AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

hey Bart!

bedankt voor je snelle reactie..die coupons jongen holy ****..overal 10% korting op bedankt..ze zijn wel tot 28 juli geldig.. dus binnenkort maar een bestelling doen.

1Waar is precies de kans op naheffing op gebasseerd..? Is dat toevallig, als ze bij de douane een pakje openmaken ofzo?

2En hoe bedoel je dat je voordeliger uit gaat komen als je meer besteld..als je boven een aantal kg zit knallen de shipping costs ook omhoog, volgens mij moet je binnen je laten we zeggen 99 dollar shipping costs zo veel mogelijk zien te bestellen. Maar als je veel kg's besteld, heb ik het gevoel dat die mensen bij de douane beter controleren (omdat je pakketjes groter zijn) waardoor de kans op naheffing groter wordt .. (toch??) en je juist niet goedkoper uit bent (of zie ik dat fout?)

Mooi kortingen trouwens nogmaals ! haha

Mvg,

Le Coq

hey,

die kortingen werken altijd (toch één van beide van die 10%)

1) weet niet helemaal waarvan het afhangt of je naheffing betaalt of niet. De enige kosten die ik tot nu toe ooit heb gehad met IPS zijn 10 euro opleg (soort van douanekosten) maar zelfs dit heb ik al veel vermeden. Bij fedex heb ik ELKE keer naheffing ontvangen.

2) Ik bedoelde van meer te bestellen idd zoals je het hierboven interpreteert. Zoveel mogelijk in je box krijgen (zien wanneer je shipping verspringt). Voor shipping moet je rekenen op 3 weken via IPS ( er staat 14 BUSINESS DAYS max, wat betekent enkel weekdagen en geen feestdagen). Ik denk dat ze steekproeven nemen qua controle. Heb al dingen van meer dan 20 kg laten overkomen zonder dat mijn doos is opengemaakt en heb al dozen gehad van 2kg die ze wel openmaken (en omgekeerd).

grtz

bart

Hey Bart,

Ik zie dat jij in België woonachtig bent... is dat een probleem aangezien ik in Nederland woon...? Las ergens van wel.. of woon je toch in NL?

IPS it shall be dan maar... w8 nu al een paar dagen totdat Paypal een bedrag op mijn rekening heeft gestort ( is een formaliteit bij het aanmelden ) zodat ik met Paypal kan betalen. Een creditcard bij Abn-amro kost ook geld enzo..

Kreeg je gedonder toen ze die doos van 20kg openmaakten...dat had je zeker via fedex gedaan want je schreef al dat het enige dat je met IPS kreeg was een bedragje van 10 euro..?

laterzz

Hey Bart,

Ik zie dat jij in België woonachtig bent... is dat een probleem aangezien ik in Nederland woon...? Las ergens van wel.. of woon je toch in NL?

IPS it shall be dan maar... w8 nu al een paar dagen totdat Paypal een bedrag op mijn rekening heeft gestort ( is een formaliteit bij het aanmelden ) zodat ik met Paypal kan betalen. Een creditcard bij Abn-amro kost ook geld enzo..

Kreeg je gedonder toen ze die doos van 20kg openmaakten...dat had je zeker via fedex gedaan want je schreef al dat het enige dat je met IPS kreeg was een bedragje van 10 euro..?

laterzz

nope normaal geen verschil tussen nl en Be buiten beetje regelgeving misschien van welke producten legaal zijn (niet helemaal op de hoogte vand e verschillen). Die dozen( meerdere :) ) van een gewicht van over de 20 kg samen zijn via IPS toegekomen (niet opgenmaakt als ik het me goed herinner) Zoals hierboven beschreven nemen ze steekproeven om je dozen open te maken. En als ik het me goed herinner heb ik zelfs die 10 euro niet dienen te betalen.

grtz

bart

Wat karma voor jou (ook al heb ik zelf niets :) haah) ,

Ik zit te denken om proteinen te kopen op BB.com, maar daar doen ze zeker niet moeilijk over..? Welke heb jij, ik heb op dit moment 100% whey protein Gold Standaard en die bevalt me wel..wat geubruik jij ?

groetjes

Wat karma voor jou (ook al heb ik zelf niets :) haah) ,

Ik zit te denken om proteinen te kopen op BB.com, maar daar doen ze zeker niet moeilijk over..? Welke heb jij, ik heb op dit moment 100% whey protein Gold Standaard en die bevalt me wel..wat geubruik jij ?

groetjes
Proteïnen koop je best hier, zovéél voordeel haal je daar niet uit door het in USA te bestellen wegens de hoge shipping rates!

Proteïnen koop je best hier, zovéél voordeel haal je daar niet uit door het in USA te bestellen wegens de hoge shipping rates!

LOL

als je de coupon gebruikt kan je 10 lbs = 4.6 kg ON 100% whey krijgen voor ongeveer 80-85 euro ALLE kosten inbegrepen. Als je een site vindt waar het goekoper kan binnen nederland of Belgiëlaat het me gerust weten.

Het is momenteel zeer voordelig te bestellen in VS.

