- Waardering
- 3.208
Er waren vroeger wel eens vrouwelijke mods, maar om één of andere reden houden ze er altijd mee op na een tijdje. Verder was deze sectie altijd vrij rustig en behoefde weinig moderatie waardoor de supermoderators het vrij goed in de hand konden houden.Wie had ik moeten inlichten? De moderators van dit topic...Eric R heeft in geen jaren hier iets gepost, en De Rock wie is dat?..
Mijn voorstel is dan ook om iemand hier te laten modereren die daar ook plezier in heeft en een hart voor bodybuilding en fitness heeft en ook regelmatig iets post.
Ik heb trouwens nooit gezegd het forum te verlaten. Ik stop alleen mijn log omdat ik niet meer het gevoel heb dat ik op een damesbodybuilding forum zit.
Ook in dit topic wordt er niet echt opgekomen voor de kritiek gevende gemotiveerde fitness en bodybuilding vrouwen. Best wel jammer..
Maar als er best een 'dedicated mod' komt voor deze sectie die het allemaal wat helpt te sturen dan zijn voorstellen steeds welkom.
Oh dan had ik je verkeerd begrepen, mijn excuses.

Feedback in dit topic van leden is uiteraard niet noodzakelijk de mening van de leiding, wij willen gewoon dat iedereen zich welkom voelt en dit is geen exclusieve bodybuilding site ook al staat dat in de url, we verwelkomen ook graag mensen die aan fitness doen of gewoon aan hun gezondheid willen werken.
Maar we willen natuurlijk wel vooral dat bodybuilding prioriteit krijgt, en dat vooral die groep groeit en zich welkom voelt, dat spreekt voor zich. Dus feedback mag altijd gestuurd worden zodat we dit kunnen stimuleren waar nodig.

...Eric R heeft in geen jaren hier iets gepost, en De Rock wie is dat?..