XXL Nutrition

Het doel van dit forum

Nitwit

Ripped Bodybuilder
Waardering
709
Lengte
1m78
Naast het grote aantal mannen wat op dit forum bivakeert, zijn er ook een aantal heel gedreven dames.

BB dames, lift dames, gemotiveerde, hardwerkende, serieuze!! dames.

Ik heb al vaker het punt van kritiek geuit dat sommige logs niet in dit forum thuis horen maar op het fitnessgedeelte. Dit is een bb forum.

Als er een man opduikt die zichzelf voorstelt en aangeeft alleen cardio te doen 'en nog wat apparaten' dan wordt hij afgebrand tot aan de grond en doorverwezen naar het fitness gedeelte van DBB.
Als een vrouw een log opent, daar wat foto's in plaatst met een cardio schema... laait het testosteron gedeelte van het forum op en horen we alleen nog maar 'oehhhs' en 'aahhhs'.
Elke vorm van kritiek wat daar op volgt van 1 van de vrouwen die wel serieus trainen, wordt door de heren afgebrand en afgedaan als 'jaloers'. Met een hoop geetter en flauwekul tot gevolg.

Eigenlijk met als gevolg dat het vrouwen gedeelte op DBB een cardio gedeelte aan het worden is, met censuur voor de dames die wel serieus trainen.

Geen disrepect voor dames die hier een log openen omdat ze 10kg kwijt zijn met behulp cardio en een half apparaat, maar wel een punt van aandacht mbt het niveau van de dames hoek.

Ik haal mijn motivatie uit de logs van de dames die hier serieus trainen. Mijn kracht/lift motivatie uit Sanne's log, Flower's log, Kitty's log, Aradev's log, Stuiter's log, AbFab's log, and so on. Niet uit de cardio-logs.
Daar is ook onze hoek niet voor bedoelt.

Met alle respect maar als ik in Aradev's log lees dat ze stopt met loggen omdat de motivatie weg is daar dit forum gedeelte een draai naar cardio aan het maken is.. Vraag ik me af waar we mee bezig zijn.

Nou en? Dus jij vindt dat het verboden moet worden om een log te openen als het niet om gewichtheffen gaat? Wat maakt jou dat nou uit. En het fitness forum is zo dood als wat, daar zul je nauwelijk (goeie) reacties krijgen op je trainingen/voeding.

Eigenlijk met als gevolg dat het vrouwen gedeelte op DBB een cardio gedeelte aan het worden is, met censuur voor de dames die wel serieus trainen.
Censuur voor dames die serieus trainen? Not sure if serieus..

Als een vrouw een log opent, daar wat foto's in plaatst met een cardio schema... laait het testosteron gedeelte van het forum op en horen we alleen nog maar 'oehhhs' en 'aahhhs'.
Elke vorm van kritiek wat daar op volgt van 1 van de vrouwen die wel serieus trainen, wordt door de heren afgebrand en afgedaan als 'jaloers'. Met een hoop geetter en flauwekul tot gevolg.
Ligt het gevoelig? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Een klein voorbeeld van mij:

Ik was al een tijd aan het trainen. Ik zat op het fitnessforum omdat daar mijn eerste insteek lag.
Toen ik merkte dat ik meer richting bb/lifting ging en mijn droomfysiek
niet meer slank maar gespierd begon te worden, ben ik gaan nadenken om over te stappen naar DBB.

Mijn kennis was toen al groter dan toen ik net begon, mijn doel was specifieker, ik wil spier! Niet alleen slank, nee spier en sterk!

Toch heeft het nog even geduurd eer ik vond dat ik thuis hoorde op DBB.

En zo zou het, in mijn ogen, ook moeten zijn. Ik weet nog lang en breed niet alles, daarom ben ik ook hier, om te leren. Maar dan moet het niveau wel zo zijn dat de kennis er is.

Ik denk dat we een beetje moeten waken voor het niveau om de kennis te behouden. Ook voor de dames.

Ik vind het heel jammer dat aradev ermee stopt. Ik kan nog heel veel leren. Ik heb tegenwoordig een probleem, dat ik nog geen eens meer wil loggen bij andere dames, omdat ik denk, over een paar maanden ben je toch weer weg. Wat is dan de moeite om energie in de stoppen.
De meeste mensen (ook heren) denken dat je binnen een korte tijd grote veranderingen kan zien . Helaas, dit spelletje gaat jaren en jaren duren.

