Fitness Seller

Het begin...

Je zegt E cup?

Ziet er niet eens echt uit als een E cup.

• Topic Starter Topic Starter
Wat denk je dat n E-cup is??

~vraag ik me nou altijd af, want jongens kunnen blijkbaar t verschil niet zien tussen C, D en E >.>~

ipv attentie trekken naar je e-cup kun je in die tijd ook trainen :)

topic gaat de meeste tijd werkelijk nergens over

ik train elke dag, zit nu in college hoooor :p

Geschoond en kan nog wel meer schonen en kaarten uitdelen maar ik ga er vanuit dat iedereen zich vanaf nu gedraagt.

Heb gister een 4punts huidplooimeting gedaan, ik zit op 33% vet T_T

Cool meer als dubbel zo vet als mij :cool:
Zo lijkt het nochtans niet op de foto's..
Maar zou me daar niet te hard op concentreren gewoon gezond eten & trainen

Dikke pret met zoveel vetttt :windup:

Cool meer als dubbel zo vet als mij :cool:
Zo lijkt het nochtans niet op de foto's..
Maar zou me daar niet te hard op concentreren gewoon gezond eten & trainen

Dikke pret met zoveel vetttt :windup:

voor een vrouw ligt het ook wel wat anders dan voor mannen ivm vet percentages

Idd, vrouwen zijn relatief vetter dan mannen!

Ik ook niet, en dan vergeleek ik haar foto´s nog met dat vergelijkingsmateriaal wat eerder gepost werd. Dat Raena een zwemster is geweest is goed te zien. Die hebben wel vaker een mooi zoutloper figuur.

Niets mis mee Raena! Zekerrrr geen misselijkmakende foto´s hoor! Gewoon op je gemak de stickies lezen op het gebied van voeding en gaan cutten. Kom je dr niet uit qua voeding of is het je teveel werk, dan kan je altijd nog begeleiding vragen voor jezelf. Heb ik zelf laatst ook gedaan en het is me die paar tientjes nu al meer dan waard geweest. Mocht je willen weten wie mij helpt, voel je vrij me te PMen.

Succes!

Wtf als dit 80 kilo met 33% is klopt er geen reet van. Ik weeg iets van 79 kilo met BF van 30% terwijl je veeeeeeeeeeeeeel slanker oogt dan ik... weird. XD

Maar je zegt net dat je wel sterk bent.. als je extreem gaat cutten moet je er rekening mee houden dat er ook wat kracht verloren kan gaan.
Ik vind dat je al een mooi fysiek hebt en een goeie bouw voor kracht.. Misschien dat je daar wat mee kunt gaan doen. :D Maar het gaat er natuurlijk om wat je zelf graag wilt. :P

Ik wens je iig veel succes.

Laatst bewerkt:
ik zie die 30% ook niet echt, maar ik denk je in korte tijd veel progressie kan maken, zoals meerdere dat hier al beamen.
zeker gezien je sportverleden als zwemster. muscle memory for the win.

veel succes:D

Heb gister een 4punts huidplooimeting gedaan, ik zit op 33% vet T_T

Huidplooimetingen als je huid niet helemaal strak is, is sowieso ****ed up ...

Ik zit in hetzelfde schuitje en kan eender welk vetpercentage meten als ik wil.
Hangt er maar net vanaf hoeveel huid je neemt

Heb je al een 1e trainingsschema?

Ik schat je tussen 27-30% op begin pics. M´n vriendin laatst gemeten, ze is even lang en ze zit op 23%. Hierop heb k m´n schatting gebaseerd

Laatst bewerkt:
Hm dit lijkt een stuk minder dan 80 kilo. Zou eerder 70 schatten.

Ik weeg er 80 en ben 14 cm langer. Voel me ecto nu.

Nou bedankt allemal voor de LAGE gewichts schattingen, maar ik heb 5 weegschalen geprobeerd.. ook die bij de fysio.. elke geeft +/0- 81 kilo aan D8!!

Maar goed, gewicht zwegt niet alles, ik ben gewoon héél gespierd onder dat vetlaagje XD
(hahahaha)

Of.. mn haar is te vet D8!!
(ik heb lang haar, als t vet is komt er wel 16 kilo bij!!!! O_O (nee grapje, 0,5gr ofzo.. maar toch.. :p)

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Ik ook niet, en dan vergeleek ik haar foto´s nog met dat vergelijkingsmateriaal wat eerder gepost werd. Dat Raena een zwemster is geweest is goed te zien. Die hebben wel vaker een mooi zoutloper figuur.

Ben een zoutvaatje T_T

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Wtf als dit 80 kilo met 33% is klopt er geen reet van. Ik weeg iets van 79 kilo met BF van 30% terwijl je veeeeeeeeeeeeeel slanker oogt dan ik... weird. XD

Heb grote schouders.. en mn t**ten.. ze zien er misschien niet uit als E, maar het is allemaal de verhouding heh XD
Ik ben breed XD

Kledingmaat 44 voor heupen en 46+ voor boobarea (bloesje met knoopjes die netjes dicht gaat :p)

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Heb je al een 1e trainingsschema?
Nee, ben van plan aan een PT te vragen wat t beste traingsschiema op dit moment is voor me :)
Dinsdag 1e afspraak :D

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Ik schat je tussen 27-30% op begin pics. M´n vriendin laatst gemeten, ze is even lang en ze zit op 23%. Hierop heb k m´n schatting gebaseerd

Ohhh :$ Nou dank je.. maar mn sportmedisch adviseur had me toch een lol om mn vetjes vast te pakken.. Ze keek rond en prikte me een paar keer.
Ze zei "Op je benen zit niet veel, op je armen ook niet echt. T meeste zit rond je buik."
Ze vertelde me dat als ze alles zou meten behalve mn buik dat ze op een beter globaal percentage zou uitkomen, maar met mn buik kreeg dat percentage een boost XD
Dus vandaar 33% :D

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Hm dit lijkt een stuk minder dan 80 kilo. Zou eerder 70 schatten.

Ik weeg er 80 en ben 14 cm langer. Voel me ecto nu.

Hahahaha, alleen nog een justin bieber hair-do en je haar zwart verven en dan kan je jezelf EMO noemen XD

Oh btw:
heb een nieuw PR voor mezelf gezet: 65kg BP en 110 Squat :)
was wel gevaarlijk, ging door mn rug bij de 2e squat, dus die doe ik niet meer :(

Laatst bewerkt:
en ja hoor, je hebt het weer over je e cup

Terug
Naar boven