- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet ik ze er allemaal uit stemmen dan

omdat hij al een stem heeft

Hij heeft 11 posts in een topic met meer dan 1200 posts. Niet echt een goede hint.
Maar hij klopt ook niet. Het rijmen was al begonnen in de openingspost en toen waren er nog geen rollen verdeeld. Ja, Orgineel is vaak slecht (en doet altijd mee) en de verdeling kan altijd worden gemanipuleerd maar ik vind dat toch onwaarschijnlijk.
En als je dan toch iets met het rijmen wil doen (wat dus volgens mij nergens op zou slaan) kies dan Train and gain. Diens username rijmt.
Ik stem gewoon op een inactieve, en dan bij voorkeur een nieuwe inactieve (aangezien de oude garde natuurlijk al bewezen actieve spelers zijn). Dus dat wordt Popwar of Dennisopjebeeld. Zijn vast allebei burgers, maar het is dag 1 dus er gaat waarschijnlijk sowieso een burger uit.
Voor nu Popwar.
Dus omdat wij nieuw zijn moeten we maar worden weggewerkt in het begin?

Ja dat is verstandig, om het nu te gaan opnemen voor iemand die mogelijk hangt straks. Tenzij je een reden hebt om hem te helpen kun je beter uitkijken met wat je zegt.
Wie help ik? Ik neem het toch op voor mezelf omdat ie mij noemt.

Nee, niet per se.Dus omdat wij nieuw zijn moeten we maar worden weggewerkt in het begin?
Heee jongens laten we het wel een beetje gezellig houden he..