Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

http://www.nutraplanet.com/

Heeft goeie service heb het altijd binnen een week met usps airmail betaal wel 60 dollar verzend voor een pakketje van ongeveer 5kg.
Altijd een shake beker erbij een shirt en wat samples kreeg dit keer fat burners niet verkeerd!
Heb ook weleens bij dbb 1fast en musscleshop besteld maar vind nutra veruit de beste!

deze is al eerder ter sprake geweest, maar werd verworpen omdat het 6-12 weken zou duren als je geen extra kosten wilt:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Of misschien verzameld de douane gewoon dingen van de Massive, zijn paspoort, zijn supplementen en binnenkort als hij nog eens op reis gaat naar Rusland stelen ze misschien zijn onderbroeken uit zijn valies :D

Of misschien verzameld de douane gewoon dingen van de Massive, zijn paspoort, zijn supplementen en binnenkort als hij nog eens op reis gaat naar Rusland stelen ze misschien zijn onderbroeken uit zijn valies :D

NIET MIJN ONDERBROEKEN!!!!!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!!!!!!!!!!!!! Alles behalve dat. NEEM MIJN GELD, MIJN VROUW, MIJN LEVEN, MAAR NIET MIJN ONDERBROEKEN!!!!! AAAAAAHHHH!!!!

bb.com had gezegd dat ze er vaart acher zouden zetten...

• Topic Starter Topic Starter
:d :d :d

Ik had de 13e besteld. het is nu 1 April en er is nog steeds niets. ik had voor de (7-14) dagen gekozen...dus hij is al aardig te laat...

Ok, vandaag heb ik echt een k*tmail gekregen.

Eerst had ik gemaild of ze al wisten wat er nou precies aan de hand was.

ze zeiden dat IK de douane maar moest bellen. daar had ik geen zin in dus had ik de volgende mail gestuurd en een reply daarop zet ik er ook bij:

MIJN MAIL

Hello,

I'm sorry but isn't it the responsibility of Bodybuilding.com to get the package at my place? I mean, couldn't you guys find out whats happening at customs?
Some people on dutchbodybuilding.com said you guys contacted the customs to keep some pressure on them. Maybe they are just lazy.

I realy don't want to be rude (if it sounds like i'm rude it must be my bad english),

I realy like the service of BB.com and you are allways friendly, and you mail me back in a couple of minutes, so I think BB.com is great!

I realy hope you guys can help me further.

Kind Regards,

let niet op mijn engels:o

De Reply

Hello,

I have just contacted customs to check the progress of your order. They have stopped it for a series of inspections. I have sent all of the information that customs may need to get your order to you. We do appreciate your patience with this and know that it is frustrating. Please contact us again if you need further assistance.

Thank You!
High Jump Jeromie
Bodybuilding.com

OMFG ik haat die fl**kers echt zo erg hier bij die stink douane!:mad:

Ik houd jullie op de hoogte!;)

en wat was je bestelling ook weer?

@XTO: is dit de eerste keer dat je bij bb.com besteld of niet.

@XTO: is dit de eerste keer dat je bij bb.com besteld of niet.

ja... waarom? vind je me te ongeduldig? :p

Mijn bestelling was:

(2) Schiek Padded Lifting Straps, 1 Pair Shipped From: ID

(1) Bodybuilding.com Shaker Bottle, 20 oz. Shipped From: ID
(2) BSN Nitrix, 180 Tablets Shipped From: ID
(1) BSN NO-Xplode, 1.81 Lbs., Lemonade Shipped From: ID
(2) BSN CellMass, 640 Grams, Grape Cooler Shipped From: ID
(1) ALRI Cr2, 240 Capsules Shipped From: ID
(1) Xyience NOX-CG3, 400 Grams, Blue Raspberry Shipped From: ID
(1) Xyience NOX-CG3, 400 Grams, Lemon-Lime Shipped From: ID
(1) FREE GIFT: Bodybuilding.com Gym Bag, Black W/Silver Strip Shipped

Allemaal creatine en NO producten. K zie het probleem niet....

zal wel aankomen

ja ik vind van wel jah. zou togh niet kloppen als ik mijn vrouw een lelijk gedrogt vind of niet?

ik ga maandag ook maar weel mailen. ik heb ook alleen maar producten die je ook in nl kan krijgen duzh. :cool: het komt wel goed. ik wou alleen hier na hyperdrol en massFx nemen en daarna weg gaan maar omdat ik zolang deze stack niet kan krijgen komt ik er vast niet aantoe in NL. egt irritant dit wel...

ik wil bij bodybuilding.com wat bestellen. welke verzendmethode moet ik kiezen? internation postal service enzo? 10 dollar dus. hoe weet ik wat voor bijkomende kosten ik ga krijgen?

ik wil bij bodybuilding.com wat bestellen. welke verzendmethode moet ik kiezen? internation postal service enzo? 10 dollar dus. hoe weet ik wat voor bijkomende kosten ik ga krijgen?

Als je IPS kiest krijg je vrijwel nooit extra kosten. Ik heb 4 keer wat besteld, en 1 keer voor FedEx gekozen. Was een middelgrote bestelling (130 dollar), en heb deze week(een maand na ontvangst van de bestelling) een rekening ontvangen van FedEx van Eur 4,68. Administratie kosten ofzo.

De andere keren is alles gewoon prima verlopen zonder naheffingen e.d.

Terug
Naar boven