- Waardering
- 194
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 58kg
Hoewel mijn voorliefde bij bodybuilding ligt, heb ik ook respect voor dames die meer fitness gericht zijn. Alleen zelfs het niveau van fitness wordt vaak niet eens gehaald. De meeste posts gaan over voedingsschema's die bedoeld zijn voor BODYBUILDERS! En die zonder enorme discipline en motivatie al helemaal niet vol te houden zijn. Doelstellingen over kracht of uithoudingsvermogen worden helemaal niet gesteld. Zo jammer.
De laatste maanden zijn er zoveel logjes geopend door dames die zelfs al gelijk aangeven GEEN spiermassa te willen hebben, snel af willen vallen en vervolgens na 2 weken niets meer posten.
Mijn mening: er mist een moderator die uit zijn of haar positie kritiek kan geven en dit ook doet! (een vrouwelijke member wordt dit meestal NOOIT in dank afgenomen), af en toe leuke motivatie post en het niveau een beetje hoog houdt.
Alle gemotiveerde bodybuilding vrouwen zijn de laatste 2 jaar afgehaakt..dit is echt zo jammer!
De laatste maanden zijn er zoveel logjes geopend door dames die zelfs al gelijk aangeven GEEN spiermassa te willen hebben, snel af willen vallen en vervolgens na 2 weken niets meer posten.
Mijn mening: er mist een moderator die uit zijn of haar positie kritiek kan geven en dit ook doet! (een vrouwelijke member wordt dit meestal NOOIT in dank afgenomen), af en toe leuke motivatie post en het niveau een beetje hoog houdt.
Alle gemotiveerde bodybuilding vrouwen zijn de laatste 2 jaar afgehaakt..dit is echt zo jammer!

, te niet waar, maar krijg dat maar eens aan het verstand.
nitwit je snapt niet echt hoe het in elkaar steekt. jij post iets in een minder serieuze sectie en je word ook helemaal kapot gewhiteknight, nou gebeurd het bij iemand anders en dan is er ineens een heel probleem mee.