Fitness Seller

Het begin...

Succes met je doelen en met het opstellen van je trainings- voedingsschema.

Doe je nog aan andere sporten?

• Topic Starter Topic Starter
Nee alle chicks gebruiken >.> XD en =P?!?!!!! in elke zin die ze posten.
Happy emo gamenerd chick!

Bij deze succes met je doelen, niet veel maken zo'n slimme keuze als jij :)

Hey~!! Ik ben geen EMO :eek: anders had ik wel zwart haar ;)Ik ben donkerblond D8 (tussen dom-blondje en sexy-brunette in :p)

En trouwens.. Counterstrike-chicks gebruiken ook >.>, O_o, .__., en T_T
Dus.... bleh :mad:

(speciaal voor jou, de kleurrijke smileys gebruikt :) )

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

Succes met je doelen en met het opstellen van je trainings- voedingsschema.

Doe je nog aan andere sporten?

Ja, studeren en zwemmen :p

Wat is je doel eig?

Ehm.. nou..
BF <18% :)
Maar op DIT moment weet ik niet precies wat mn BF% is.. dus..
Weetje.. eigenlijk wil ik gewoon van t vet af! :):o

Zonder een bodybuildster te worden?
Simpel!.. Dan moet je niks anders doen dan lopen:)

Ja.. das t probleem: ik heb pennen in mn rug zitten omdat ik mn rug gebroken had een paar jaar geleden.. ik kan niet te veel lopen, want mn rug absorbeerd de schokken niet meer en dan gaat t pijn doen en krijg ik hoofdpijn..
Fietsen dus..

En ja.. ik wil wel iets hebben om naar toe te trainen en ik heb een snelle spieropbouw al van mezelf.. so yea... :p

Maar goed, fietsen alleen en whatever is niet leuk, dan wordt t saai een krachttraining vinnik leuk.. dus :)
En misschien wordt ik nog wel een "echte" BBster... who knows..
Als ik er met een laag BF% niet sexy maar wel BB-waardig uitzie, ga ik misschien wel die kant op :)

Jaja, ik zag t, heb t nu gefixed, denk ik .__.
Naja, gelukkig had je je ogen afgeschermd, toch :P?

nou ik vind dat je er echt goed uitziet en jezelf erg onderschat en als je
toch zo sterk bent is bb misschien echt wat voor jou wees niet bang voor spieren want voordat je echt als een bb-ster uitziet ben je al een
hele poos verder hoor .. je hebt er wel de bouw voor vind ik ...

oja als je een voedingsschema maakt zorg dat er veel ...vis... inzit dit is echt goed voor je huid ...

succes gr. hardcore opa

nou ik vind dat je er echt goed uitziet en jezelf erg onderschat en als je
toch zo sterk bent is bb misschien echt wat voor jou wees niet bang voor spieren want voordat je echt als een bb-ster uitziet ben je al een
hele poos verder hoor .. je hebt er wel de bouw voor vind ik ...

oja als je een voedingsschema maakt zorg dat er veel ...vis... inzit dit is echt goed voor je huid ...

succes gr. hardcore opa

Vis... ja.. dat is me al eens eerder gezegd..
Alleen moet ik dan echt een knijper op me neus,want ik vind t niet te eten! :eek: (behalve sushi >.>)

En ja, sommige jongens waarmee ik vroeger zwom zeiden ookal dat ik er als een BBster uitzag (toen had ik minder vet en deed ik vlinderslag :p)

Dus ja, vandaar dat ik dit toch maar eens ben gaan proberen :)

Zwom je competitie?

Ja, ben meerdere malen op t NK podium wezen lachen en heb 2 EK-limieten behaald... :D

daarna gestopt omdat ik voor school koos >.>

Respect, kom je op dat niveau overigens niet in aanmerking voor een topsportregeling met betrekking tot studie ?

Ja, maar ik zwem NU geen competitie meer.. was gestopt toen ik 16 was :)

Flauw mopje.. Maar nu zou je dat toch niet meer kunnen doordat je borsten niet meer zo aerodynamisch zijn:p

Je bent vrij stevig gebouwd maar ik vind je verhoudingen helemaal niet verkeerd, ik hoef mijn ogen echt niet af te wenden hoor. Ik ben benieuwd hoe je lichaam reageert met wat trainen en op je voeding letten.

Flauw mopje.. Maar nu zou je dat toch niet meer kunnen doordat je borsten niet meer zo aerodynamisch zijn:p

>.> ehmm wat grappig.. maar met een Aquablade pak zijn mn t**ten zo tegen mn borst gedrukt dat ik er geen last van heb :D!

Slechte grap zeg :p

@ Pantrofl: je wordt me iets te persoonlijk :p ik hul mezelf in een mysterieuze sluier van onbekendheid :D!

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Heh!! en ikke dan :(??
krijg ik geen plusje :(??

Ah jammer.

Ik zwom altijd competitie bij ZPA (Almelo) ook op het NK e.d.
Misschien dat je die club nog kent?

Terug
Naar boven