XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

vraagje tussendoor :)

hoe zit het met btw en invoerrechten vanuit de UK?

wil een camera kopen via ebay, maar als er nog kosten bijkomen is het niet interessant meer...

woon in België...

vraagje tussendoor :)

hoe zit het met btw en invoerrechten vanuit de UK?

wil een camera kopen via ebay, maar als er nog kosten bijkomen is het niet interessant meer...

woon in België...

Binnen het EU is er een vrije vervoer, dus zonder douane

met welke vervoerder wordt het eigenlijk in nederland bij je gebracht (IPS) tpg? want heb briefje in de bus liggen van afzender EPG ???

zooo mijn pakkketje met "illegale (yohimbine) fatburners" is binnen, vandaag is de 10e dag (incl weekend dus), vorige week zondag besteld! :D

en kheb free straps erbij :D

ik ben al sinds 18mei op 2artikels aan het wachten die rechtstreeks van de manufacturer moeten komen : (1) Posing: Men''s Posing Suit #1, Medium, Navy Blue Shipped From: Manufacturer
(1) Clothing Gym Hardwear String Back Tank W/Arm Logo, Large, White Shipped From: On Backorder

heb al paar keer gemaild naar bb maar word eerder aan het lijntje gehouden ipv nuttige info te krijgen,heb zelfs al gemeld dat ik mijn geld terug wil als ik het volgende week niet krijg maar kreeg er geen reactie op.

Het gaat de laatste tijd steeds stipter, de laatste paketten kwamen steevast binnen de twee weken binnen via ips dus zonder naheffing :) Ik verwacht er volgende week nog eentje.

khad dus 210caps hydroxyccut en hotrox xtreme besteld

Heeft bij mij nu 13 dagen geduurd :D

Mijn yohimbine HCL fat burner is ook bezorgd met fedex(binnen 3 dagen bezorgd). Het pakket was zelfs opengemaakt en gecontroleerd bij de douane. Op de verpakking stond ook duidelijk welke producten erin zitten, dus als ze even gegoogled hadden dan hadden ze volgens mij wel gezien dat er yohimbine in zat. Maar blijkbaar was het okay. Totale waarde was rond de 80 dollar, geen invoer hoeven betalen.

Groene thee capsules snapten ze vorige keer ook niet. Toen kreeg ik een aanslag voor het invoeren van koffiepreparaten, maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord.

...

Laatst bewerkt:
ja zoals altijd die 7-14dagen

...

Laatst bewerkt:
Mensen

Ik las de eerst paar pagina's (uit jan. 2007 ) over het bestellen bij BB.com. Samenvattend heb ik een vraag voor anno 14-juli-2008...

Bestellen met international Postal service is nog steeds de beste manier (na 174 pagina's aan info over "het bestel in Amerika ervaringen) ??

En voor hoeveel kilo's bestellen jullie zonder dat je daar gedonder mee krijgt... ?

Ik had nl. eerst de douane gebeld voor verduidelijking en die dreigden met allerlei invoerheffingen en btw en productheffigen ( toen ik vroeg wat die laatste inhield vroegen ze me wat voor product whey proteinen waren hoeveel procent cholesterol er in zat hoeveel vet hoeveel melk en nog 1000 vragen die ik niet kon beantwoorden..) waardoor het goedje netzo duur in NL te halen was. Had ze vriendelijk bedankt aan de telefoon en voelde me ontzettend dom want ik snapte het nog steeds niet haha :)

Kunnen jullie je licht hier op werpen en de nieuwste insights...Ongeloofelijk de whey is serieus 2-3x goedkoper.. (alles eigenlijk) logisch dat die gasten ontzetten BIG zijn haha

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Hey Dudes,

MacB en Ripaf...ik las de eerst paar pagina's (uit jan. 2007 ) over het bestellen bij BB.com. Samenvattend heb ik een vraag voor anno 14-juli-2008...

Bestellen met international Postal service is nog steeds de beste manier (na 174 pagina's aan info over "het bestel in Amerika ervaringen) ??

En voor hoeveel kilo's bestellen jullie zonder dat je daar gedonder mee krijgt... ?

Ik had nl. eerst de douane gebeld voor verduidelijking en die dreigden met allerlei invoerheffingen en btw en productheffigen ( toen ik vroeg wat die laatste inhield vroegen ze me wat voor product whey proteinen waren hoeveel procent cholesterol er in zat hoeveel vet hoeveel melk en nog 1000 vragen die ik niet kon beantwoorden..) waardoor het goedje netzo duur in NL te halen was. Had ze vriendelijk bedankt aan de telefoon en voelde me ontzettend dom want ik snapte het nog steeds niet haha :)

Kunnen jullie je licht hier op werpen en de nieuwste insights...Ongeloofelijk de whey is serieus 2-3x goedkoper.. (alles eigenlijk) logisch dat die gasten ontzetten BIG zijn haha

Alvast bedankt

het is zeker interessant om te bestellen in amerika. Als je via IPS besteld heb je een lage (maar niet onbestaande kans) op naheffing. Als je voor deftige hoeveelheden besteld (dan bedoel ik niet één pot proteine) maar een een aantal potten (zodanig dat je de vervoerskosten kan drukken) ga je zowiezo voordeliger uitkomen. Nadeel is dat je twee tot drie weken moet wachten.

Fedex is altijd naheffing maar heb je het binnen de week.

als je beslist om te bestellen in US zou iik aanraden om op bb.com te bestellen. Enorm veel keus en goede prijs. Met onderstaande link vind je alle bestaande kortingen die je kan krijgen

http://forum.bodybuilding.com/showpost.php?p=49461171&postcount=65

bij eventuele vragen mag je me steeds contacteren.

grtz

bart

hey Bart!

bedankt voor je snelle reactie..die coupons jongen holy ****..overal 10% korting op bedankt..ze zijn wel tot 28 juli geldig.. dus binnenkort maar een bestelling doen.

1Waar is precies de kans op naheffing op gebasseerd..? Is dat toevallig, als ze bij de douane een pakje openmaken ofzo?

2En hoe bedoel je dat je voordeliger uit gaat komen als je meer besteld..als je boven een aantal kg zit knallen de shipping costs ook omhoog, volgens mij moet je binnen je laten we zeggen 99 dollar shipping costs zo veel mogelijk zien te bestellen. Maar als je veel kg's besteld, heb ik het gevoel dat die mensen bij de douane beter controleren (omdat je pakketjes groter zijn) waardoor de kans op naheffing groter wordt .. (toch??) en je juist niet goedkoper uit bent (of zie ik dat fout?)

Mooi kortingen trouwens nogmaals ! haha

Mvg,

Le Coq

die 10% korting coupons zijn ALTIJD geldig, alleen soms moet je ff een nieuwe code googlen

Als ik boven de 39 dollar verendkosten moest betalen duurde het bij mij altijd langer dan 3 weken ( 1 keer 2 maanden ), dus ga ik daar niet meer overheen.

show10percentoff werkt bij mij altijd.

Terug
Naar boven