AndroidHealthClinic

Het DBB Weekend

Insinuaties alom :D

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Hmm ik kan echt helemaal niks vinden in het foto topic van EricR.

Wat ik vreemd vind aan deze foto:
...
Er staat een lamp naast een lamp..
Er ligt een kleedje op het kleed..

Ook valt me op dat de foto geschoten is alsof je door een kijkgaatje kijkt.

goed gevonden hoor, Punjabi MC, maar wat doen we dr mee?

ik vind dit trouwens wel vage zinnen uit het verhaal:

T opent zijn mond, niet gelijk om gains te winnen,

Met EricR ben ik het sabbelen begonnen,

Hij maakte foto's van mij, en toen werd hij mijn prooi.

Ja geen idee. Dat kleedje lijkt wel een iets om naar mekka te bidden ofzo.
Vond het gewoon opvallend zo dubbelop..

Nacht 2

http://8020.photos.jpgmag.com/1922173_223789_91a7176bbc_p.jpg

In de nacht haast Big T zich door de wandelgangen,
opnieuw weer van plan om eiwit af te vangen.
Onderweg naar een prooi heeft T gauw in de gaten,
dat IMBAatwork zijn deur open heeft gelaten.
T opent zijn mond, niet gelijk om gains te winnen,
in plaats van directe actie spreekt hij rustig de zinnen;
'Ook al ontneem ik je gains onder dwang,
wees voor dit lot toch geen een moment bang.
Zo erg is het niet om een ecto te zijn,
ook mijn beste vriend, leeft met een lichaam heel klein.
ik ontnam hem de gains die hij had gewonnen.
Eric is een wijs man, en zijn verre reizen waren mooi.
Inmiddels doet het ontbreken van gains hem niet iets,
hij is nu zelfs fanatiek gaan sporten op de fiets.
Dus je zult je bij je lot neer moeten leggen.'
En dit is alles wat Big T aan IMBA had te zeggen.
Want hierop liet hij zich over IMBA neer buigen,
om de levenslust van de jongeman uit hem te zuigen.

IMBAatwork's gains zijn gestolen. Hij was burger.
En een onweerlegbare proef, wijst uit: wie is een boef.
Het is dag. Er mag gestemd worden tot 21.00.

Top verhaal, maar ik kan er echt niks mee. Eric R, fotos, fietsen een moslim kleedje. Dit haal ik eruit
Kijken er links zijn naar spelers. Soo prepare your anus big T

Ja geen idee. Dat kleedje lijkt wel een iets om naar mekka te bidden ofzo.
Vond het gewoon opvallend zo dubbelop..

Ik denk niet dat het voor iemand met de username "Punjab" erg verstandig is om te zeggen dat tapijten of kleedjes de hint zijn. :cool:

Punjab’s border belt, a region adjacent to Pakistan, has been well-known for its handmade woolen carpets and rugs for many decades.
http://www.dnaindia.com/india/report-punjabs-carpet-industry-facing-decline-1359042

Punjab, the land of five rivers has an ancient tradition of weaving cotton durries.
http://www.carpetandrugpedia.com/Punjab.htm

Godver 't stapelt zich op naar Punjab haha

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

DennisOPJEBEELD?

DennisOpJeBeeld is volgens mij ook slecht.

Maar PunJab wil ik nu wel meegaan.

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

DennisOPJEBEELD?

PunJab vandaag, morgen DennisOpJeBeeld?

DennisOPJEBEELD?

Hmm, goeie link wel. Dat ik dit nog niet gezien had.

• Like
Waarderingen: Vonk
De links naar Punjab lijken me plausibel, zoals ik al eerder zei, maar ik zie weer erg weinig verdediging, buiten een beetje verdediging van de persoon zelf. Je zou denken dat tenminste iemand een andere verdachte naar voor zou brengen, maar tot nu toe is de enige die iemand anders verdacht heeft: ikzelf :p En daar was ik ook mee begonnen VOOR de meesten op Punjab gingen stemmen, dus ook dat kan je moeilijk als een verdediging zien.

Ik vrees een beetje dat we hier hetzelfde aan het doen zijn als de vorige ronde met Diaephi...

Ook nog even opmerken dat weightboy en trainandgain nog steeds niet gestemd hebben dit spel. Weightboy post af en toe nog, maar trainandgain is compleet afwezig. Uitschrijven die handel.

