MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Hallo

heeft er iemand ervaring met Supplementology ?

Deze winkel verkoopt Optimum Nutrition 100% Whey Protein - Gold Standard 10 lbs voor 55 dollar maar vind niet of ze internationaal verschepen.

cheers :)

Gisteren mijn bestelling van bb.com toegekregen :

- Labrada supercharge
- Power peanut butter
- Scivation Xtend, variety pack
- AccuFitness Fat Track Pro

Die Xtend is wel mega goed van smaak dedju.

Ik had op 31 maart een aantal BSN producten besteld bij bodybuilding.com, en heb deze nu binnen. Zonder extra kosten, zat wel een gele duitse sticker, over artikel 8 ofzo. Maar ben blij dat het zo mooi is gegaan, had via international shipping gekozen btw

Op 30 maart een bestelling geplaatst bij BB.com en zonder extra kosten vandaag binnengekregen via IPS. Ik ben heel tevreden dat het is aangekomen want ik was er niet zeker van daar ik JW, BAM, Pro Anabol en Restore had besteld en hier en daar las op het forum dat die supps onderschept werden.

misschien deze week eens m'n eerste bestelling op bodybuilding.com plaatsen, met de lage dollarkoers lijkt me dit het ideale moment, dit zou het worden (direct een hele hoop:)):

- combi green magnitude + white flood + purple wraath
- orange triad (2)
- glycergrow
- now omega-3 (2)
- bcaa's primaforce
- beta-alanine primaforce
- blender bottle (2)

iemand nog aan of opmerkingen, shoot me

Coupon niet vergeten in te voeren om 10% korting te krijgen;):

comeback10peroff

misschien deze week eens m'n eerste bestelling op bodybuilding.com plaatsen, met de lage dollarkoers lijkt me dit het ideale moment, dit zou het worden (direct een hele hoop:)):

- combi green magnitude + white flood + purple wraath
- orange triad (2)
- glycergrow
- now omega-3 (2)
- bcaa's primaforce
- beta-alanine primaforce
- blender bottle (2)

iemand nog aan of opmerkingen, shoot me

Ziet er een aardige stack uit!

Ik heb 04/04/08 bij Nutraplanet.com besteld. Ik heb nog steeds nix ontvangen.

nog nooit problemen gehad via bb.com ze

Coupon niet vergeten in te voeren om 10% korting te krijgen;):

comeback10peroff

thanks, maar hij werkt niet, heb eens gemaild en ze hebben alle coupons uitgeschakeld, enkel als je over de 250 dollar besteld kun je hun een mail sturen, en geven ze je 10% korting, refund op je creditcard

Terug
Naar boven