- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hi,
3 weken ver nu met bb.com, ik heb nog steeds niets ontvangen (USPS).
Kheb een mail gestuurd en mijn pakket zou 6december toegekomen zijn bij de douane.
Hopelijk ontvang ik mijn pakketje volgende week.
Grtz
Dec 4, 2007 8:15 AM
Clearance in progress
RIDDERKERK NL
8:06 AM
In transit
RIDDERKERK NL
Package available for clearance
me paketje bevind zich nog steeds in ridderkerk weet iemand waarom t zo lang duurt doen ze daar ook een soort controle of zo
Dit is flink genaaid, heeft bij mij in totaal 3 maanden geduurt voordat het pakket weer werd vrijgegeven en helaas zaten er alleen nog maar in beslagname brieven in de doos(ALRI stack), ook stond er dat er een proces verbaal opgemaakt zou worden waar ik tot op de dag van vandaag nog niks van gehoord heb.
Oh ja en 1 aanklaging voor het invoeren van medicijnen: Jungle Warfare. Zal die brieven van de week wel ff inscannen.

Dit is flink genaaid, heeft bij mij in totaal 3 maanden geduurt voordat het pakket weer werd vrijgegeven en helaas zaten er alleen nog maar in beslagname brieven in de doos(ALRI stack), ook stond er dat er een proces verbaal opgemaakt zou worden waar ik tot op de dag van vandaag nog niks van gehoord heb.
Oh ja en 1 aanklaging voor het invoeren van medicijnen: Jungle Warfare. Zal die brieven van de week wel ff inscannen.
havoc is volgens mij zoiezo een PH(dus verboden), 6-oxo weet ik niet

als alri op de verboden lijst staat is het wel duidelijk dat het geen zuivere koek is
Enig idee hoelang de nederlandse douane een pakketje vasthoudt.