AndroidHealthClinic

Het doel van dit forum

Wie had ik moeten inlichten? De moderators van dit topic:D...Eric R heeft in geen jaren hier iets gepost, en De Rock wie is dat?..

Mijn voorstel is dan ook om iemand hier te laten modereren die daar ook plezier in heeft en een hart voor bodybuilding en fitness heeft en ook regelmatig iets post.

Ik heb trouwens nooit gezegd het forum te verlaten. Ik stop alleen mijn log omdat ik niet meer het gevoel heb dat ik op een damesbodybuilding forum zit.

Ook in dit topic wordt er niet echt opgekomen voor de kritiek gevende gemotiveerde fitness en bodybuilding vrouwen. Best wel jammer..
Er waren vroeger wel eens vrouwelijke mods, maar om één of andere reden houden ze er altijd mee op na een tijdje. Verder was deze sectie altijd vrij rustig en behoefde weinig moderatie waardoor de supermoderators het vrij goed in de hand konden houden.

Maar als er best een 'dedicated mod' komt voor deze sectie die het allemaal wat helpt te sturen dan zijn voorstellen steeds welkom.

Oh dan had ik je verkeerd begrepen, mijn excuses. :)

Feedback in dit topic van leden is uiteraard niet noodzakelijk de mening van de leiding, wij willen gewoon dat iedereen zich welkom voelt en dit is geen exclusieve bodybuilding site ook al staat dat in de url, we verwelkomen ook graag mensen die aan fitness doen of gewoon aan hun gezondheid willen werken.

Maar we willen natuurlijk wel vooral dat bodybuilding prioriteit krijgt, en dat vooral die groep groeit en zich welkom voelt, dat spreekt voor zich. Dus feedback mag altijd gestuurd worden zodat we dit kunnen stimuleren waar nodig.

Kijk eens wat het resultaat is van mijn topic..
Je moet het shitload aan gezeik en allerhande betichtingen maar net over je heen willen hebben.

Eric R. heb ik al zien lezen, maar ingrijpen?
Wat bedoel je precies met 'ingrijpen'? Moderators grijpen in wanneer de forumregels worden overtreden. We proberen verder iedereen zijn mening te laten uiten met zo weinig mogelijk sturing, omdat we niet geloven dat mensen graag beperkt worden in hun vrijheid, en ik sta daar zelf ook niet achter.

Je probeert iets serieus neer te zetten en met een opsteker te komen maar er wordt grotendeels alleen gegald.
Er wordt gezanikt dat het jaloersie is en dat men het weer vrouwen logic vindt. Vind je het dan gek dat dit niet gebeurd?
Wat ik vaak merk is dat mensen enkele reacties op DBB altijd zien als een mening van de meerderheid of van 'het forum'. In de realiteit heb je hier 1001 meningen en degenen die het hardst roepen zijn niet altijd degenen die de meerderheid vertegenwoordigen. M.a.w. soms is relativeren van feedback en reacties wel eens nuttig.

Is het niet aan mods om dit te monitoren? Om het forum te laten zijn waar het voor bedoelt is? Om zelf in te zien dat er een dieet en fitness hoekje moet komen? Net zoals er voor de heren meerdere catagorieen zijn?
Even duidelijk maken dat de sectie voor vrouwen er niet is om vrouwen en mannen volledig te scheiden van elkaar, waarbij alle fora buiten het vrouwen-subforum 'mannen subfora' zijn. Dan heb je het niet helemaal goed begrepen vrees ik. Alle subfora op dit forum zijn gewoon voor zowel mannen als vrouwen. De aparte sectie voor vrouwen is er eigenlijk vooral om specifieke vragen te plaatsen en ook zodat vrouwen zich meer welkom zouden voelen. Maar in principe kan je als vrouw je topic/vraag in om het even welke sectie op dit forum plaatsen. We staan niet voor segregatie en zullen dat ook nooit stimuleren.

Waarom moet ik mijn nek uitsteken eer er gereageerd wordt? Zelf naar aanleiding van iemands stop met haar log?
Ik kan het mij heel goed voorstellen dat ze hier geen zin in heeft.

Mijn inziens mag DBB ook wel eens wat meer zelf nadenken in het vrouwen hoekje. Catagorieen zijn ook hier welkom.
Er zijn eerder nooit problemen mee geweest eigenlijk, ook nooit klachten of feedback over ontvangen, je bent eigenlijk de eerste die een probleem ziet (waarmee ik niet wil zeggen dat er geen verbeteringen mogelijk zijn). Maar i.p.v. zo defensief te reageren is het wellicht handig om constructief je mening te geven en gewoon te beargumenteren waar het volgens jou mis gaat. En niet meteen denken dat als anderen er anders over denken (i.e. het niet met je eens zijn), ze daarom iets tegen jou of andere BB vrouwen hebben. :)

Verder is het natuurlijk goed dat je dit topic geopend hebt en dat we het er een keer over hebben, dus zie dit niet als een aanval naar jou oid.

dit gaat helemaal niet meer inhoudelijk over het forum, nitwit is gewoon stomverbaasd dat ze een keer geen gelijk krijgt omdat er normaal een ja-knikkend wk legertje klaarstaat

En dikke powerlifters dan? (in before jullie hebben al een eigen afdeling)

Topic is nu toch al ontspoord, skinnie heeft gepost.:o

Bobybuilding is dan ook niet egt een vrouwen sport, Niet dat er dan iets mis is met de vrouwen die hardcore zijn, maar feit is dat veel vrouwen het gewoon niet trekt, Dat je dan als hardcore vrouw ondervertegenwoordigd bent is niet gek.
Als ik jullie (de hardcore vrouwen) was, zou ik gewoon blijven loggen en elkaars logje actief houden en proberen andere fitness dames te motiveren jullie logs te bekijken, Het is aan jullie om hen met jullie log vol resultaten die kant op te sturen, Een sub sectie zal meer slecht dan goed doen imo.

Terug
Naar boven