XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Naheffing en navordering zijn fiscale begrippen waarmee men het achteraf vorderen van te weinig betaalde belasting bedoelt. Het gaat om precies hetzelfde verschijnsel, alleen bij aangiftebelastingen heet het naheffing en bij aanslagbelastingen navordering.

Voor naheffing en navordering gelden termijnen van respectievelijk vijf en twaalf jaar. Het mag echter slechts onder bepaalde stringente voorwaarden. In het algemeen is een boven water komen van een nieuw feit vereist, waarvan de belastingplichtige wist of behoorde te weten dat dit tot een hogere belasting leidt. Dit is meestal het geval bij frauduleuze handelingen. Fouten van de kant van de belastingdienst in de oorspronkelijke aangifte leiden niet tot naheffing of navordering, tenzij dit voor de belastingplichige kenbaar was. Bij een nul te weinig in een aanslag zal dit al snel het geval zijn.

Indien schuld of opzet in het spel is, kan de belastingdienst naast de naheffing of navordering een boete opleggen van maximaal 100% van de extra belasting. Ook zal heffingsrente berekend worden. In een aantal gevallen in de loonbelastingsfeer worden ook wel renteloze naheffingsaanslagen opgelegd.

• Topic Starter Topic Starter
wat een uitleg :D
Dus als ik het goed begrijp moet ik helemaal nix van naheffing of douanekosten betalen aangezien ze bij de douane weten wat ik gekocht heb en er geen extra belastingen voor bijgerekend hebben. Lekker :p

Binnenkort ga ik eens een bestelling van 350 euro plaatsen, eens zien of er daar naheffing op zal komen.

Dipbelt, gripper, Optimum Whey, 2 potten x-factor, 2 potten e-bol, 2 potten anabolic pump en daar ne maat van mij zijn gerief nog bij.

;)

Dipbelt, gripper, Optimum Whey, 2 potten x-factor, 2 potten e-bol, 2 potten anabolic pump en daar ne maat van mij zijn gerief nog bij.

;)

Schrijf als je wilt eff een review over die Anabolic Pump, want ik zat te twijfelen tussen die en Insulean K, omdat ze ongeveer de zelfde werking hebben ;)

;)

Weet iemand als E-bol ingevoerd mag worden ? Dingen als X-factor kun je hier in supplementenshops kopen, maar e-bol ben ik nog nooit tegengekomen.

Tuurlijk mag E-Bol ingevoerd worden. Is geen PH of steroide.

Maar euh voor die X-Factor betaal je hier vast 82 euro en meer, op bb.com heb je hem voor 38 euro. Zelfs bij 2 flesjes heb je nog geld over.

Hij is wel out of stock op bb.com, verkoopt duidelijk goed.

Tuurlijk mag E-Bol ingevoerd worden. Is geen PH of steroide.

Maar euh voor die X-Factor betaal je hier vast 82 euro en meer, op bb.com heb je hem voor 38 euro. Zelfs bij 2 flesjes heb je nog geld over.

Hij is wel out of stock op bb.com, verkoopt duidelijk goed.

ik heb gehoord dat je van X-factor ook ontstekingen kan krijgen zoals bij Hyper H. Hoor er wel veel goeds over (kwa spiergroei):rolleyes: . is het niet zo dat je er ook meer spierpijn van krijgt.
ze hebben hem namelijk weer bij BB.com

P.S. het is nu al 9 dagen dat ze het verstuurd hebben, dus ben benieuwd :cool:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
das al een dag langer dan bij mij. Misschien dat je verder van de douane woont ofzo en morgen zijn we zondag dus zou het dan ook niet verwachten. Hopelijk komt het maandag toe.

ik heb gehoord dat je van X-factor ook ontstekingen kan krijgen zoals bij Hyper H. Hoor er wel veel goeds over (kwa spiergroei):rolleyes: . is het niet zo dat je er ook meer spierpijn van krijgt.
ze hebben hem namelijk weer bij BB.com

P.S. het is nu al 9 dagen dat ze het verstuurd hebben, dus ben benieuwd :cool:

Dat zal wel van persoon tot persoon afhangen hoe je erop reageert.

Bij mij duurden de leveringen van bb.com altijd rond de 10 à 14 dagen.

Ik heb laatst ook nog iets besteld via bodybuilding.com was binnen 8 dagen binnen. Ze hadden het wel opengemaakt bij de douane maar alles was zonder problemen binnen gekomen. Ik had dan ook niet veel bijzonders besteld...

Indien he naheffing krijgt in Belgie, joeveel % van het totaal bedrag is dat?

op BB.com is na een tijdje international express courier goedkoper dan int. postal service. int express is 2 tot 5 dagen. zeggen ze..
en als je onder de $100,- verzend kosten zit krijg je weinig invoerkosten?

op BB.com is na een tijdje international express courier goedkoper dan int. postal service. int express is 2 tot 5 dagen. zeggen ze..
en als je onder de $100,- verzend kosten zit krijg je weinig invoerkosten?

Bij int postal service heb ik nog nooit invoertax moeten betalen, enkel 2x die 10 euro doaunekosten. Bij Express courier heb je die douanekosten + 21 %btw + invoerkosten aan je rekker.

Terug
Naar boven