XXL Nutrition

Het doel van dit forum

maar dan kan je idd ook oneindig doordiscussieren, lijkt mij dan wel logisch deze sectie in 2en te splitten in een bb en fitness deel? :o

Zou kunnen maar waarom moeilijker maken dan het al is. Gewoon een logjes gedeelte en daar de logjes in. Hoe iemand traint moet ie toch zelf weten.

Een log is allereerst om je eigen progressie bij te houden, daar heb je niemand anders bij nodig.

Dus om nu aan te halen wat nitwit zegt dat er mensen stoppen met loggen omdat het niveau van het forum daalt snap ik echt niet. Want je logt toch niet voor anderen? trainen doe je voor jezelf

Zou kunnen maar waarom moeilijker maken dan het al is. Gewoon een logjes gedeelte en daar de logjes in. Hoe iemand traint moet ie toch zelf weten.

Een log is allereerst om je eigen progressie bij te houden, daar heb je niemand anders bij nodig.

Dus om nu aan te halen wat nitwit zegt dat er mensen stoppen met loggen omdat het niveau van het forum daalt snap ik echt niet. Want je logt toch niet voor anderen? trainen doe je voor jezelf

Groot gelijk heb je, maar dan heeft nitwit nog een punt ;)

Goed punt maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen afhaken als er alleen maar geflamed wordt in hun log.
Dan kan je namelijk net zo goed een excelbestandje bijhouden thuis op je PC.

Ik begrijp even niet waarom de heren zich in deze discussie mengen zonder zich ooit te hebben verdiept in de posts die de laatste tijd in dit gedeelte zijn geopend. Het gaat niet over het onbegrip over gemotiveerde fitnessende vrouwen maar over de vrouwen die helemaal geen interesse hebben in krachttraining. Die eeuwig blijven hangen op de 2 kilo dumbbells en er ondanks alle tips en opmerking van de members die er verstand van hebben blijven geloven dat veel cardio in de vorm van lessen, liefst dubbele uren na elkaar, de oplossing is om een mooi lichaam te kriijgen. Vervolgens starten ze een log om vervolgens niets meer van zich te laten horen.

Als ik morgen bij de mannen een log open met de mededeling dat ik wil afvallen, geen spieren wil krijgen, geen progressie bij houd van de gewichten, reps of sets, dan wordt er waarschijnlijk echt onvriendelijk gevraagd waarom ik niet naar een dieetforum ga....

Ik begrijp even niet waarom de heren zich in deze discussie mengen zonder zich ooit te hebben verdiept in de posts die de laatste tijd in dit gedeelte zijn geopend. Het gaat niet over het onbegrip over gemotiveerde fitnessende vrouwen maar over de vrouwen die helemaal geen interesse hebben in krachttraining. Die eeuwig blijven hangen op de 2 kilo dumbbells en er ondanks alle tips en opmerking van de members die er verstand van hebben blijven geloven dat veel cardio in de vorm van lessen, liefst dubbele uren na elkaar, de oplossing is om een mooi lichaam te kriijgen. Vervolgens starten ze een log om vervolgens niets meer van zich te laten horen.

Als ik morgen bij de mannen een log open met de mededeling dat ik wil afvallen, geen spieren wil krijgen, geen progressie bij houd van de gewichten, reps of sets, dan wordt er waarschijnlijk echt onvriendelijk gevraagd waarom ik niet naar een dieetforum ga....

Volgens mij zijn dat juist de soort reacties die Big T wil voorkomen. Iedereen gewoon helpen ook al is het doel alleen maar afvallen.

simple as that.

Ik begrijp even niet waarom de heren zich in deze discussie mengen zonder zich ooit te hebben verdiept in de posts die de laatste tijd zijn geopend in dit gedeelte zijn geopend. Het gaat niet over het onbegrip over gemotiveerde fitnessende vrouwen maar over de vrouwen die helemaal geen interesse hebben in krachttraining. Die eeuwig blijven hangen op de 2 kilo dumbbells en er ondanks alle tips en opmerking van de members die er verstand van hebben blijven geloven dat veel cardio in de vorm van lessen, liefst dubbele uren na elkaar, de oplossing is om een mooi lichaam te kriijgen. Vervolgens starten ze een log om vervolgens niets meer van zich te laten horen.
Waarom is het nou zo erg dat die vrouwen hier zitten? Wat is daar zo erg aan.

Ik snap echt waarom je je hier druk over zou maken, laat ze lekker. Boeiend man..

Vergeet dan niet een 'm' bij je stats in te vullen.