De links naar Punjab lijken me plausibel, zoals ik al eerder zei, maar ik zie weer erg weinig verdediging, buiten een beetje verdediging van de persoon zelf. Je zou denken dat tenminste iemand een andere verdachte naar voor zou brengen, maar tot nu toe is de enige die iemand anders verdacht heeft: ikzelf :p En daar was ik ook mee begonnen VOOR de meesten op Punjab gingen stemmen, dus ook dat kan je moeilijk als een verdediging zien.

Ik vrees een beetje dat we hier hetzelfde aan het doen zijn als de vorige ronde met Diaephi...

Ook nog even opmerken dat weightboy en trainandgain nog steeds niet gestemd hebben dit spel. Weightboy post af en toe nog, maar trainandgain is compleet afwezig. Uitschrijven die handel.

Goh, er is nog geen enkele cult uit dus ze kunnen zich wel permiteren van er eentje zonder problemen op te offeren.

DennisOPJEBEELD?

Opjebeeld en de link naar fotograaf zie ik niet zo goed, maar dat kan aan mij liggen. Hint klopt iig niet.

Je hebt zeker een punt qua verdediging. Wat stel je zelf voor?

Ik ben ook echt van niemand zeker. Paar inactieve spelers en een paar nieuwe spelers, dat maakt het wat lastiger.

Meeste verdachte personen voor mij zijn (in volgorde van verdenking):
Weightboy (gedrag en halve (schilderij) hint)
Punjab (goede hint (foto) en nog halve hints (tapijt))
Dennisopjebeeld (gedrag en de foto hint)
Wauter (gedrag)

Train and gain zal sowieso uitgeschreven moeten worden. Waarschijnlijk burger (want inactief), maar je hebt toch niks aan hem.
Als Weightboy ook uitgeschreven gaat worden heeft het geen zin op hem te stemmen. Dat is in deze fase van het spel niet zo handig meer. Maar niet zeker dat dat gebeurt, want hij post dus wel af en toe.

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

PunJab vandaag, morgen DennisOpJeBeeld?

Goed, nu hopen dat we goed zitten met Punjab en niet aan tunnelvisie lijden maar er zijn nu natuurlijk wel al verschillende hints die lijken te wijzen naar hem.
Vind het nooit zo verstandig om nu al te bepalen op wie je morgen gaat stemmen.

Met een beetje kwade wil kan je dat zelfs cultgedrag noemen.

Je hebt zeker een punt qua verdediging. Wat stel je zelf voor?

Ik ben ook echt van niemand zeker. Paar inactieve spelers en een paar nieuwe spelers, dat maakt het wat lastiger.

Meeste verdachte personen voor mij zijn (in volgorde van verdenking):
Weightboy (gedrag en halve (schilderij) hint)
Punjab (goede hint (foto) en nog halve hints (tapijt))
Dennisopjebeeld (gedrag en de foto hint)
Wauter (gedrag)

Train and gain zal sowieso uitgeschreven moeten worden. Waarschijnlijk burger (want inactief), maar je hebt toch niks aan hem.
Als Weightboy ook uitgeschreven gaat worden heeft het geen zin op hem te stemmen. Dat is in deze fase van het spel niet zo handig meer. Maar niet zeker dat dat gebeurt, want hij post dus wel af en toe.

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

Vind het nooit zo verstandig om nu al te bepalen op wie je morgen gaat stemmen.

Met een beetje kwade wil kan je dat zelfs cultgedrag noemen.

Weet het ook niet goed. Ik heb ook nog maar weinig ideeën.
Feit is wel dat die hint uit het foto topic sowieso wel een hint is en niet iets wat we ons inbeelden een hint te zijn, en hij verwijst wel naar Punjab. Ik zie zelf ook niet meteen een andere persoon naar wie hij kan verwijzen.

Het is wel zo dat er mensen zijn die zich meer als cult gedragen dan anderen, en Punjab lijkt me niet erg cult-achtig over te komen. In zijn bescherming plaatste hij een stem op Wauter. Wauter had nog geen enkele stem. Twee opties:
- Punjab is cult: Wauter is geen cult. Waarom op een mede cult stemmen als die nog geen enkele stem heeft dus het ook je eigen redding niet betekent. Dan loop je alleen maar kans om een stemming tussen 2 cults te veroorzaken, en dat wil je niet.
- Punjab is goed: Wauter is mogelijk cult, mogelijk geen cult. Punjab kan de rol van Wauter niet kennen als hij zelf geen cult is.
Met theoretische kansberekening, enkel daarop afgaande, is Wauter dan slechts met 25% kans een cult. Die kans ga ik nu dus niet nemen.

Weightboy kan cult zijn, maar hij stemt toch niet. Zelfs als hij een cult is, vormt hij dan geen enkel gevaar. Wil ik ook geen stemronde aan verspillen dan, en hij wordt wsl toch uitgeschreven.

