Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zeg ook ff welkom en succes met je doelen!!
Sterk ben je iig al!
!
Vis... ja.. dat is me al eens eerder gezegd..
Alleen moet ik dan echt een knijper op me neus,want ik vind t niet te eten!(behalve sushi >.>)
En ja, sommige jongens waarmee ik vroeger zwom zeiden ookal dat ik er als een BBster uitzag (toen had ik minder vet en deed ik vlinderslag)
Dus ja, vandaar dat ik dit toch maar eens ben gaan proberen![]()
Vis... ja.. dat is me al eens eerder gezegd..
Alleen moet ik dan echt een knijper op me neus,want ik vind t niet te eten!(behalve sushi >.>)
En ja, sommige jongens waarmee ik vroeger zwom zeiden ookal dat ik er als een BBster uitzag (toen had ik minder vet en deed ik vlinderslag)
Dus ja, vandaar dat ik dit toch maar eens ben gaan proberen![]()
Hey~!! Ik ben geen EMOanders had ik wel zwart haar
Ik ben donkerblond D8 (tussen dom-blondje en sexy-brunette in
)
En trouwens.. Counterstrike-chicks gebruiken ook >.>, O_o, .__., en T_T
Dus.... bleh
(speciaal voor jou, de kleurrijke smileys gebruikt![]()

Dat hebben vrouwen alleen. Als ze ongesteld raken zitten er dan soms precies 10 vlekken in hun broek (net als met bowlen je 10 pinnen hebt die je om kunt gooien: de strike) En die vlekken moet je tellen (counten) om er zeker van te zijn dat het er wel 10 zijn. Zo heb je dus een counterstrike. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord heeft.
O.T. Ziet er goed uit![]()
Dat hebben vrouwen alleen. Als ze ongesteld raken zitten er dan soms precies 10 vlekken in hun broek (net als met bowlen je 10 pinnen hebt die je om kunt gooien: de strike) En die vlekken moet je tellen (counten) om er zeker van te zijn dat het er wel 10 zijn. Zo heb je dus een counterstrike. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord heeft.
O.T. Ziet er goed uit![]()

ben er zelf al een tijd mee gestopt nu