar ze dat halen. In het boek van '95 van Di Pasquale geeft hij daar niets van.

Misschien staat in anabolic solution/metabolic diet (heb die boeken niet). Of misschien is het een uitvinding van een paar t-nation members. Weet het niet.

Theorie achter die 12 dagen: glycogeen volledig uitputten alvorens een carb up te doen.

Heb het zelf zo de eerste keer gedaan. Is veel zwaarder natuurlijk. Crash is verzekerd. Eerste carb-up opnieuw een crash.

Ik raad 5dagen/2dagen carb up aan, zo staat het in origineel boek.

Ja, maar dan kan je alles in de bodybuilding kankerverwekkend benamen op lange termijn.

Er zijn studies die aanwijzen dat dierlijk vet kankerverwekkend is op lange termijn
Lordmike beweert dat witbrood kanker verwekkend is.
En zo zijn er nog veel meer studies.

alles heeft een verklaring, bv de slechte verhouding tussen omega 3 en 6 in dierlijk vet door het veevoer...
verzadigd vet zelf veroorzaakt geen kanker

-slechte cholesterol zal zakken
belangrijker nog, omdat de triglyceriden omlaag gaan verandert de deeltjesgrootte van LDL, waardoor je slechte cholesterol in feite onschadelijk word, maar hier heb je weer speciale tests voor nodig om dit te laten testen

Laatst bewerkt:
Toch denk ik dat die syntrax radox geen prut is hoor. Er zit mariadistel in, ik heb hier zowieso al goede ervaringen mee gehad.. maarja.. de rest zegt me weinig

ik heb het product eens bekeken en het verschilt duidelijk van andere producten met antioxidanten, juist omdat de ingredienten nog andere functies hebben dan puur te werken als een antioxidant

veel van de ingredienten activeren SIRT1, een gen dat massas voordelen bied voor de gezondheid, maar om er echt voordeel uit te halen zou ik supplementeren met een vrij hoge dosis resveratrol (500mg)
maar dit kan zelf weer een lange discussie worden, mijn advies:
neem een supplement als het een echt bewezen effect heeft, niet als het is bewezen een antioxidant te zijn, want velen hebben een zeer nadelige werking, net zoals selenium op diabetis:
http://www.abcnews.go.com/Health/Diabetes/Story?id=3360328&page=1

oxidanten zijn boosdoeners, maar teveel antioxidanten zijn nog slechter

"glycation end products" zijn veel erger en hebben geen enkel nut in het lichaam, wil je weten hoe je deze kan verminderen?
met een low carb dieet :)

ZOals je zelf zegt, wel veel word aangekaart als kankerverwekkend. Je kan je afvragen in hoeverre je dat moet blijven geloven, zoals bijv bij die vitaminen uit pilletjes. En vitamine C etc..

Leg eens uit van die vitamine uit pilletjes en vitamine C als je wilt.

hebben jullie geen last van hoofdpijnen/vermoeidheid/zin in niks?

Nieuw artikel Anabolic Diet:

Bulking & Cutting on the Anabolic Diet

Roxxe > tijdens de carbup meestal vermoeidheid & algemene tamheid. Ik hou het daarom ook op 1 dag. Tijdens de week op & top vol energie.
Vannacht nog om 11u gaan slapen, 6u op klaarwakker, zonder wekker.

Terug
Naar boven