XXL Nutrition

Het DBB Weekend

Afblijven van Lieke he :haha:

heb liever een inactieve eruit dan een actieve speler op de eerste dag

ik ga voor popwar

popwar is toch niet de enige inactieve???

Nee maar waarom popwar dan?

Popwar wie het ook mag zijn?

Hij heeft 11 posts in een topic met meer dan 1200 posts. Niet echt een goede hint.

Maar hij klopt ook niet. Het rijmen was al begonnen in de openingspost en toen waren er nog geen rollen verdeeld. Ja, Orgineel is vaak slecht (en doet altijd mee) en de verdeling kan altijd worden gemanipuleerd maar ik vind dat toch onwaarschijnlijk.
En als je dan toch iets met het rijmen wil doen (wat dus volgens mij nergens op zou slaan) kies dan Train and gain. Diens username rijmt.

Ik stem gewoon op een inactieve, en dan bij voorkeur een nieuwe inactieve (aangezien de oude garde natuurlijk al bewezen actieve spelers zijn). Dus dat wordt Popwar of Dennisopjebeeld. Zijn vast allebei burgers, maar het is dag 1 dus er gaat waarschijnlijk sowieso een burger uit.

Voor nu Popwar.

Dus omdat wij nieuw zijn moeten we maar worden weggewerkt in het begin?

Kunnen we punjab niet omruilen voor Sanca?

ik stem op dennisopjebeeld

Dus omdat wij nieuw zijn moeten we maar worden weggewerkt in het begin?
Nee, niet per se.

Het punt is dat er iemand uit moet. Omdat het dag 1 is en we (zoals meestal op dag 1) niks weten stel ik voor om op iemand te stemmen die nog geen posts gemaakt heeft sinds het spel begonnen is (een inactieve speler dus). Vervolgens stem ik liever op een nieuwe speler dan op iemand die in eerdere games al heeft aangetoond actief te zijn. Mensen die inactief zijn voegen namelijk niks toe en worden zelfs uitgeschreven na twee dagen.

Dan bleven jij en Popwar over. Ik kies voor Popwar op basis van ... Nou ja, niks. Dag 1 is een gok, wees blij dat je het waarschijnlijk gaat overleven.

Ben overigens best bereid alsnog op jou te gaan hoor.

Sorry jongens, maar ik zie totaal geen hint.

Ik stem op Orgineel, anders lig ik eruit:D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven