MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Ik ben ondertussen al bijna 6 weken aan het wachten op mijn bestelling van BB.com(was wel Havoc). Zou ABX dan geen brief ofzo sturen dat er iets illegaal bijzat? Ik vind dit wel vreemd, heb nog niets gehoord. Is er geen mogelijkheid om mijn geld terug te vragen want 6 weken en compleet niks horen is gewoon belachelijk.

Het mijne lag er 1 week..gisterenavond heb ik een mail gekregen van hun betreffende mijn pakketje.
Via Fedex heb ik nog nooit problemen gehad..

Zou kunnen Ripaf, maar 1fast400 doet dit ook altijd..nog nooit geen problemen gehad met hun

Zou eerst eens naar ABX bellen, het zijn altijd zij die die pakjes zo lang bij hun laten liggen.

Ze zouden toch al lang iets moeten laten weten hebben als er iets verkeerd zou zijn met het pakket of ben ik verkeerd? Brief voor voorstel tot minnelijke schikking of bericht dat het pakket is tegengehouden? Kan er iemand nummer geven van ABX? Hoe kunnen zij dat achterhalen want heb via IPS besteld en heb dus geen nummer om order te volgen.

waarschijnlijk ligt ie daar maar te liggen... bellen of vragen of de site waar je hem hebt besteld contact wilt opnemen met customs en info over de inhoud geven... BB.com doet dat iniedergeval

Ik heb dit topic een tijdje niet gevolgd..

zijn er echt must haves die ik moet bestellen als ik in de USA bestel?

En is de meederheid gewoon nog tevreden over BB.com > IPS? want sommigen hoor ik over FedEx?

wat zouden jullie bestellen als je 100 euro kan uitgeven...niet echt cut producten...

Ik zit te denken aan 2x Supercharge en dan nog iets erbij maar kweet niet wat...

2x Nos Ether en 2x N02

Ik ben tevreden over bb.com... maar nutraplanet was voor mij sneller.. alleen is nu iets duurder met mn laatste bestelling dus tja.... dan maar bb.com...

Ook naheffing met bulk nutrition\1fast400 met fedex?

Fedex altijd he bro, maar telkens als ik met USPS/IPS/ed bestel ligt mijn pakket bij ABX, die gasten doen elke keer moeilijk!
Daarmee liever Fedex!

Grtz

Fedex altijd he bro, maar telkens als ik met USPS/IPS/ed bestel ligt mijn pakket bij ABX, die gasten doen elke keer moeilijk!
Daarmee liever Fedex!

Grtz

Inderdaad, daar kan ik van meespreken. Ben nu ondertussen al meer dan 6 weken aan het wachten op mijn bestelling van bb.com, ik had ook via IPS besteld. Nog altijd niets gehoord, ook niet van de douane of van ABX ofzo. Allez, bij bb.com hebben ze gezegd als ik 2 maanden na de bestelling nog niets gehad heb dan kan ik mijn geld terugvragen.

Inderdaad, daar kan ik van meespreken. Ben nu ondertussen al meer dan 6 weken aan het wachten op mijn bestelling van bb.com, ik had ook via IPS besteld. Nog altijd niets gehoord, ook niet van de douane of van ABX ofzo. Allez, bij bb.com hebben ze gezegd als ik 2 maanden na de bestelling nog niets gehad heb dan kan ik mijn geld terugvragen.

raar, van de 10 tallen keren dat ik bij bb.com heb besteld waren er slechts twee over tijd en telkens nadat ik contact opnam met bb.com hebben zij customs gecontacteerd en gezorgd dat er vaart achter kwam.

Heeft bb.com niet voorgesteld om customs te contacteren of zo?

grtz

bart

raar, van de 10 tallen keren dat ik bij bb.com heb besteld waren er slechts twee over tijd en telkens nadat ik contact opnam met bb.com hebben zij customs gecontacteerd en gezorgd dat er vaart achter kwam.

Heeft bb.com niet voorgesteld om customs te contacteren of zo?

grtz

bart

Ik heb ze via chat gecontacteerd en gezegd wat het probleem was. Ze zeiden dat het pakket nog steeds bij cusoms lag maar dat ze ook niet wisten waarom het zolang duurt. Ik heb ook ,og niets van customs zelf gehoord en zij hadden ook nog niets gehoord. Dus een groot vraagteken waar het pakket nu is:=).

10 april een besteling gedaan bij bb.com nog steeds niks ontvangen
gisteren heb ik dus maar bb.com gemailt.
kreeg direct deze reactie:

Hello,

I have just contacted customs in Netherlands to check the progress of your order. They have stopped it for a series of inspections. I have sent all of the information that customs may need to get your order to you. We do appreciate your patience with this and know that it is frustrating. Please contact us again if you need further assistance. Thank You!
Enormous Evan
Bodybuilding.com

kan dus el rekene op na heffing.
na ma af wachten waneer het bezorgt wordt.

10 april een besteling gedaan bij bb.com nog steeds niks ontvangen
gisteren heb ik dus maar bb.com gemailt.
kreeg direct deze reactie:

Hello,

I have just contacted customs in Netherlands to check the progress of your order. They have stopped it for a series of inspections. I have sent all of the information that customs may need to get your order to you. We do appreciate your patience with this and know that it is frustrating. Please contact us again if you need further assistance. Thank You!
Enormous Evan
Bodybuilding.com

kan dus el rekene op na heffing.
na ma af wachten waneer het bezorgt wordt.

Dat antwoord heb ik ook gekregen de eerste keer dat ik het gevraagd had en de volgende keren kreeg ik juist hetzelfde te horen:=). Dit zeggen ze altijd, maarja bij jou is het nog maar 18 dagen geleden, dus zal wel in orde komen.

Terug
Naar boven