Je hebt zeker een punt qua verdediging. Wat stel je zelf voor?
Ik ben ook echt van niemand zeker. Paar inactieve spelers en een paar nieuwe spelers, dat maakt het wat lastiger.
Meeste verdachte personen voor mij zijn (in volgorde van verdenking):
Weightboy (gedrag en halve (schilderij) hint)
Punjab (goede hint (foto) en nog halve hints (tapijt))
Dennisopjebeeld (gedrag en de foto hint)
Wauter (gedrag)
Train and gain zal sowieso uitgeschreven moeten worden. Waarschijnlijk burger (want inactief), maar je hebt toch niks aan hem.
Als Weightboy ook uitgeschreven gaat worden heeft het geen zin op hem te stemmen. Dat is in deze fase van het spel niet zo handig meer. Maar niet zeker dat dat gebeurt, want hij post dus wel af en toe.
---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------
Vind het nooit zo verstandig om nu al te bepalen op wie je morgen gaat stemmen.
Met een beetje kwade wil kan je dat zelfs cultgedrag noemen.
Weet het ook niet goed. Ik heb ook nog maar weinig ideeën.
Feit is wel dat die hint uit het foto topic sowieso wel een hint is en niet iets wat we ons inbeelden een hint te zijn, en hij verwijst wel naar Punjab. Ik zie zelf ook niet meteen een andere persoon naar wie hij kan verwijzen.
Het is wel zo dat er mensen zijn die zich meer als cult gedragen dan anderen, en Punjab lijkt me niet erg cult-achtig over te komen. In zijn bescherming plaatste hij een stem op Wauter. Wauter had nog geen enkele stem. Twee opties:
- Punjab is cult: Wauter is geen cult. Waarom op een mede cult stemmen als die nog geen enkele stem heeft dus het ook je eigen redding niet betekent. Dan loop je alleen maar kans om een stemming tussen 2 cults te veroorzaken, en dat wil je niet.
- Punjab is goed: Wauter is mogelijk cult, mogelijk geen cult. Punjab kan de rol van Wauter niet kennen als hij zelf geen cult is.
Met theoretische kansberekening, enkel daarop afgaande, is Wauter dan slechts met 25% kans een cult. Die kans ga ik nu dus niet nemen.
Weightboy kan cult zijn, maar hij stemt toch niet. Zelfs als hij een cult is, vormt hij dan geen enkel gevaar. Wil ik ook geen stemronde aan verspillen dan, en hij wordt wsl toch uitgeschreven.
Dennisopjebeeld: tja. Ik vind die foto op het scherm hint nu niet zo sterk. Voor de rest zijn zijn posts me nog niet echt opgevallen.
Voorlopig ligt mijn voorkeur nog bij Punjab, maar gezien hoe de stemming verloopt, vrees ik dat we verkeerd zitten, dus ik wil graag een andere optie vinden voor vanavond.
edit: ik zie net jouw edit. Straks of vanavond de posts van Jorgyboy eens herbekijken.