AndroidHealthClinic

Het begin...

• Topic Starter Topic Starter
Ehmm.. nee, die club kennik niet..

Ik zwom bij de Inge de Bruijn - Chantal Groot club :p

Elke Vens en Ranomi Kromowidjojo komen er ook vandaan :)

Laatst bewerkt:
Ik zeg ook ff welkom en succes met je doelen!!
Sterk ben je iig al!

Veel succes, basis is er iig al

Vis... ja.. dat is me al eens eerder gezegd..
Alleen moet ik dan echt een knijper op me neus,want ik vind t niet te eten! :eek: (behalve sushi >.>)

En ja, sommige jongens waarmee ik vroeger zwom zeiden ookal dat ik er als een BBster uitzag (toen had ik minder vet en deed ik vlinderslag :p)

Dus ja, vandaar dat ik dit toch maar eens ben gaan proberen :)

haha jij bent leuk ... met vis bedoel ik .. tonijn ..zalm ..tulipia .. pangafile..
kun je gewoon..bakken ..grillen ..wokken.. samen met rijst beetje ananas
of brocoli eten is gewoon lekker zelfs koud ..

en om je huid moet je je echt niet zo druk maken ..ik ben in 5mnd 20kg.
afgevallen en m.n huid staat strak en ik ben 48jr. maar eet clean en
train 5 dg. per week ..

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Vis... ja.. dat is me al eens eerder gezegd..
Alleen moet ik dan echt een knijper op me neus,want ik vind t niet te eten! :eek: (behalve sushi >.>)

En ja, sommige jongens waarmee ik vroeger zwom zeiden ookal dat ik er als een BBster uitzag (toen had ik minder vet en deed ik vlinderslag :p)

Dus ja, vandaar dat ik dit toch maar eens ben gaan proberen :)

met vis bedoel ik ..pangafile .. zalm ..tonijn ..tulipia .. etc bakken .grillen
wokken samen met rijst en groente ..brocoli etc. is lekker zelfs koud
en om je huid moet je je niet zo druk maken ik ben 20kg. in 5 mnd. afgevallen en mijn huid is strak en ik ben 48jr.

gr. hardcore opa

• Topic Starter Topic Starter
Iemand enige tips over hoe je het beste/snelste veel kan cutten??
Ik heb over 7phenyl stackers gehoord, is dat iets? Tis een fatburner geloof ik... :eek::eek:

Je moet niet het snelste cutten maar het beste. En dat is rustig aan zodat je lichaam de verandering geleidelijk kan accepteren en er bv geen ongewenste bijeffecten komen van je cut zoals spierverlies. Het feit dat je al schrik gezichtjes bij een fatburner zet doet me geloven dat je dat beter niet kan doen en gewoon discipline moet opbrengen voor een goede voeding net als je deed voor je zwemsportregime.

Hey~!! Ik ben geen EMO :eek: anders had ik wel zwart haar ;)Ik ben donkerblond D8 (tussen dom-blondje en sexy-brunette in :p)

En trouwens.. Counterstrike-chicks gebruiken ook >.>, O_o, .__., en T_T
Dus.... bleh :mad:

(speciaal voor jou, de kleurrijke smileys gebruikt :)

Uhh.. what the ****!
Wist niet dat dit een game forum was..

Zat ik ff helemaal mis :booty:

ik zeg: DOEN!

wat is een counterstrike?

Hier eens gekeken naar aanleiding van je vraag over losse huid, maar dat valt reuze mee zeg.
Je bent nog niet erg gespierd, maar vind het er voor ruim 80kg best strak uitzien zo!

Dat hebben vrouwen alleen. Als ze ongesteld raken zitten er dan soms precies 10 vlekken in hun broek (net als met bowlen je 10 pinnen hebt die je om kunt gooien: de strike) En die vlekken moet je tellen (counten) om er zeker van te zijn dat het er wel 10 zijn. Zo heb je dus een counterstrike. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord heeft.

O.T. Ziet er goed uit ;)

Succes, het kan altijd handig zijn om een log te openen.

Dat hebben vrouwen alleen. Als ze ongesteld raken zitten er dan soms precies 10 vlekken in hun broek (net als met bowlen je 10 pinnen hebt die je om kunt gooien: de strike) En die vlekken moet je tellen (counten) om er zeker van te zijn dat het er wel 10 zijn. Zo heb je dus een counterstrike. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord heeft.

O.T. Ziet er goed uit ;)

thnx karma

Komt h3l3maal go3d hi3r :cool:

Succ3s!

O.T. Ziet er goed uit ;)

hahahaha :roflol:

On topic: kan zeker wel iets worden, dat je wow speelt valt wel op trwns met die emoticons :P ben er zelf al een tijd mee gestopt nu

kom je dr al een beetje uit qua voeding?

Terug
Naar boven