Enig idee hoelang de nederlandse douane een pakketje vasthoudt.
ik ben die van mij 4 maanden kwijt geweest, terwijl ze er nog wat dingen uit gehaald hadden ook
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enig idee hoelang de nederlandse douane een pakketje vasthoudt.
ik ben die van mij 4 maanden kwijt geweest, terwijl ze er nog wat dingen uit gehaald hadden ook

Zou ik niet doen, de verkoper heeft toch een bewijs van je betaling. Gewoon zeggen dat het van jou is en de gevolgen aanvaarden.
In het slechtste geval moet je dan een boete betalen, so what. Daarna gewoon opnieuw bestellen.![]()

Zou ik niet doen, de verkoper heeft toch een bewijs van je betaling. Gewoon zeggen dat het van jou is en de gevolgen aanvaarden.
In het slechtste geval moet je dan een boete betalen, so what. Daarna gewoon opnieuw bestellen.![]()
opnieuw bestellen okéé,maar kom je niet op de zwarte lijst bij de douane,dat je er nog moeilijker doorgeraakt?
Zwarte lijst, dat is onzin. Geloof ik niks van.
Hoeveel pakjes zouden ze per dag ter verwerken krijgen denk je, dmv steekproeven controleren ze pakjes.
Bwa als je echt gepoept bent kan het wel zwaar oplopen heb ik gehoord
nrt schijnt kan je er Proces verbaal van krijgen en een boete die kan oplopen tot 12.500euro maar ja in realiteit gaan ze voor een paar domme suppl zo een zware boete niet geven natuurlijk..
kan iemand dit bevestigen?
Bwa als je echt gepoept bent kan het wel zwaar oplopen heb ik gehoord
nrt schijnt kan je er Proces verbaal van krijgen en een boete die kan oplopen tot 12.500euro maar ja in realiteit gaan ze voor een paar domme suppl zo een zware boete niet geven natuurlijk..
kan iemand dit bevestigen?
ja...als je aflever adres anders is dan het adres wat op je card staat gaat ie klote

Verdorie, en mijn grootmoeder verheugde haar al op haar pakketje
Wat moet je dan doen?