suppressor
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja... waarom? vind je me te ongeduldig?![]()
Mijn bestelling was:
, ik d8 dat er een soort datebase was dat als je naam erin voor kwam ze niet zo moeilijk met je pakketje deden.Ja heb het hele topic niet gelezen maar wat extra kosten dan?? Betaal 60 dollar verzend kosten en dan heb ik het binnen een week niets geen naheffing ofzo?deze is al eerder ter sprake geweest, maar werd verworpen omdat het 6-12 weken zou duren als je geen extra kosten wilt![]()
Ja heb het hele topic niet gelezen maar wat extra kosten dan?? Betaal 60 dollar verzend kosten en dan heb ik het binnen een week niets geen naheffing ofzo?
Natuurlijk moet je wel onder de 200 dollar aan goederen blijven anders gaan ze je wel belasten op schiphol
Ja als je nog minder wilt betalen dan moet je geen airmail nemen maar parcel post betaal je 30 dollar ofzo en dan gaat het idd een tijd duren al heb ik er zelf nooit langer op hoeven w8en als 6 weken!
Hoe kom je erbij dat je onder de 200 dollar moet blijven?
Ik heb nu naar bijna 5 weken nog niks binnen, dit is de laatste week (5e). Hun zeiden dat het naar 5 weken geleverd zou worden in de laatste mail conversatie. Ik ben benieuwd naar de acties die 1fast400 gaat ondernemen om te achterhalen waar mijn pakketje is ...
Damn, dan heb je ondertussen een ander voorraadje moeten bestellen ?
Pffff, die 1fast400 versturen via roeiboot, ezel en kar zeker ?i?

Gaat iemand van jullie nog hyperdrol bestellen, of nog een bestelling doen?
Damn, dan heb je ondertussen een ander voorraadje moeten bestellen ?
Pffff, die 1fast400 versturen via roeiboot, ezel en kar zeker ?i?

Nog steeds niet, waardeloos zeg. Ze zouden het aanbod eens moeten vergroten op bulkpowders en de prijzen naar beneden, dan wordt dat ook interessanter..maar zal wel lastig worden in europa.
Nog steeds niet, waardeloos zeg. Ze zouden het aanbod eens moeten vergroten op bulkpowders en de prijzen naar beneden, dan wordt dat ook interessanter..maar zal wel lastig worden in europa.