el smurfo
Huge Freak
- Waardering
- 481
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 11%
hoe duur is de naheffing?
en waar is het voordeliger om te halen?
Amerika of UK?
wat is naheffing?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe duur is de naheffing?
en waar is het voordeliger om te halen?
Amerika of UK?
Binnenkort ga ik eens een bestelling van 350 euro plaatsen, eens zien of er daar naheffing op zal komen.
Dipbelt, gripper, Optimum Whey, 2 potten x-factor, 2 potten e-bol, 2 potten anabolic pump en daar ne maat van mij zijn gerief nog bij.
![]()

Dipbelt, gripper, Optimum Whey, 2 potten x-factor, 2 potten e-bol, 2 potten anabolic pump en daar ne maat van mij zijn gerief nog bij.
![]()
Tuurlijk mag E-Bol ingevoerd worden. Is geen PH of steroide.
Maar euh voor die X-Factor betaal je hier vast 82 euro en meer, op bb.com heb je hem voor 38 euro. Zelfs bij 2 flesjes heb je nog geld over.
Hij is wel out of stock op bb.com, verkoopt duidelijk goed.
. is het niet zo dat je er ook meer spierpijn van krijgt.
ik heb gehoord dat je van X-factor ook ontstekingen kan krijgen zoals bij Hyper H. Hoor er wel veel goeds over (kwa spiergroei). is het niet zo dat je er ook meer spierpijn van krijgt.
ze hebben hem namelijk weer bij BB.com
P.S. het is nu al 9 dagen dat ze het verstuurd hebben, dus ben benieuwd![]()
Dat zal wel van persoon tot persoon afhangen hoe je erop reageert.
Bij mij duurden de leveringen van bb.com altijd rond de 10 à 14 dagen.

ja ok bij iedereen anders, maar ik zou graag willen weten wat jij ervan vond.![]()
Ik heb X-Factor nog niet geprobeerd beste Raish. Is er bij mijn volgende bestelling zeker bij.

op BB.com is na een tijdje international express courier goedkoper dan int. postal service. int express is 2 tot 5 dagen. zeggen ze..
en als je onder de $100,- verzend kosten zit krijg je weinig invoerkosten?