XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Juist men 1e bestelling gedaan op BB.com.
Nu krijg ik hier direct na een mail waarin ze zeggen dat mijn adres dat ik op heb gegeven wss niet overeen komt met dat van men kredietkaart.

EDIT: heb foto van mijn pas en kerdietkaard doogestuurd en het is in orde nu:thumbup: :D

Laatst bewerkt:
nou belgië krijgt et spul veel eerder dan in nederland..die douane ook..:mad:

Wat je ook kan doen is betalen via Pay Pal1 Hoef je je CC gegevens niet over te dragen aan Bodybuilding.com

Heb zojuist een bestelling gedaan van 98 euro. Xterme Anabolic Hydrol en Mass FX, die zouden ze toch niet tegen houden? betaald via pay pal trouwens :-)

Heb zojuist een bestelling gedaan van 98 euro. Xterme Anabolic Hydrol en Mass FX, die zouden ze toch niet tegen houden? betaald via pay pal trouwens :-)

Als ze het pakketje openmaken(kans is vrij klein) dan worden de producten wel in beslag genomen vrees ik...

naja als er op al die bestellingen van bb.com dit met koeieletters op de doos staat, dan kan je wel verwachten dat ze het openmaken;)

• Topic Starter Topic Starter
Belgie for the win :D maja da zit in onze belastingen eh

Nou zou eigenlijk deze maand Greenbulge/white blood bestellen, is toch wat anders geworden.....:p

Mijn maat wou ph's nemen, en hij wou dan voor Havoc van RPN gaan met een nakuur van Nolvadex, en liver protect, voor en tijdens kuur!

Naar een site gezocht waar ze het verkochten en naar nederland konden verzenden gezocht, Sport Nutrition Supplements for Bodybuilding and Fitness needs. Goedkoop en snelle levering, stond op de site dus hebben het daar maar besteld. Ze hadden daar ook hyperdrol en mass-fx, wat ik eerst niet wou bestellen omdat ik het nogal duur vond, maar hier hadden ze het stuk goedkoper dan mijn standaard ws. Dus toch maar afgelopen donderdag alles besteld! Kreeg donderdag avond meteen mailtje dat de order was geaccepteerd en vrijdag dat hij Miami had verlaten, ze sturen de boel op per Global express mail. Nu maar hopen dat het door de douane komt!!!:angstig:

Mijn maat wou ph's nemen, en hij wou dan voor Havoc van RPN gaan met een nakuur van Nolvadex, en liver protect, voor en tijdens kuur!

Bestel zeker taurine (wij hebben hem bij XXLnutrition besteld, tabs van 1669 mg). Want zonder taurine zal hij de backpumps niet aankunnen. ;)

Ik heb m'n hyperdrol en mass fx nog steeds niet binnen (nu alweer 11 dagen geleden) maar wel venom hyperdrive. Zouden ze het dan toch in beslag hebben genomen?:o

Zou mij maar zorgen maken als het 16 dagen geleden was.

Bij bb.com bestellen en IPS als verzendwijze = 7-14 dagen levertijd. Als daar nog eens een weekend tussen zit kan dat gemakkelijk 15 dagen zijn.

Zelf al eens gehad dat het pas na 16 dagen is. Maar de eerste 14 dagen maak ik mij niks van zorgen waar mijn pakje blijft, heb al redelijk veel besteld.

@Ripaf

Als je die 7-14 dagen neemt, heb je dan eigelijk al eens een factuurtje ontvangen van de douane voor de BTW?
Want das eigelijk het enige da mij tegenhoudt om te bestelle op BB.com, bang dat ik na enkele weken ineens een extra factuurtje in de bus krijg...

Bij International postal service als verzendwijze nog nooit. Wel soms eens 10 euro douanekosten die erbij komen, maar zelfs dan is het nog goedkoper.

Bij express koerrier gegarandeerd invoertax en btw

Terug
Naar boven