Het is heel jammer als mensen die al jarenlang ervaring hebben, dat zij niet gewaardeerd worden. en we hebben nodig dat er een duidelijk wordt gezegd waar het op staat, anders kan je niet in discussie gaan en over het onderwerp nadenken en nee je hoeft het zeker niet altijd met elkaar eens te zijn.

Het zou jammer zijn als het steeds minder wordt onder de dames. Ik wil nog wel verder leren over hoe en wat er allemaal kan of niet kan.

Nou en? Dus jij vindt dat het verboden moet worden om een log te openen als het niet om gewichtheffen gaat? Wat maakt jou dat nou uit. En het fitness forum is zo dood als wat, daar zul je nauwelijk (goeie) reacties krijgen op je trainingen/voeding.

Censuur voor dames die serieus trainen? Not sure if serieus..

Ligt het gevoelig? :roflol:

Get over yourself, heren.

De weg er naar toe is in principe hetzelfde.

Of je nou een fitness model wilt worden of een bodybuilder.

Dus tl;dr

Vrouwen zijn lust/coïtus objecten

f0ufpj.gif

dit slaat zowiezo op dat topic van die ladyinblack :roflol: nitwit je snapt niet echt hoe het in elkaar steekt. jij post iets in een minder serieuze sectie en je word ook helemaal kapot gewhiteknight, nou gebeurd het bij iemand anders en dan is er ineens een heel probleem mee.

Hoewel de nadruk natuurlijk ligt op BB mogen er hier ook 'fitness logs' geplaatst worden (zoals de titel van dit subforum al jaren aangeeft). Je kan die volgen of negeren, dat lijkt me vrij logisch allemaal.

Ik hoop samen met jou dat meer vrouwen interesse krijgen in BB, al hoeft natuurlijk niet elke vrouw de ambitie te hebben om huge te worden.

Ik ben net nieuw hier maar mij viel het ook op dat sommige dames gewoon willen afvallen terwijl dit idd een bodybuilders forum is, dus inderdaad serieus werken aan spieropbouw. Ik hoop dat ik veel kan leren hier van alle hardwerkende dames want in mijn omgeving wordt ik vrij vreemd aangekeken hierover. ik heb al in een aantal logjes zitten neuzen om te kijken hoe anderen de sport aanpakken, maar het is inderdaad even uitvogelen van wie ik wat op kan steken, doordat er te veel topics zijn die niet echt over bodybuiling meer gaan
Niks jaloersheid maar andere doelen

dit slaat zowiezo op dat topic van die ladyinblack :roflol: nitwit je snapt niet echt hoe het in elkaar steekt. jij post iets in een minder serieuze sectie en je word ook helemaal kapot gewhiteknight, nou gebeurd het bij iemand anders en dan is er ineens een heel probleem mee.
Schijnbaar leest iedereen over het feit dat Aradev stopt met posten? Om dezelfde reden als ik al vaker kritiek heb geuit?Goh, zouden er dan meer vrouwen zijn die zich storen aan het feit dat dit forum gedeelte blijkbaar niet meer serieus hoeft te worden genomen?

Zijn jullie nou echt zulke idioten dat jullie niet kunnen zien dat dit allesbehalve jaloersie is? Maar juist het opzoek zijn naar kennis en SERIEUS willen trainen?
Logjes willen lezen waar inspiratie uit te halen valt? Ipv een stel geilende jonge pubers?
Daar kom ik hier niet voor hoor. Ik kan heus met jullie meelachen en heb echt wel de nodige humor, maar ik stoor mij kapot aan het feit dat Aradev stopt met loggen omdat het niveau beneden peil begint te dalen.

En waarom?
Omdat er maar weinig vrouwen nog zijn die serieus trainen.
Het fitness gehalte is veel te hoog.

Ik zou jullie wel eens willen horen als het mannen lift/bb gedeelte wordt overgenomen door cardio ventjes..

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 14:13 ----------

Hoewel de nadruk natuurlijk ligt op BB mogen er hier ook 'fitness logs' geplaatst worden (zoals de titel van dit subforum al jaren aangeeft). Je kan die volgen of negeren, dat lijkt me vrij logisch allemaal.

Ik hoop samen met jou dat meer vrouwen interesse krijgen in BB, al hoeft natuurlijk niet elke vrouw de ambitie te hebben om huge te worden.
Tussen huge en cardio zit een enorm verschil.
Als ik afval logjes wil bekijken, dan ga ik wel naar het Elle forum.

