hey Bart!
bedankt voor je snelle reactie..die coupons jongen holy ****..overal 10% korting op bedankt..ze zijn wel tot 28 juli geldig.. dus binnenkort maar een bestelling doen.
1Waar is precies de kans op naheffing op gebasseerd..? Is dat toevallig, als ze bij de douane een pakje openmaken ofzo?
2En hoe bedoel je dat je voordeliger uit gaat komen als je meer besteld..als je boven een aantal kg zit knallen de shipping costs ook omhoog, volgens mij moet je binnen je laten we zeggen 99 dollar shipping costs zo veel mogelijk zien te bestellen. Maar als je veel kg's besteld, heb ik het gevoel dat die mensen bij de douane beter controleren (omdat je pakketjes groter zijn) waardoor de kans op naheffing groter wordt .. (toch??) en je juist niet goedkoper uit bent (of zie ik dat fout?)
Mooi kortingen trouwens nogmaals ! haha
Mvg,
Le Coq
hey,
die kortingen werken altijd (toch één van beide van die 10%)
1) weet niet helemaal waarvan het afhangt of je naheffing betaalt of niet. De enige kosten die ik tot nu toe ooit heb gehad met IPS zijn 10 euro opleg (soort van douanekosten) maar zelfs dit heb ik al veel vermeden. Bij fedex heb ik ELKE keer naheffing ontvangen.
2) Ik bedoelde van meer te bestellen idd zoals je het hierboven interpreteert. Zoveel mogelijk in je box krijgen (zien wanneer je shipping verspringt). Voor shipping moet je rekenen op 3 weken via IPS ( er staat 14 BUSINESS DAYS max, wat betekent enkel weekdagen en geen feestdagen). Ik denk dat ze steekproeven nemen qua controle. Heb al dingen van meer dan 20 kg laten overkomen zonder dat mijn doos is opengemaakt en heb al dozen gehad van 2kg die ze wel openmaken (en omgekeerd).
grtz
bart

) van een gewicht van over de 20 kg samen zijn via IPS toegekomen (niet opgenmaakt als ik het me goed herinner) Zoals hierboven beschreven nemen ze steekproeven om je dozen open te maken. En als ik het me goed herinner heb ik zelfs die 10 euro niet dienen te betalen.