Ik ben op zoek naar een Bodybuilding / Fitness forum waar de nadruk ligt op het vormen van spieren... Niet in een dieet forum. Vandaar dat ik stop. Natuurlijk help ik mensen graag met advies, maar ik voel me zelf niet meer op mijn plaats hier.

Voor de duidelijkheid: een log waar de progressie in wordt bijgehouden is inderdaad de bedoeling...laat dat nou net niet gebeuren heren!

Ipv weg te gaan had je ook een discussie zoals deze kunnen beginnen, de leiding kunnen inlichten, proberen iets te veranderen...

Spreekt voor zich dat we bodybuilding hier prioriteit geven, en dus open staan voor suggesties die BB kunnen versterken op het forum.

Heb zelf al een suggestie gedaan en dat is dieetlogs verplaatsen. Het is natuurlijk onzin om een forum te verlaten, alleen omdat er verbeteringen mogelijk zijn.

dit topic=women logic

mensen die je niks bij kan brengen omdat ze te koppig zijn vind je overal. in het mannelijke gedeelte, op andere forums.. ect, overal! :)

• Topic Starter Topic Starter
Ipv weg te gaan had je ook een discussie zoals deze kunnen beginnen, de leiding kunnen inlichten, proberen iets te veranderen...

Spreekt voor zich dat we bodybuilding hier prioriteit geven, en dus open staan voor suggesties die BB kunnen versterken op het forum.

Heb zelf al een suggestie gedaan en dat is dieetlogs verplaatsen. Het is natuurlijk onzin om een forum te verlaten, alleen omdat er verbeteringen mogelijk zijn.

Kijk eens wat het resultaat is van mijn topic..
Je moet het shitload aan gezeik en allerhande betichtingen maar net over je heen willen hebben.

Eric R. heb ik al zien lezen, maar ingrijpen?

Je probeert iets serieus neer te zetten en met een opsteker te komen maar er wordt grotendeels alleen gegald.
Er wordt gezanikt dat het jaloersie is en dat men het weer vrouwen logic vindt. Vind je het dan gek dat dit niet gebeurd?

Is het niet aan mods om dit te monitoren? Om het forum te laten zijn waar het voor bedoelt is? Om zelf in te zien dat er een dieet en fitness hoekje moet komen? Net zoals er voor de heren meerdere catagorieen zijn?

Waarom moet ik mijn nek uitsteken eer er gereageerd wordt? Zelf naar aanleiding van iemands stop met haar log?
Ik kan het mij heel goed voorstellen dat ze hier geen zin in heeft.

Mijn inziens mag DBB ook wel eens wat meer zelf nadenken in het vrouwen hoekje. Catagorieen zijn ook hier welkom.

Je moet het shitload aan gezeik en allerhande betichtingen maar net over je heen willen hebben.

Je probeert iets serieus neer te zetten en met een opsteker te komen maar er wordt grotendeels alleen gegald.
Er wordt gezanikt dat het jaloersie is en dat men het weer vrouwen logic vindt. Vind je het dan gek dat dit niet gebeurd?

Is het niet aan mods om dit te monitoren? Om het forum te laten zijn waar het voor bedoelt is? Om zelf in te zien dat er een dieet en fitness hoekje moet komen? Net zoals er voor de heren meerdere catagorieen zijn?

Waarom moet ik mijn nek uitsteken eer er gereageerd wordt? Zelf naar aanleiding van iemands stop met haar log?

Mijn inziens mag DBB ook wel eens wat meer zelf nadenken in het vrouwen hoekje. Catagorieen zijn ook hier welkom.
iedereen mag gewoon kritiek uiten hoor, dat doe ik ook meerdere malen op een gewoon normale manier maarja als iemand het na meerdere poging niet begrijpt kan je zien dat je "gegal" krijgt.
je krijgt niet altijd je zin, al lijkt dat soms wel op dit forum. dus voor het laatst
niemand verplicht jou om je te interesseren in die andere logjes, dus waarom zou je er dan last van hebben

Er is toch al een vetverlies (en conditietraining) sectie?Misschien dergelijke logs/topics daarheen moven, eventueel in een aparte vrouwen subsectie.

Ik zou juist van andere dames willen leren. En er zijn al een aantal dames weg. Dat is juist jammer. Ik vind het leuk om me ergens aan op te kunnen trekken. Waardoor ik beter kan worden. Daarom ben ik een log begonnen, omdat ik van anderen juist info heb gekregen. Waar ik wat aan had. Ook de heren hoor;-)

Misschien kun je beter naar Noord-Korea verhuizen. :)

Andere vraag: waarom wordt er op het forum eigenlijk onderscheid gemaakt tussen mannen en vrouwen?

Terug
Naar boven