MuscleMeat

Het Examen topic van 2010-2011

N&T is t chillste profiel, nergens voor leren, alles op inzicht..

ligt er net aan waar je kwaliteiten liggen, als je goed bent in wiskunde is N&T erg relaxed.
Het is geen profiel waar je domweg voor kan leren, je moet het snappen.

Daarom heb ik ook voor E&M gekozen, ik snap niks maar ik kan best wel iets leren

ligt er net aan waar je kwaliteiten liggen, als je goed bent in wiskunde is N&T erg relaxed.
Het is geen profiel waar je domweg voor kan leren, je moet het snappen.

Wiskunde is juist een probleemvak op dit moment haha, maar ik denk dat dat snappen best mee valt, vind ik dan. als je gewoon wat regeltje uit je hoofd leert kan je dat best makkelijk...

yo demian no offence maar havo is gewoon gemiddeld

groeten bart

Nadat je je diploma hebt boeit het echt niemand meer wat voor profiel of cijfers je had hoor :D
Kan N&T nog zogenaamd zo moeilijk zijn, maar je hebt voor sommige studies alleen maar bepaalde vakken nodig.

En idd mensen die zeggen helemaal niks te doen voor alle vakken dat is echt bullshit, waren er veel die bij mij in de klas steeds zeiden van "ja echt k*t geleerd ik ga denk herkansen" en dan een 7 halen.
Ik leerde alleen echt werkelijk nooit voor AK en alle talen (ook woordjes-toetsen etc) maar dat was ook gewoon niet nodig. Oja en wiskunde maar dan haalde ik wel een 3.

yo demian no offence maar havo is gewoon gemiddeld

groeten bart

Nee man 68% volgens mij doet vmbo en 10% vwo dus iets van 22% havo. Iets beter dan gemiddeld :)

Laatst bewerkt:
examen is kei hard overrated. ik zit zelf in 5 havo en de stof op het ce is precies hetzelfde als de getoetste stof tijdens de schoolexamens. leren is dus niet egt meer nodig.
tegenover de haters die whine tegenover mense die zegge ik heb niks gedaan en vervolgens een 7 halen. het kan idd zo zijn, en er zijn er genoeg die ook werkelijk met niks doen tog een voldoende halen.

Hahaha, je weet toch wel van die chicks bijvoorbeeld die elke dag hun huiswerk maken en dan ineens voor een tentamen of examen niet/niet goed leren...
Dat gelooft toch geen enkele debiel, misschien dat ze 1 alinea zijn vergeten te lezen van de 100 pagina's.

haha oke, komt me bekend voor. klopt idd. het is ook 90% van de tijd dat mense stoer dan met heb niks geleerd terwijl ze gewoon kansloos maand van te voren begonne zijn en altijd netjes huiswerk maken.

maar ik sluit egt niet uit dat het onmogelijk is om zonder te leren gewoon voldoendes te halen voor je ce. met een beetje verstand is dit makkelijk te doen.
op school zelf leer je tog ook al voor ce

Hahaha, je weet toch wel van die chicks bijvoorbeeld die elke dag hun huiswerk maken en dan ineens voor een tentamen of examen niet/niet goed leren...
Dat gelooft toch geen enkele debiel, misschien dat ze 1 alinea zijn vergeten te lezen van de 100 pagina's.

Ik weet dus ff wie jij bedoeld.

Hey maare ik ga nu met wiskunde beginnen, zit te twijfelen, heel examen maken of gewoon beetje dingen doorlezen?

beetje dinge doorlezen, lees de som gewoon, en bedenk in je hoofd oplossinge en kijk of je dit goed had bedacht. dan voorkom je al het schrijfwerk en leer je tog! succes man!
ik hoef gelukkig maar een 3,7 te halen hahahaha

beetje dinge doorlezen, lees de som gewoon, en bedenk in je hoofd oplossinge en kijk of je dit goed had bedacht. dan voorkom je al het schrijfwerk en leer je tog! succes man!
ik hoef gelukkig maar een 3,7 te halen hahahaha

Ik moet een 6.1 halen wil ik slagen, thanks, weet al een beetje wat ik ga doen.

haha oke, komt me bekend voor. klopt idd. het is ook 90% van de tijd dat mense stoer dan met heb niks geleerd terwijl ze gewoon kansloos maand van te voren begonne zijn en altijd netjes huiswerk maken.

maar ik sluit egt niet uit dat het onmogelijk is om zonder te leren gewoon voldoendes te halen voor je ce. met een beetje verstand is dit makkelijk te doen.
op school zelf leer je tog ook al voor ce

Zonder te liegen, vorig jaar voor geschiedenis anderhalf uur "geleerd"
Aardrijkskunde 0 minuten, ik keek naar me boeken en dacht nee oprotten.
Wiskunde 3 uur
Economie 2 uur

En de rest niks.

Ik weet dus ff wie jij bedoeld.

Hey maare ik ga nu met wiskunde beginnen, zit te twijfelen, heel examen maken of gewoon beetje dingen doorlezen?

Maak van elk deel dat je moet kennen een paar sommetjes, echt maken.
Dingen die je echt totaal niet snapt beter overslaan want dat ga je nu toch niet meer snappen.

Vorig jaar bijv logaritmes of wat het ook was niks aan gedaan en toch een 8.6 of zo gehaald. Gewoon beetje mazzel hebben met wat er wordt gevraagd.

Zonder te liegen, vorig jaar voor geschiedenis anderhalf uur "geleerd"
Aardrijkskunde 0 minuten, ik keek naar me boeken en dacht nee oprotten.
Wiskunde 3 uur
Economie 2 uur

En de rest niks.

Maak van elk deel dat je moet kennen een paar sommetjes, echt maken.
Dingen die je echt totaal niet snapt beter overslaan want dat ga je nu toch niet meer snappen.

Vorig jaar bijv logaritmes of wat het ook was niks aan gedaan en toch een 8.6 of zo gehaald. Gewoon beetje mazzel hebben met wat er wordt gevraagd.
Dat ga ik indd ff doen, goede bro tip. 3 uurtjes zei je he dat dat duurt?

Bij mij wel zoiets, heb het toen verspreid over 2 middagen, misschien dat het 2x2 uur was gewoon op gemakkie.

Morgen beginnen met Wi A, beetje examens van vorig jaar doornemen en D-toetsen maken, ik moet een 4.7 halen, easy

****, ik heb mij misrekend. Ik heb morgen een examen maar moet nog veel doen :fuu:

Terug
Naar boven