XXL Nutrition

Het DBB Weekend

Dat is wel altijd een veilige stem ja.

Ga vandaag maar gewoon traditioneel op een inactieve stemmen. Die zal wel burger zijn, maar dat hou je toch op dag 1.

Woopy heeft zichzelf niet eens ingeschreven trouwens. Hoe weet je zo zeker dat die mee gaat spelen Wauter?

Omdat Woopy het spelletje graag speelt? Hij was dit weekend weg dus hij kon moeilijk reageren of hij wilde meedoen.

Omdat Woopy het spelletje graag speelt? Hij was dit weekend weg dus hij kon moeilijk reageren of hij wilde meedoen.
Ik dacht eigenlijk hij zijn eigen game niet deze week liet beginnen omdat hij deze week geen tijd had. Maar we merken het vanzelf wel. Ga sowieso niet zomaar op Woopy stemmen.

Ook goed, Orgineel en Z1000 zijn vriendjes dus bij deze : Orgineel.

Hmmm... Even denken...

misschien duidt het rijmen op sinterklaas.
Iemand die hier actief is in een pietentopic ofzo?

Edit
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/komt-komt-maar-zonder-zwarte-piet-350454/

Origineel met 11 posts de grootste bijdrager van alle spelmeedoeners
Hij heeft 11 posts in een topic met meer dan 1200 posts. Niet echt een goede hint.

Maar hij klopt ook niet. Het rijmen was al begonnen in de openingspost en toen waren er nog geen rollen verdeeld. Ja, Orgineel is vaak slecht (en doet altijd mee) en de verdeling kan altijd worden gemanipuleerd maar ik vind dat toch onwaarschijnlijk.
En als je dan toch iets met het rijmen wil doen (wat dus volgens mij nergens op zou slaan) kies dan Train and gain. Diens username rijmt.

Ik stem gewoon op een inactieve, en dan bij voorkeur een nieuwe inactieve (aangezien de oude garde natuurlijk al bewezen actieve spelers zijn). Dus dat wordt Popwar of Dennisopjebeeld. Zijn vast allebei burgers, maar het is dag 1 dus er gaat waarschijnlijk sowieso een burger uit.

Voor nu Popwar.

hmm ga ook even denken.

hmm ik ook.

Damned, topic gewoon helemaal gemist

Topic heeft jou niet gemist hoor :p

Vanwaar al die haat tegen mij?

Geen haat, er is gewoon geen ruimte voor originaliteit in het vakantiehuis.
Het is een teambuilding dingetje.

Heee jongens laten we het wel een beetje gezellig houden he..

Terug
Naar boven