Het gaat hier toch om spieropbouw? Niet om kg's kwijt raken door cardio?

Met alle respect: ieder zijn ding, ik heb ook jarenlang gedieet en ben aan het hardlopen geweest. Maar ik ben duidelijk een andere weg in geslagen en hoopte dat terug te vinden op dit forum.
Inderdaad wat Fluevog al zegt; de omgeving kijkt je toch raar aan.
Omdat het niet zo 'gewoon' blijkt te zijn dat dames aan krachtraining doen.

Nog even en je word hier ook raar aangekeken, omdat 90% aan het fitnessen doet ipv serieus krachttraining.

Schijnbaar leest iedereen over het feit dat Aradev stopt met posten? Om dezelfde reden als ik al vaker kritiek heb geuit?Goh, zouden er dan meer vrouwen zijn die zich storen aan het feit dat dit forum gedeelte blijkbaar niet meer serieus hoeft te worden genomen?

Zijn jullie nou echt zulke idioten dat jullie niet kunnen zien dat dit allesbehalve jaloersie is? Maar juist het opzoek zijn naar kennis en SERIEUS willen trainen?
Logjes willen lezen waar inspiratie uit te halen valt? Ipv een stel geilende jonge pubers?
Daar kom ik hier niet voor hoor. Ik kan heus met jullie meelachen en heb echt wel de nodige humor, maar ik stoor mij kapot aan het feit dat Aradev stopt met loggen omdat het niveau beneden peil begint te dalen.

En waarom?
Omdat er maar weinig vrouwen nog zijn die serieus trainen.
Het fitness gehalte is veel te hoog.

Ik zou jullie wel eens willen horen als het mannen lift/bb gedeelte wordt overgenomen door cardio ventjes..

het zou me helemaal niks boeien als er wat fitnesskneusjes gingen posten in de logsectie, er zijn toch talloze sites waarvan je je kennis uit kan putten als het over bb gaat?
we leven nou eenmaal in een vrij land en iedereen mag doen wat hij wil, zoals big t ook al zei. waarom zou het jou boeien dat andere mensen een log hebben waarin ze voor een andere look gaan? post/kijk er dan niet in.
no offence maar als je stopt met loggen alleen omdat er wat andere interesses in dezelfde sectie liggen snap ik dat niet echt.

en alsof je al die mannelijke aandacht verkeerd vind.

Inderdaad, waar maak je je druk om Nikwit.
Je doet alsof je slachtoffer bent van meisjes die hier foto's van zichzelf plaatsen en een cardio logje beginnen.
Misschien ben je er eigenlijk ook wel slachtoffer van, je krijgt nu inderdaad minder aandacht. :trollface:

Je doet alsof je slachtoffer bent van meisjes die hier foto's van zichzelf plaatsen en een cardio logje beginnen.
Misschien ben je er eigenlijk ook wel slachtoffer van, je krijgt nu inderdaad minder aandacht. :trollface:

dat is volgensmij ook de onderliggende gedachte van dit topic....

Qua niveau van DBB momenteel: i rest my case.

Tussen huge en cardio zit een enorm verschil.
Als ik afval logjes wil bekijken, dan ga ik wel naar het Elle forum.

Het gaat hier toch om spieropbouw? Niet om kg's kwijt raken door cardio?

Met alle respect: ieder zijn ding, ik heb ook jarenlang gedieet en ben aan het hardlopen geweest. Maar ik ben duidelijk een andere weg in geslagen en hoopte dat terug te vinden op dit forum.
Inderdaad wat Fluevog al zegt; de omgeving kijkt je toch raar aan.
Omdat het niet zo 'gewoon' blijkt te zijn dat dames aan krachtraining doen.

Nog even en je word hier ook raar aangekeken, omdat 90% aan het fitnessen doet ipv serieus krachttraining.
Er is trouwens een apart cardio/cut subforum voor zowel mannen als vrouwen, dus in principe kunnen die logjes daar heen.

Wat boeit dat nu hoe iemand traint op dit forum. Des te meer leden erop des te beter..
Beter figuren die loggen (ook al doen ze het niet volgens jouw normen), dan figuren die het allerlei gedeelte vol zitten te spammen met onzin.

Als je niet gemotiveerd word door die andere logjes, lees je ze toch niet? Het loggen is voor jezelf om progressie bij te houden, en misschien is dit dan wel een goede manier voor die cardio personen zodat ze lekker terug kunnen lezen.

Terug
Naar boven