MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Hi,

3 weken ver nu met bb.com, ik heb nog steeds niets ontvangen (USPS).
Kheb een mail gestuurd en mijn pakket zou 6december toegekomen zijn bij de douane.
Hopelijk ontvang ik mijn pakketje volgende week.

Grtz

Hi,

3 weken ver nu met bb.com, ik heb nog steeds niets ontvangen (USPS).
Kheb een mail gestuurd en mijn pakket zou 6december toegekomen zijn bij de douane.
Hopelijk ontvang ik mijn pakketje volgende week.

Grtz

Grote bestelling of ? Ik heb producten zoals drive & rpm besteld dus...

Dec 4, 2007 8:15 AM

Clearance in progress

RIDDERKERK NL

8:06 AM

In transit

RIDDERKERK NL

Package available for clearance

me paketje bevind zich nog steeds in ridderkerk weet iemand waarom t zo lang duurt doen ze daar ook een soort controle of zo

Clearance in progress

RIDDERKERK NL

In transit

RIDDERKERK NL

Package available for clearance

me paketje bevind zich nog steeds in ridderkerk weet iemand waarom t zo lang duurt doen ze daar ook een soort controle of zo

Dit is flink genaaid, heeft bij mij in totaal 3 maanden geduurt voordat het pakket weer werd vrijgegeven en helaas zaten er alleen nog maar in beslagname brieven in de doos(ALRI stack), ook stond er dat er een proces verbaal opgemaakt zou worden waar ik tot op de dag van vandaag nog niks van gehoord heb.

Oh ja en 1 aanklaging voor het invoeren van medicijnen: Jungle Warfare. Zal die brieven van de week wel ff inscannen.

Dit is flink genaaid, heeft bij mij in totaal 3 maanden geduurt voordat het pakket weer werd vrijgegeven en helaas zaten er alleen nog maar in beslagname brieven in de doos(ALRI stack), ook stond er dat er een proces verbaal opgemaakt zou worden waar ik tot op de dag van vandaag nog niks van gehoord heb.

Oh ja en 1 aanklaging voor het invoeren van medicijnen: Jungle Warfare. Zal die brieven van de week wel ff inscannen.

damn!

weet iemand wat ik ongeveer van dit proces verbaal kan verwachten? het is de eerste keer dat ze wat onderscheppen en het is een pot JW en PA

Alri stack mag togh. wtf man... suc6

Jungle Warfare: Tijdens een routinecontrole door de Douane zijn er in die pakket medicijnen aangetroffen
Pro-Anabol: Tijdens een routinecontrole door de Douane is er in dit pakket een product aangetroffen welke niet voldoet aan de bepalingen van de Warenwet.

Volgens mij staat JW nu gewoon op de anabolenlijst :D

In- en uitklaring bezig

RIDDERKERK NL

Onderweg

RIDDERKERK NL

Pakket is beschikbaar voor inklaring

Dec 3, 2007 8:54 PM

Heeft FedEx-vestiging verlaten

PARIS FR

7:08 PM

Heeft FedEx-vestiging bereikt

PARIS FR

Dec 2, 2007 8:10 PM

Heeft FedEx-vestiging verlaten

MEMPHIS, TN

Nov 30, 2007 3:55 AM

Onderweg

MEMPHIS, TN

12:08 AM

Heeft FedEx-vestiging bereikt

MEMPHIS, TN

Nov 29, 2007 6:53 PM

Heeft locatie van herkomst verlaten

BOISE, ID

2:42 PM

Afgehaald

BOISE, ID

11:34 AM

Gegevens pakket doorgegeven aan FedEx

hoe zit het dan met 6 oxo en havoc ? ook op de verboden lijst ?

Laatst bewerkt:
havoc is volgens mij zoiezo een PH(dus verboden), 6-oxo weet ik niet

als alri op de verboden lijst staat is het wel duidelijk dat het geen zuivere koek is

Is je complete bestelling in beslag genomen? Of enkel de "verboden" stuff?

Ik heb 4 coc grippers besteld bij IronMind paar weken geleden. 14 november maakte ik het geld over via een wiretransfer (25$ extra kosten). De 27e hadden zij het geld ontvangen en 7 december had ik het pakketje binnen (met een naheffing van €20,32).

In totaal heeft het me ongeveer €118,- gekost... Het is als je via een wiretransfer betaald dus ongeveer even duur als dat je bij Sportfood zou bestellen, maar ik had al besteld voordat Sportfood die dingen had.

De service van IronMind was wel heel goed moet ik zeggen. Ik had $5,- te weinig overgemaakt en daar maakten ze verder ook geen probleem van.

havoc is volgens mij zoiezo een PH(dus verboden), 6-oxo weet ik niet

omdat dit een veel gemaakt misverstand is:
havoc en bv superdrol zijn geen phs maar gewoon as, dit omdat een ph word omgezet in het target hormoon en havoc/superdrol meteen werkzaam zijn en geen conversie plaatsvind.

het zijn gewoon as waar vroeger mee ge-experimenteerd was maar nooit door pharmaceutische bedrijven zijn uitgebracht. waardoor deze ook nergens vastgelegd stonden in eerste instantie in enige as lijsten en dus ook gewoon niet zo gezien werden.
ze werden gewoon lekker makkelijk over de counter verkocht in het begin net zoals de meeste phs, ik snap nog steeds niet waarom die link met ph gelegt is.

dus vergis u niet, het is gewoon een as die omdat ze niet bekend waren bij enige officiele instantie lekker nu dus geproduceerd zijn en makkelijk over de counter gaan wat sommigen mensen juist perfect is en voor anderen die denken een gewoon testbooster te kopen een zeer kwalijke zaak is.
overigens staat havoc en supedrol ook als zijnde as beschreven met dikke history erbij in anabolics 2007.

Laatst bewerkt:
Wie weet er trouwens nog een coupon code voor BB.com? Die eerder opgegeven coupon codes zijn expired......

Google! "bodybuilding.com coupon

Enig idee hoelang de nederlandse douane een pakketje vasthoudt.

als alri op de verboden lijst staat is het wel duidelijk dat het geen zuivere koek is

Dat is echt een typische conclusie. Denk je nou echt dat wij als burger het voordeel van de twijfel krijgen? Natuurlijk niet, op deze manier valt er nog geld te verdienen voor de regering.

Terug
Naar boven