MuscleMeat

Het doel van dit forum

Hoewel mijn voorliefde bij bodybuilding ligt, heb ik ook respect voor dames die meer fitness gericht zijn. Alleen zelfs het niveau van fitness wordt vaak niet eens gehaald. De meeste posts gaan over voedingsschema's die bedoeld zijn voor BODYBUILDERS! En die zonder enorme discipline en motivatie al helemaal niet vol te houden zijn. Doelstellingen over kracht of uithoudingsvermogen worden helemaal niet gesteld. Zo jammer.
De laatste maanden zijn er zoveel logjes geopend door dames die zelfs al gelijk aangeven GEEN spiermassa te willen hebben, snel af willen vallen en vervolgens na 2 weken niets meer posten.

Mijn mening: er mist een moderator die uit zijn of haar positie kritiek kan geven en dit ook doet! (een vrouwelijke member wordt dit meestal NOOIT in dank afgenomen), af en toe leuke motivatie post en het niveau een beetje hoog houdt.
Alle gemotiveerde bodybuilding vrouwen zijn de laatste 2 jaar afgehaakt..dit is echt zo jammer!

Dan had dit forum wel het Nitwit forum geheten..

Het is een BB forum..wtf nou 'mijn normen' ??

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 14:31 ----------

Juist.

Ik heb al vaker het punt van kritiek geuit dat sommige logs niet in dit forum thuis horen maar op het fitnessgedeelte. Dit is een bb forum.

Volgens jou horen ze hier niet thuis dus, fitness is toch ook een tak van BB ;)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 14:33 ----------

Je moet ook niet zo in hokjes denken trouwens... "horen op het fitness gedeelte thuis"

weet je hoe weinig op dat forum te doen is, zou jij er voor kiezen op een dood saai forum rond te hangen ipv een groot levendig forum?

• Topic Starter Topic Starter
Hoewel mijn voorliefde bij bodybuilding ligt, heb ik ook respect voor dames die meer fitness gericht zijn. Alleen zelfs het niveau van fitness wordt vaak niet eens gehaald. De meeste posts gaan over voedingsschema's die bedoeld zijn voor BODYBUILDERS! En die zonder enorme discipline en motivatie al helemaal niet vol te houden zijn. Doelstellingen over kracht of uithoudingsvermogen worden helemaal niet gesteld. Zo jammer.
De laatste maanden zijn er zoveel logjes geopend door dames die zelfs al gelijk aangeven GEEN spiermassa te willen hebben, snel af willen vallen en vervolgens na 2 weken niets meer posten.

Mijn mening: er mist een moderator die uit zijn of haar positie kritiek kan geven en dit ook doet! (een vrouwelijke member wordt dit meestal NOOIT in dank afgenomen), af en toe leuke motivatie post en het niveau een beetje hoog houdt.
Alle gemotiveerde bodybuilding vrouwen zijn de laatste 2 jaar afgehaakt..dit is echt zo jammer!

Dit. :)

Inderdaad, je mag hier niets zeggen en dat is wat ik bedoel met het 'censuur' gedeelte.
Heel bijzonder en bijzonder jammer.

Mee eens Nitwit, ookal ben ik hier nog niet zo lang actief. (Wat trouwens ook niets uit zou moeten maken.)

En tja je uit je mening en het is meteen jaloezie :rolleyes:, te niet waar, maar krijg dat maar eens aan het verstand.

Ik ben het ook eens met Nitwit.
Er is niets mis met fitness.

Maar idd die vrouwen die hier komen, geen spiermassa willen en snel willen afvallen. En dan nog kritiek geven op de bodybuildende personen. Daar heb ik iets tegen. Dat is even erg als jongens die enkel een sixpack willen en da biceps willen.

Ik vind ook jammer dat er weinig vrouwen loggen die BB voor ogen hebben.

Niet dat ik geen respect heb voor vrouwen die gewoon willen afvallen/ slank figuur.

Als vrouw kan ik ook begrijpen dat je niet op comments zit te wachten als: Lekker wijf, of juist andersom, je lijkt net een kerel.

Ik volg zelf ook alleen de logs van de BB gerichte vrouwen als ik eerlijk ben.

Zelfde als dat ik bij de mannen alleen maar een paar volg.

Stoor ik me aan de mensen die niet ' hardcore ' BB gericht zijn?
Natuurlijk niet. Anders had dit forum misschien 80 leden;)

nitwit, ik begrijp je gevoel. Er is al zo weinig voor vrouwen op bb gebied. Ik zou wel eens een fatsoenlijk tijdschrift willen zien, in plaats van die fitness blaadjes vol met artikelen over de nieuwste zumba-rage, afvallen met citroensap en push-ups op de knietjes.... Dus ik ben het met je eens.
Dit is nou eindelijk een plek waar je met elkaar kan praten over spieropbouw, sjouwen met zware gewichten en zelfs bulken.
Big T: goed punt. fitness logs kunnen beter naar het vetverlies-gedeelte. Vrouwen posten nu hier omdat dit hun 'eigen' sectie is.. maar bb is het niet.

Ik ben het ook eens met Nitwit.
Er is niets mis met fitness.

Maar idd die vrouwen die hier komen, geen spiermassa willen en snel willen afvallen. En dan nog kritiek geven op de bodybuildende personen. Daar heb ik iets tegen. Dat is even erg als jongens die enkel een sixpack willen en da biceps willen.

