Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

ik ben die van mij 4 maanden kwijt geweest, terwijl ze er nog wat dingen uit gehaald hadden ook

serieus? :rolleyes:

wat had je er dan wel niet inzitten?

en hebben ze het er gewoon uitgehaald want je krijgt normaal ook een vette boete dan of voorkomen

Pro anabole ,JW en BAM(alri stack)

Wat kan je doen als je gepakt worden op het invoeren van illegale shit?
Kan je dan gwn afstand doen van die spullen en zeggen dat jij ze niet besteld hebt?

en zeggen dat jij ze niet besteld hebt?

Zou ik niet doen, de verkoper heeft toch een bewijs van je betaling. Gewoon zeggen dat het van jou is en de gevolgen aanvaarden.
In het slechtste geval moet je dan een boete betalen, so what. Daarna gewoon opnieuw bestellen. :D

bestel dan alri sups gewoon in nederland, want dan betaal je er toch dubbel voor!als je daarna opnieuw besteld..

Zou ik niet doen, de verkoper heeft toch een bewijs van je betaling. Gewoon zeggen dat het van jou is en de gevolgen aanvaarden.
In het slechtste geval moet je dan een boete betalen, so what. Daarna gewoon opnieuw bestellen. :D

opnieuw bestellen okéé,maar kom je niet op de zwarte lijst bij de douane,dat je er nog moeilijker doorgeraakt?

opnieuw bestellen okéé,maar kom je niet op de zwarte lijst bij de douane,dat je er nog moeilijker doorgeraakt?

Zwarte lijst, dat is onzin. Geloof ik niks van.

Hoeveel pakjes zouden ze per dag ter verwerken krijgen denk je, dmv steekproeven controleren ze pakjes.

Zwarte lijst, dat is onzin. Geloof ik niks van.

Hoeveel pakjes zouden ze per dag ter verwerken krijgen denk je, dmv steekproeven controleren ze pakjes.

Bwa als je echt gepoept bent kan het wel zwaar oplopen heb ik gehoord
nrt schijnt kan je er Proces verbaal van krijgen en een boete die kan oplopen tot 12.500euro maar ja in realiteit gaan ze voor een paar domme suppl zo een zware boete niet geven natuurlijk..

kan iemand dit bevestigen?

nrt schijnt kan je er Proces verbaal van krijgen en een boete die kan oplopen tot 12.500euro maar ja in realiteit gaan ze voor een paar domme suppl zo een zware boete niet geven natuurlijk..

Als het over een beperkt aantal producten gaat blijft dit meestal beperkt tot 50 euro !
Indien het over meerdere producten gaat, en indien het niet je eerste keer is, kunnen die boetes wel oplopen heb ik al gehoord !!

hier is wel een verhaal te vinden over iemand die ook spier"zalfjes" uit suriname had gekocht. Valt ook onder geneesmiddelen..zeflde als supss dus

wel beetje lang verhaal

Nationale ombudsman - Rapport 2006/198

maar de sups van Alri zijn in Nederlandse winkels te koop..... geef gewoon aan dat ze in NL gewoon verkrijgbaar zijn dus dat je er dan vanuit gaat dat het ook legaal is. anders zou het togh niet in de winkel liggen??

???Heb net voor de eerste keer besteld op bb.com. Kreeg een mailtje "Order Verification needed". Mijn adres verbonden aan mijn Visa en het afleveradres komen blijkbaar niet overeen. Ze vragen mijn credit card billing adres. Dat is toch gewoon mijn adres verbonden aan mijn kaart of niet?

ja...als je aflever adres anders is dan het adres wat op je card staat gaat ie klote

Verdorie, en mijn grootmoeder verheugde haar al op haar pakketje:D

Wat moet je dan doen?

Gewoon reageren en de sitiatie uitleggen, had namelijk het zelfde mailtje gekregen na me bestelling gister.
Ik kreeg na me reactie gelijk een mailtje (10min.) met de bevestiging dat het verzonden was.

Of gewoon even die live chat gebruiken op de website. Ze regelen dat binnen de minuut.

Terug
Naar boven