idd koop bevoorbeeld zo veel mogelijk voor 99 dollar verzendkosten. Dan haal je het maximum uit je bestelling.
*update* wat ongelooflijk zeg

Na 8 dagen heb ik mijn volledige bestelling binnen. Netjes verpakt over 2 dozen. Netjes afgeleverd en jawel u leest het goed, zonder enige extra douanekosten terwijl ik voor 266 euro besteld had en het gewicht is in totaal 13.46 kg, staat mooi op de dozen + de inhoud van de dozen, de prijs, factuur en al in een zakje op de doos. Echt netjes. Ik snap echt niet waarom ik geen douanekosten heb moeten betalen. Misschien is het als je maar 1 iets per jaar koopt uit amerika dat je nix moet betalen maar vanaf de tweede bestelling wel. Kheb het niet gevraagd, stel dat ze het vergeten zijn en mij plots wel willen aanrekenen ... maar wel superblij

Mijn allereerste supplementbestelling en alles is gewoon perfect
Opening van de doos: Er bevind zich wat reclame in waaronder 7 dezelfde krantjes die ik wrs moet uitdelen in de straat ofzo. Kweet niet wat de bedoeling ervan is maja nu heb ik weer wat kranten om het haardvuur mee te omsteken

Plots zie ik zo dat er een 10 lbs zak inzit van mijn optimum whey met smaak rocky road. Eerst dacht ik dat ze het verprutst hadden en de verkeerde smaak geleverd hadden. Maar toen ik de 2de doos opende werd mijn vreugde alleen maar groter

Ze hebben mij gratis en voor nix ipv een 5 lbs doos een 10 lbs zak gegeven van rocky road
Mijn vreugde kan niet meer stuk vandaag, wat een service, wat een snelheid, wat een lage kostprijs en wat een extra's

I love you bodybuilding.com !!!!!!!