Is het zo dat ephedrine nog legaal te krijgen is in amerika? En zijn er mensen hier die het over hebben laten komen?
ephidrine is idd nog te verkrijgen in america, zelfs op bb.com maar of het binnen geraakt weet ik niet.
grtz
bart
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het zo dat ephedrine nog legaal te krijgen is in amerika? En zijn er mensen hier die het over hebben laten komen?
vraagje tussendoor
hoe zit het met btw en invoerrechten vanuit de UK?
wil een camera kopen via ebay, maar als er nog kosten bijkomen is het niet interessant meer...
woon in België...
Nice, succes ermee!khad dus 210caps hydroxyccut en hotrox xtreme besteld
Hey Dudes,
MacB en Ripaf...ik las de eerst paar pagina's (uit jan. 2007 ) over het bestellen bij BB.com. Samenvattend heb ik een vraag voor anno 14-juli-2008...
Bestellen met international Postal service is nog steeds de beste manier (na 174 pagina's aan info over "het bestel in Amerika ervaringen) ??
En voor hoeveel kilo's bestellen jullie zonder dat je daar gedonder mee krijgt... ?
Ik had nl. eerst de douane gebeld voor verduidelijking en die dreigden met allerlei invoerheffingen en btw en productheffigen ( toen ik vroeg wat die laatste inhield vroegen ze me wat voor product whey proteinen waren hoeveel procent cholesterol er in zat hoeveel vet hoeveel melk en nog 1000 vragen die ik niet kon beantwoorden..) waardoor het goedje netzo duur in NL te halen was. Had ze vriendelijk bedankt aan de telefoon en voelde me ontzettend dom want ik snapte het nog steeds niet haha![]()
Kunnen jullie je licht hier op werpen en de nieuwste insights...Ongeloofelijk de whey is serieus 2-3x goedkoper.. (alles eigenlijk) logisch dat die gasten ontzetten BIG zijn haha
Alvast bedankt