Aan de vraag hierboven: momenteel al getest: ON WHEY 100%, Torrent, Ultra peptide, AST VP2 en nog enkele waar ik niet kan opkomen.

grtz

bart

LOL

als je de coupon gebruikt kan je 10 lbs = 4.6 kg ON 100% whey krijgen voor ongeveer 80-85 euro ALLE kosten inbegrepen. Als je een site vindt waar het goekoper kan binnen nederland of Belgiëlaat het me gerust weten.

Het is momenteel zeer voordelig te bestellen in VS.

Aan de vraag hierboven: momenteel al getest: ON WHEY 100%, Torrent, Ultra peptide, AST VP2 en nog enkele waar ik niet kan opkomen.

grtz

bart

Daar zeg je het m'n beste vriend! ON whey!
Voor een voordeligere prijs vind je hier veel betere kwaliteits whey!
ON whey is een hype in USA, maar kijk eens naar de kwaliteit, en vergelijk eens!
Kijk maar eens naar XXL & Powersupplements!

Daar zeg je het m'n beste vriend! ON whey!
Voor een voordeligere prijs vind je hier veel betere kwaliteits whey!
ON whey is een hype in USA, maar kijk eens naar de kwaliteit, en vergelijk eens!
Kijk maar eens naar XXL & Powersupplements!

wat is er slechter aan miss?

het zal hier wel al eens besproken zijn, maar kost het nog extra geld als je van bodybuilding.com besteld?

+6% accijns en +19%BTW ?

2jcdoq1.jpg

is dus 264euro... via XXLnutrition betaal je 406euro..
als je die 6% en 19% erbij telt, kom ik uit op 333euro

wat is er slechter aan miss?

Wil ik ook wel weten. Mijn Whey instant is al weer bijna op. Zit te twijfelen mijn whey in Amerika te bestellen vanwege kosten.

Heb altijd bij XXL gekocht. Lekker makkelijk mixen, een goeie smaak en werking! Als de kwaliteit in vs k*t is koop ik liever weer bij XXL.

als je via IPS besteld betaal je sowieso geen BTW of accijns

maar het komt toch uit een land buiten europa.. hoezo hoef je dan geen accijns en btw te betalen, als je het via ips laat verzenden?

omdat het via IPS niet via de douane komt. (ofzo) het wordt iig niet gecontroleerd.

hmm ljkt me sterk... zo kan je anabole, wapens, drugs... illegale shit dus binnen krijgen..

man, ik heb meer dan 10 pakketjes verzonden via IPS alleen al van bb.com en 2x via Fedex. (ips nooit opengemaakt of naheffing gehad, via fedex beide keren gecontroleerd + naheffing)

ik heb nog nooit gehoord van iemand dat het gepakt was via IPS, en ja...hoe dacht jij dan dat anabolen ons land binnen kwamen, via de e-mail???

achja, ik geloofde je bij 1ste bericht al, maar ik moest ff iemand overtuigen via msn :D

ik bestel trouwens die Test Hardcore niet ;)

haha oke dan is het goed, als je terug in dit topic leest zie je ook wel dat via IPS zo goed als nooit (misschien zelden) gecontroleerd wordt.

man, ik heb meer dan 10 pakketjes verzonden via IPS alleen al van bb.com en 2x via Fedex. (ips nooit opengemaakt of naheffing gehad, via fedex beide keren gecontroleerd + naheffing)

ik heb nog nooit gehoord van iemand dat het gepakt was via IPS, en ja...hoe dacht jij dan dat anabolen ons land binnen kwamen, via de e-mail???

Anbolen worden in ieder geval niet open en bloot in een pakje gedaan maar goed verstopt dus dat is een heel ander verhaal.

Ik snap dan niet dat een transport bedrijf als IPS niet gecontroleerd zou worden.

tevens is bij wet verplicht belasting te betalen en invoerrechten anders is dit belasting ontduiking.
Dus hoe IPS dit dan zou doen is mij een raadsel, maar als het zo laat ik hun ook mijn producten opsturen :D

Edit: heb natuurlijk over belasting over producten buiten EU BTW,invoer rechten en soms algemene behandelingskosten.

ja maar dat is het irritante aan forums met topics die zoveel replies hebben, ga daar maar ff je vraag+antwoord tussen zoeken :P

Anbolen worden in ieder geval niet open en bloot in een pakje gedaan maar goed verstopt dus dat is een heel ander verhaal.

Ik snap dan niet dat een transport bedrijf als IPS niet gecontroleerd zou worden.

tevens is bij wet verplicht belasting te betalen en invoerrechten anders is dit belasting ontduiking.
Dus hoe IPS dit dan zou doen is mij een raadsel, maar als het zo laat ik hun ook mijn producten opsturen :D

ja ik snap ook niet waarom deze pakketjes niet gecontroleerd worden, maargoed, boeit mij ook weinig zolang ik ze maar krijg.

en dat anabolen verstopt worden in pakketjes in onzin, zodra een pakketje gecontroleerd wordt dan wordt alles binnenste buiten gemaakt incl scans. dat soort dingen worden gewoon gesmokkeld en echt niet via de "reguliere" post service.

Terug
Naar boven