AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Jeps, douane vind ik persoonlijk nu wel meevallen.. moet je geen schrik van hebben.. als je natuurlijk nix illegaals bestelt :D anders heb je "een" kans om gepakt te worden, maar die kans is nog redelijk klein als je geen al te grote bestelling doet denk ik..

mja gewoon jw, bam, restore en het staaf mixertje

Heb gisteravond ook nog JW besteld bij bb.com :) gelijk ff nieuwe handschoendjes en een handoek(je) erbij :P. Ben benieuwd! Heb al een shipment confirmation gehad.

Ik heb maandag 16 april besteld bij suprememuscle. Mijn pakketje heeft volgens USPS Amerika in Miami verlaten op 19 april. Maar nu heb ik nog steeds geen update erna gekregen. Iemand zoiets ook gehad?
Ik had global express mail gekozen en het zou binnen 3 tot 5 dagen afgeleverd moeten worden.

Bodybuilding.com coupon codes!

5% Off IDS Mass Tabs - [ Coupon Code: IDSMassTab5Per ]
5% Off All NxCare Brand Products - [ Coupon Code: NxCare5PerOff ]
5% Off All ISS Brand Products - [ Coupon Code: ISS5PerOff ]
5% Off All Nutrex Brand Products - [ Coupon Code: Nutrex5PerOff ]
5% Off All BSN Brand Products - [ Coupon Code: BSN5PerOff ]
5% Off All EAS Brand Products - [ Coupon Code: EAS5PerOff ]
5% Off All MHP Brand Products - [ Coupon Code: MHP5PerOff ]
5% Off Optimum CLA - [ Coupon Code: OptCLA5PerOff ]
5% Off Optimum Vassive Kit - [ Coupon Code: OptVasKit5PerOff ]
5% Off Optimum Thermo-Cuts Extreme - [ Coupon Code: OptThermCutsExPer ]

lol!

ik had die lui gemaild dat ik mijn straps niet had gekregen + free gift...

nu had ik deze artikelen eergister toch gekregen...
vandaag briefje in de bus gevonden dat er een pakje bij het postkantoor stond.

ik denk: wtf, ik heb toch al alles?

Ik naar het postkantoor, kon het pakje zo meenemen, niet hoeven tekenen of wat dan ook, er zat wel een stikker op waarop stond dat hij was opengemaakt door een bevoegde instantie (is er maar 1 van in Nederland en die zit in Den Haag. Daarom duurt het natuurlijk zo lang). dus nu heb ik ipv 2 paar schiek straps 4 paar en 2x een Free gift ipv 1 keer :P lol!

update

Your item arrived in NETHERLANDS at 2:41 PM on April 23, 2007. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.

ik ben benieuwd wanneer ik het ontvang :)

$41.95 voor hyperdrol. wat zijn de verzend kosten?>?

:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zo boys and girls,

vandaag de goodies binnen gehad. Dus een weekje wachten. Suprememuscle is wat mij betreft een blijvertje voor de wat kleinere producten.

Wat is het voordeel van deze site tov bb.com? Goedkopere producten (kleinere) en lagere verzendkosten?

Goedkopere producten al zeker! zelfs goedkoper dan 1fast400.com:eek:

Ze hebben ook de laatste nieuwe producten van AX en ALRI zie ik..

Hmz kga daar mss ook wel iets bestellen...

Grtz

Wat heb je besteld en aan hoeveel lag je met verzendkosten?

Xceed (creatine ethyl esther)
8 oz sesathin
2 x omega 3 visolie 200 softgels (now foods)
1 kilo l-leucine

totaal 141 dollar inclusief 50 dollar :eek: verzendkosten :D
Maar de sesathin in die hoeveelheid zou in Nederland al rond de 60 a 70 euro hebben gekost, dus ben ik hier ondanks de hoge verzendkosten nog voordeliger uit. Plus ik zou niet weten waar ik een kilo pure l-leucine in Nederland zou kunnen kopen ???

Zo heb deels me bestelling binnen van bb.com. precies 2 weken op mogen wachten.

2x Jungle warfare
2x BAM
2x ON 100% whey 2,5 kg
+ gratis shake beker

Heb alleen me tanktops nog niet binnen want die werden rechtstreeks van de fabriek verzonden, zonder extra verzend kosten te hoeven betalen :)

Terug
Naar boven