StevenG
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wat heeft iedereen met green bulge? Het is duurder dan green magnitude en smaakt naar NIX !!!
green magnitude is zo zuiver dat als je de pot opent en op 30 cm afstand snuift je moet kuchen van het fijn stof dat je binnekrijgt.
Als je ook maar 0.0001 gram van dat spul op je tong legt dan smelt je gewoon voor de smaak !!! Green magnitude rulleez. Kan niet wachten om er strax mee te beginnen![]()

niet alles draait om smaak he
en ik heb zelfs van iemand gehoord dat ie niet ens zo lekker is.![]()

want de white flood smaakte niet echt goed.wat heeft iedereen met green bulge? Het is duurder dan green magnitude en smaakt naar NIX !!!
green magnitude is zo zuiver dat als je de pot opent en op 30 cm afstand snuift je moet kuchen van het fijn stof dat je binnekrijgt.
Als je ook maar 0.0001 gram van dat spul op je tong legt dan smelt je gewoon voor de smaak !!! Green magnitude rulleez. Kan niet wachten om er strax mee te beginnen![]()

die heeft geen smaak dan
BTW je hebt toch de nieuwe batch van white flood besteld aangezien de laatste alweer een verbeterde smaak heeft. Net iets beter te pruimen zeggen ze op bb.comwant de white flood smaakte niet echt goed.

Waar vind je Green magnitude goedkoper dan? Waar kan ik magnitude en flood bestellen voor minder dan €60 incl. verzendkst? Dan is het het proberen proberen waard![]()
Haha, "persoonlijke mail"... geloof je het zelf?alsof de service van bodybuilding.com nog niet genoeg was kreeg ik vandaag nog een lekkere persoonlijke mail:
Hello mijnenaam!
Seven days ago we shipped your order #2699xxx from our warehouse as quickly as we could. You deserve the best possible service and our goal is to give it to you! The order should arrive any day now if it hasn't already.
I noticed you ordered a creatine product. Good idea! Creatine is pretty much guaranteed to give you amazing muscle and strength building results. Just be sure to follow the label directions and don't miss a dose. Controlled Labs Green MAGnitude, 1.83 Lbs., Sour Green Apple is awesome.
Have you read this article about creatine that will help you?
Skinny Guy's Guide To Creatine. Bodybuilding.com - Vince DelMonte - Skinny Guy's Guide To Creatine.
It was written by Vince DelMonte.
Don't forget that taking an NO2 (Nitric Oxide) product with creatine can give you even better results.
Good luck with the order and let me know if there is anything we can do for you!
Sincerely,
manager bodybuilding.com
Customer Service Manager
Bodybuilding.com
adres

Haha, "persoonlijke mail"... geloof je het zelf?
Wel goede service zo via email.

Ik was toen nog naief maar tis toch wel lekker dat je zo een mail krijgt hé?![]()

Rrraaaaaaauuuuuwtsch![]()
Ze mag wel niet teveel praten, alleen zo van die standaard zinnetjes als: spank me baby *kreun*![]()

veel praten zou ze toch ni kunnen met mijn leuter in hare mond![]()
![]()

Is Hyperdrol een pro-hormoon?
Ik wou zelf een kuurtje nemen van Methyl-1d en Formadrol
Of de Hyperdrol met Mass FX
Ow zal dit wel in een ander topic plaatsen![]()
Hee mensen via welk bedrijf worden de spullen van bb.com verzxonden hier in nederland? Ik zal een dezer dagen me bestelling binnen krijgen. is dat gewoon tnt?