XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Ik had vorige keer een kleine bestelling die controle heeft gekregen bij IPS.. het ging gewoon om free gifts (waarom ik ze kreeg weet ik niet want ik had mijn free gifts al ontvangen..) er zat een myotape en een sporttas in.. ik had douane aan mn been, 10euro..

10 euro maakt me niet uit. daar maak ik me nietzo druk om. international postal service is bij dit bedrag 10 euro duurder. en moet ik ook geld bij betalen. maar de douane gaat dan niet ouwehoeren dat ze hem 48921348932 dagen vasthouden en hypderdrol en massFx opeens verbieden ofso..?

10 euro maakt me niet uit. daar maak ik me nietzo druk om. international postal service is bij dit bedrag 10 euro duurder. en moet ik ook geld bij betalen. maar de douane gaat dan niet ouwehoeren dat ze hem 48921348932 dagen vasthouden en hypderdrol en massFx opeens verbieden ofso..?

Ik heb hier een douane-formuliertje met wat uitleg liggen, ik zal het volgende week vrijdag inscannen! (nu is mn laptop kapot en die had alle scan-software nzow, maar normaal ism gemaakt tegen volgende week)

ok thanks..

Ok mijn ALRI JW is binnen samen met 'Workout Gloves', prima kwaliteit moet ik zeggen voor de prijs en een neusdoekje oftewel de 'towel', ik wist dat 'ie klein was maar ook nog zo belachelijk dun :P. M'n pakketje was nog helemaal gesealed dus ik hou geen rekening met naheffingen etc.

Met m'n bulkpowders.co.uk bestelling gaat het een stuk minder goed. Parcelforce (diegene verantwoordelijk voor bezorging) heeft zeer waarschijnlijk mijn pakket verloren, 18 april is m'n pakket ergens afgeleverd en ondertekend door iemand die ik niet ken. Heb ook geen buren met die naam, ook geen berichtje in m'n post gehad waar hij is afgeleverd. Slechte zaak in iedergeval want die bestelling vind ik veel belangrijker! Ik moet nog een telefoon van parcelforce krijgen.

Laatst bewerkt:
lekker toch he:p

Gruwelijk lekker chick!!!!!!

Ik heb me spuplementen nu al een tijd je binnen maar loop nu zowat om de 2 dagen te chatten met die gasten van bb.com waar ze blijven, steeds is het weer van we gaan ze mailen ect... :(

Ik heb me spuplementen nu al een tijd je binnen maar loop nu zowat om de 2 dagen te chatten met die gasten van bb.com waar ze blijven, steeds is het weer van we gaan ze mailen ect... :(

kan aan mij liggen dat ik het niet snap, maar als je je spullen hebt, waarom blijf je ze dan nog e-mailen waar het blijft???

hoe betaal je deze gasten???

lucky b*ch...

kan je die ook in amerika bestellen? héhé

Terug
Naar boven