Wat een onzin, als je hier als beest van 120 kg een foto post krijg je ook altijd wel wat negatieve comments van leden. In de zin van te groot, lelijk, AAS blabla.

Die heb je altijd, deal with it. Er zijn ook genoeg mensen die positief zijn.

Wat een onzin, als je hier als beest van 120 kg een foto post krijg je ook altijd wel wat negatieve comments van leden. In de zin van te groot, lelijk, AAS blabla.

Die heb je altijd, deal with it. Er zijn ook genoeg mensen die positief zijn.

Oké daar heb je wel gelijk in.
Ik bedoel maar dat het wegpesten nooit goed is en dat als mannen kritiek krijgen omdat ze enkel cardio doen, de vouwen daar ook kritiek (opbouwende kritiek voor zowel mannen als vrouwen natuurlijk) mogen voor krijgen.

Wat een onzin. Dan kan je ook gaan janken over de talloze kloontjes, het vaak offtopic gaan in serieuze topics, broscience die overal opduikt, ..

En ook geen disrespect, maar Lid sinds: Nov 2011. Wie ben jij om te zeggen dat die mensen hier niet thuishoren? Iedereen heeft zijn eigen doelen, live and let live.

Inderdaad, waar maak je je druk om Nikwit.
Je doet alsof je slachtoffer bent van meisjes die hier foto's van zichzelf plaatsen en een cardio logje beginnen.
Misschien ben je er eigenlijk ook wel slachtoffer van, je krijgt nu inderdaad minder aandacht. :trollface:
Nou, wat een vervelende insinuatie naar Nitwit toe.
Ik "ken" haar van een ander forum en ze is erg gedreven.
Zelf ben ik op dit forum niet vaak omdat ik het vaak een nare sfeer vind en inderdaad, met veel totaal achterlijke reacties naar vrouwen toe.
Ik geef Nitwit dan ook volkomen gelijk.
Het is toch zonde dat vrouwen die zich erg inleven in deze sport ongeveer onder het tapijt worden geveegd, onder de cardio apparaten?
Ik ben net door een ander topic op zoek gegaan naar foto's van Aradev en het is meer dan zonde dat zij het hier niet meer wil delen. Vrouwen kunnen veel van haar leren, denk ik.

dit slaat zowiezo op dat topic van die ladyinblack :roflol: nitwit je snapt niet echt hoe het in elkaar steekt. jij post iets in een minder serieuze sectie en je word ook helemaal kapot gewhiteknight, nou gebeurd het bij iemand anders en dan is er ineens een heel probleem mee.

+1 typisch een gevalletje van ik kom aandacht te kort. Het gaat haar echt niet om het verplaatsen van de logjes naar het fitness gedeelte want dan krijgen die dames nog steeds aandacht op dit forum, en daar kan Nitwit niet tegen. Als je haar posts hebt gelezen in het topic van ladyinblack of haar reactie op puberende meisjes in het uitgaansleven die ze dikke trollen noemt dan weet je dat ze gewoon erg jaloers is.

Je kunt je beter druk maken om al die whiteknight die mening dames logje met onzin "vullen".

Overigens vind ik het wel jammer dat Aradev voorlopig stopt met loggen maar ze was al niet meer zo actief daarmee na de Beachcontest.

Kom er maar in DG80 om Nitwit te verdedigen (= hondje van Nitwit)

Ooooooooeeeeh wacht even...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben het wel met Nitwit eens, alle fitness en bb jongens openen ook geen log in de PL/SM/GH sectie omdat ze ''kracht ook wel interessant vinden'', die sectie is ook puur voor de lui die Pl'er, strongman of gewichtheffer zijn...

Ben het wel met Nitwit eens, alle fitness en bb jongens openen ook geen log in de PL/SM/GH sectie omdat ze ''kracht ook wel interessant vinden'', die sectie is ook puur voor de lui die Pl'er, strongman of gewichtheffer zijn...

Misschien openen ze wel gewoon een log in het vrouwengedeelte omdat ze vrouw zijn? zou kunnen he......

Ik denk dat alleen de reacties al showen dat je niet je eigen mening mag hebben en je gelijk werd afgescheept als jaloers.

Ik heb verder geen idee of je mijn log ook beschouwd als fitness/cardio, toch denk ik dat je dan die logjes gewoon aan de kant moet zetten en lekker de logs lezen/erop reageren,die jou wel aanstaan. Hoe lastig het ook is,ik denk niet dat er snel verandering op DBB in zal komen. Ik snap je punt heel goed,begrijp me niet verkeerd maar denk niet dat je je er zo door moet laten op****en. Gewoon je eigen ding blijven doen, ik en anderen met me hebben veel respect voor je vooruitgang en de mensen die dat niet hebben, tja laat ze lekker..

Begrijp wel wat je bedoeld met mensen die 2 tot 6x posten, waar je dan goed advies op probeert te geven en die dan niets meer laten horen,maarja that's life. Je kan mensen moeilijk verplichten om terug te komen. Denk zelfs dat een goede moderator daar geen zicht op heeft, hij/zij kan niet weten of dit een eendagsvlieg word of iemand die er echt serieus mee is en blijft posten.

maar dan kan je idd ook oneindig doordiscussieren, lijkt mij dan wel logisch deze sectie in 2en te splitten in een bb en fitness deel? :o

Terug
Naar boven