Dennisopjebeeld: tja. Ik vind die foto op het scherm hint nu niet zo sterk. Voor de rest zijn zijn posts me nog niet echt opgevallen.

Voorlopig ligt mijn voorkeur nog bij Punjab, maar gezien hoe de stemming verloopt, vrees ik dat we verkeerd zitten, dus ik wil graag een andere optie vinden voor vanavond.

edit: ik zie net jouw edit. Straks of vanavond de posts van Jorgyboy eens herbekijken.

Iemand cliffs?
Weer een drukke dag achter de boeg, gween tijd om te lezen

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

"En een onweerlegbare proef, wijst uit: wie is een boef."

Penose is een boef

• Like
Waarderingen: Vonk
Haha tjonge, daar maak je wel een punt Alley.. Ik was serieuswaar op zoek naar een moslim in het spel, nooit aan mijn eigen nickname gedacht! (komt ook omdat het een nickname is waarop je een miljoenmiljard hits op krijgt op google, om een beetje anonimiteit te waarborgen gezien AAS etc).

Ik blijf bij Wauter. Ik zou het jammer vinden als ik hetzelfde lot tegemoet zie als Diaephi.

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Iemand cliffs?

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Penose is een boef

Dit is het enige wat er naast alles wat naar mij wijst een echte aanwijzing zou kunnen zijn.
Penose kwam hier notabene zelf mee, waardoor ik er niet teveel aandacht meer aan heb gegeven.

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Bij deze nogmaals de hint waarom jullie mij HIER niet weg moeten stemmen; jullie zouden HIER namelijk veel aan mij kunnen hebben..

Het is wel zo dat er mensen zijn die zich meer als cult gedragen dan anderen, en Punjab lijkt me niet erg cult-achtig over te komen. In zijn bescherming plaatste hij een stem op Wauter. Wauter had nog geen enkele stem. Twee opties:
- Punjab is cult: Wauter is geen cult. Waarom op een mede cult stemmen als die nog geen enkele stem heeft dus het ook je eigen redding niet betekent. Dan loop je alleen maar kans om een stemming tussen 2 cults te veroorzaken, en dat wil je niet.
- Punjab is goed: Wauter is mogelijk cult, mogelijk geen cult. Punjab kan de rol van Wauter niet kennen als hij zelf geen cult is.
Met theoretische kansberekening, enkel daarop afgaande, is Wauter dan slechts met 25% kans een cult. Die kans ga ik nu dus niet nemen.
Vind dit wel een goede redenering. Wauter en Punjab zijn inderdaad naar alle waarschijnlijkheid niet allebei cult. Altijd kans dat de een de ander eruit wilt stemmen om zo zichzelf vrij te pleiten, maar daar geloof ik in dit geval ook niet in.
Het zou fijn zijn als we zeker wisten dat één van de twee het wel was, maar helaas zit dat er ook niet in.

Dennisopjebeeld: tja. Ik vind die foto op het scherm hint nu niet zo sterk. Voor de rest zijn zijn posts me nog niet echt opgevallen.
Hij post vooral als hij zelf aangevallen wordt (en vrij fel ook) en hij vond gisteren de judo-hint, die door Jorgy naar Diaephi geleid werd.
Jorgy stemde overigens gisteren vroeg (om 11 uur al) op Punjab en vandaag geloof ik weer. Dus als Punjab cult is is Jorgy dat waarschijnlijk niet (net als Wauter).

Voorlopig ligt mijn voorkeur nog bij Punjab, maar gezien hoe de stemming verloopt, vrees ik dat we verkeerd zitten, dus ik wil graag een andere optie vinden voor vanavond.
Wauter heeft misschien ook wel een punt als hij zegt dat de cults in deze fase wel iemand zouden kunnen offeren. Maar dat wordt weer anders als er ook inactieve cults zijn.

edit: ik zie net jouw edit. Straks of vanavond de posts van Jorgyboy eens herbekijken.
Had eigenlijk nog niks verdachts gedaan geloof ik. Ik heb in ieder geval niks staan.

Bedoel je HIER?

Iemand cliffs?

Penose is een boef

Wat argumentatie voor een stem zou wel fijn zijn:)

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

Bij deze nogmaals de hint waarom jullie mij HIER niet weg moeten stemmen; jullie zouden HIER namelijk veel aan mij kunnen hebben..

Nu ben ik wel nieuwsgierig waarom je altijd hier zo mooi benadrukt.

Terug
Naar boven