MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

ok mooi dus het blijft bij die 10 dollar?

ik hoorde verhalen van 100 dollar enzo...

Die naheffing hangt gewoon af van voor hoeveel geld je besteld hebt niet? alle dat lieten ze mij toch uitschijnen bij de douane..

deze is al eerder ter sprake geweest, maar werd verworpen omdat het 6-12 weken zou duren als je geen extra kosten wilt:rolleyes:
Ja heb het hele topic niet gelezen maar wat extra kosten dan?? Betaal 60 dollar verzend kosten en dan heb ik het binnen een week niets geen naheffing ofzo?
Natuurlijk moet je wel onder de 200 dollar aan goederen blijven anders gaan ze je wel belasten op schiphol

Ja als je nog minder wilt betalen dan moet je geen airmail nemen maar parcel post betaal je 30 dollar ofzo en dan gaat het idd een tijd duren al heb ik er zelf nooit langer op hoeven w8en als 6 weken!

Ja heb het hele topic niet gelezen maar wat extra kosten dan?? Betaal 60 dollar verzend kosten en dan heb ik het binnen een week niets geen naheffing ofzo?
Natuurlijk moet je wel onder de 200 dollar aan goederen blijven anders gaan ze je wel belasten op schiphol

Ja als je nog minder wilt betalen dan moet je geen airmail nemen maar parcel post betaal je 30 dollar ofzo en dan gaat het idd een tijd duren al heb ik er zelf nooit langer op hoeven w8en als 6 weken!

Hoe kom je erbij dat je onder de 200 dollar moet blijven?

Ripaf, wanneer was je laatste bestelling weer? en op hoeveel tijd aangekomen? en voor 270 besteld? via International Postal Service (7 - 14 Days)? sorry voor de vele vragen die mss al ergens verspreidt in dit forum beantwoord zijn :rolleyes:

Yep, ik neem ALTIJD international postal service. Meestal tussen de 10 en 15 dagen altijd alles al gekregen (4 a 5) bestellingen al gedaan.

Ik heb nu naar bijna 5 weken nog niks binnen, dit is de laatste week (5e). Hun zeiden dat het naar 5 weken geleverd zou worden in de laatste mail conversatie. Ik ben benieuwd naar de acties die 1fast400 gaat ondernemen om te achterhalen waar mijn pakketje is ...

Ik heb nu naar bijna 5 weken nog niks binnen, dit is de laatste week (5e). Hun zeiden dat het naar 5 weken geleverd zou worden in de laatste mail conversatie. Ik ben benieuwd naar de acties die 1fast400 gaat ondernemen om te achterhalen waar mijn pakketje is ...

Damn, dan heb je ondertussen een ander voorraadje moeten bestellen ?

Pffff, die 1fast400 versturen via roeiboot, ezel en kar zeker ?i?

Het is nog even afwachten, ik laat hier wel even weten wat de status is..

Het is wel balen, want wat ik daar bestel kan ik niet in NL krijgen (hun eigen bulk producten)..

Gaat iemand van jullie nog hyperdrol bestellen, of nog een bestelling doen?

Iemand zijn zooitje al binnen?

Nog steeds niet, waardeloos zeg. Ze zouden het aanbod eens moeten vergroten op bulkpowders en de prijzen naar beneden, dan wordt dat ook interessanter..maar zal wel lastig worden in europa.

Nog steeds niet, waardeloos zeg. Ze zouden het aanbod eens moeten vergroten op bulkpowders en de prijzen naar beneden, dan wordt dat ook interessanter..maar zal wel lastig worden in europa.

Ik denk dat hun prijzen al goed liggen, alleen ontbreken de gekende amerikaanse merken nog in hun shop, mochten die er nog zijn & geprijsd zoals hun bulkproducts zou deze shop inderdaad wel interessant zijn binnen de EU.

Hoi Nijntje,
Ik heb ook besteld bij 1fast400 5 weken geleden ook nog niks binnen.
Heb ook bij bb.com besteld en dat was binnen 11 dagen binnen bestel voortaan alleen nog bij bb.com.

Gr

Terug
Naar boven