nwester
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik vmbo 4 doe? lol'd there
Ik doe havo 5 vriend, en dan ook nog N&T![]()
Dit is geen 4 VMBO vriend! Verwarde je even met iemand anders, dan is het wel knap.

N&T is t chillste profiel, nergens voor leren, alles op inzicht..
ligt er net aan waar je kwaliteiten liggen, als je goed bent in wiskunde is N&T erg relaxed.
Het is geen profiel waar je domweg voor kan leren, je moet het snappen.

yo demian no offence maar havo is gewoon gemiddeld
groeten bart

Hahaha, je weet toch wel van die chicks bijvoorbeeld die elke dag hun huiswerk maken en dan ineens voor een tentamen of examen niet/niet goed leren...
Dat gelooft toch geen enkele debiel, misschien dat ze 1 alinea zijn vergeten te lezen van de 100 pagina's.
beetje dinge doorlezen, lees de som gewoon, en bedenk in je hoofd oplossinge en kijk of je dit goed had bedacht. dan voorkom je al het schrijfwerk en leer je tog! succes man!
ik hoef gelukkig maar een 3,7 te halen hahahaha
haha oke, komt me bekend voor. klopt idd. het is ook 90% van de tijd dat mense stoer dan met heb niks geleerd terwijl ze gewoon kansloos maand van te voren begonne zijn en altijd netjes huiswerk maken.
maar ik sluit egt niet uit dat het onmogelijk is om zonder te leren gewoon voldoendes te halen voor je ce. met een beetje verstand is dit makkelijk te doen.
op school zelf leer je tog ook al voor ce
Ik weet dus ff wie jij bedoeld.
Hey maare ik ga nu met wiskunde beginnen, zit te twijfelen, heel examen maken of gewoon beetje dingen doorlezen?
Dat ga ik indd ff doen, goede bro tip. 3 uurtjes zei je he dat dat duurt?Zonder te liegen, vorig jaar voor geschiedenis anderhalf uur "geleerd"
Aardrijkskunde 0 minuten, ik keek naar me boeken en dacht nee oprotten.
Wiskunde 3 uur
Economie 2 uur
En de rest niks.
Maak van elk deel dat je moet kennen een paar sommetjes, echt maken.
Dingen die je echt totaal niet snapt beter overslaan want dat ga je nu toch niet meer snappen.
Vorig jaar bijv logaritmes of wat het ook was niks aan gedaan en toch een 8.6 of zo gehaald. Gewoon beetje mazzel hebben met wat er wordt gevraagd.