Fitness Seller

Het DBB Weekend

Wel grappig om te zien.
Wauter heb ik als cult aangemerkt.
NIKKK heb ik al eens op gestemd
Penose is als hint genoemd
Alley Cat heb ik ook mijn bedenken over uitgesproken

Qua gedrag vind ik Wauter nog steeds de meest verdachte persoon.
Z1000 blinkt uit in zijn afwezigheid zeker gezien het stemmen.

Verder ben ik de enige die een hint heeft gegeven over zijn/haar rol.
Tja zo werkt het vaak, jij stemt op mij ik stem op jou.

Het is niet onlogisch dat mensen die jij als cult aanmerkt en dat niet zijn vervolgens jou gaan verdenken. Als jij niet zo vroeg op mij gestemd had was ik ook minder snel geneigd geweest op jou te gaan.

Hints geven over je rol zegt me overigens niks. Je kan net zo makkelijk liegen als de waarheid spreken.

Woopy zei:
Pff. Mijn gevoel zegt me niet op Punjab te stemmen
arrow-10x10.png
. Meegaan op Wauter zou enorm hard op een cult treintje lijken. Penose lijkt me een redelijke optie.

Voorlopig Penose dan maar.
Wat maak jij nou?

Zeg ik dat ik jou misschien ga volgen stem je op Penose ... ???

Ja daar zit natuurlijk wat in.

Maar ik denk dat mijn hint vaag genoeg is om over de waarheid te kunnen gaan. Dat op zich zegt natuurlijk ook weer helemaal niks.

De foto van de bij die door EricR getrokken is leid sowieso naar zijn fototopic dus daar moet sowieso een hint zitten volgens mij.

Tja zo werkt het vaak, jij stemt op mij ik stem op jou.

Het is niet onlogisch dat mensen die jij als cult aanmerkt en dat niet zijn vervolgens jou gaan verdenken. Als jij niet zo vroeg op mij gestemd had was ik ook minder snel geneigd geweest op jou te gaan.

Hints geven over je rol zegt me overigens niks. Je kan net zo makkelijk liegen als de waarheid spreken.

Wat maak jij nou?

Zeg ik dat ik jou misschien ga volgen stem je op Penose ... ???

Got you there, didn't I :D

t blijft lastig, pun zou zich ook zo verdedigen als hij bigt was dus lastig. T blijft een beetje gissen nu

Alleszins denk ik dat ik meer kans maak om erin te blijven door mijzelf te verdedigen natuurlijk. Anders eindig ik net zo snel als Diaephi zonder gains ergens leeggezogen in een donker kamertje achter..

sorry had weer eve druk vandaag. morge ben ik vrij.

ik kan echt geen **** met de hints. en daarom stem ik op
lm77

De foto van de bij die door EricR getrokken is leid sowieso naar zijn fototopic dus daar moet sowieso een hint zitten volgens mij.

Ik heb vandaag alle ik geloof 88 pagina's doorgenomen. Heb alle foto's bekeken en heb geen echte hint kunnen ontdekken. Als er al ergens een hint staat, dan is het in de tekst welke er gepost is. Of ik moet erover heen gekeken hebben, wat niet geheel ondenkbaar is gezien dit de eerste keer is dat mee doe met een game als deze.

Ik heb vandaag alle ik geloof 88 pagina's doorgenomen. Heb alle foto's bekeken en heb geen echte hint kunnen ontdekken. Als er al ergens een hint staat, dan is het in de tekst welke er gepost is. Of ik moet erover heen gekeken hebben, wat niet geheel ondenkbaar is gezien dit de eerste keer is dat mee doe met een game als deze.

88 pagina's doorlezen? Moet jij überhaupt eigenlijk werken op je werkplaats?:o

wow 88. petje af

Haha, de foto's bekijken ging nog wel. Doorlezen zou ik meer dan een dag mee bezig zijn geweest.
Maar iets in mij zegt dat het weleens zou kunnen dat EricR ergens een post ge-edit heeft met een hint erin.

Mwoah soms heb ik hele dagen om me te vermaken op DBB tijdens het werk. Daar in tegen zijn er soms ook weken/maanden waarin de werkdruk heel hoog is en een 50+ uur werkweek meer normaal is dan 40u.

Is er nog een vacature bij jullie?

Ik speel graag de forumgame, rook niet en drink geen koffie. Meer positieve punten kan ik niet bedenken.

Ik rook, drink koffie, gebruik AAS, van tijd tot tijd drugs... Verre van de ideale werknemer :D

Ik rook, drink koffie, gebruik AAS, van tijd tot tijd drugs... Verre van de ideale werknemer :D
Maar bij jou staan daar vast goede dingen tegenover, die heb ik dan weer niet. :)

Maar helaas, ik heb het geprobeerd. Ik stuur deze pagina op naar het UWV trouwens, dan weten ze dat ik gesolliciteerd heb. :cool:

Als je op Wauter of Penose stemt, zal ik een goed woordje voor je doen ;)

Dennisopjebeeld

Terug
Naar boven