XXL Nutrition

Het Examen topic van 2010-2011

Voor AK leren is overrated.

het veranderd je orginele cijfer toch niet

dus? als je een indicatie wil hebben van het cijfer dat je behaald hebt, is het toch een goede manier om het te checken..
ben zelf wel gerustgesteld nu ik weet dat ik in iedergeval een 4.5 heb (dus sowieso een 6 gem.)
(nouja dat zou ik sowieso wel halen, maar bij andere vakken zou ik ook wel graag willen weten wat ik zou hebben..)

-Doe 6vwo, en heb erg goed geleerd.. ga volgend jaar naar de politie school.
-profiel N&G met wA en natuurkunde
- Ik blijf trainen
- Sta er redelijk goed voor geen onvoldoendes, de rest 6jes en zevens

vandaag nederlands redelijk gemaakt ( 30 punten in het slechtste geval) nu de rest nog !

Iedereen veel succes toegewenst !

easy peasy, als je ak hebt, wat moet je daarvoor leren :o

umm ff uit me hoofd:
Indonesie Actueel
Systeem Aarde
Wonen in Nederland
en nog een klein iets van havo 4 maar die heb ik uitgeprint gekregen van mijn school

*weet niet of jij dezelfde boeken hebt, maar dit is hoe het bij mij heet*

Mind****.
Je hebt er niks aan, evenals nabespreken met klasgenoten die 9 van de 10 keer onzin lullen.
Het enige wat je nog kan nakijken is bijv een frans, duits of engels tekst. De rest is allemaal te vaag en kost te veel moeite = meer stress.

Plus als je nakijkt en je komt erachter dat het niet echt hoog is wat je kan halen demotiveert je weer.

Vorig jaar echt vlak voor tijd bij examen aangekomen steeds, examen maken en snel naar huis chillen.

Al die stresskippen die je alleen maar gek maken met 100x hetzelfde vragen, gewoon rustig blijven je kan er toch niks meer aan veranderen.

Mind****.
Je hebt er niks aan, evenals nabespreken met klasgenoten die 9 van de 10 keer onzin lullen.
Het enige wat je nog kan nakijken is bijv een frans, duits of engels tekst. De rest is allemaal te vaag en kost te veel moeite = meer stress.

Plus als je nakijkt en je komt erachter dat het niet echt hoog is wat je kan halen demotiveert je weer.

Vorig jaar echt vlak voor tijd bij examen aangekomen steeds, examen maken en snel naar huis chillen.

Al die stresskippen die je alleen maar gek maken met 100x hetzelfde vragen, gewoon rustig blijven je kan er toch niks meer aan veranderen.

dit, ook vooral je weet nie of doorreken fouten goed gerekend worden enz soms krijgj e toch nog 1 punt als je iets goed hebt

over 3 uurtjes nederlands, easyyyyy

Zo naar sportschool, 3 scoops jack3d en
FLux Pavilion - Bass Cannon

NL ben ik al geslaagd voor, doe vavo en me combicijfer lijgt rond de 5.8, maar toch maar gaan en 2 uur samenvatten ;9

Moet er alleen maar voor zorgen dat je niet wordt opgefokt door al die mensen die lopen te schreeuwen dat ze zo zenuwachtig zijn, want van wat ik me ervan kan voorstellen gaat het allemaal erg meevallen!

Moet er alleen maar voor zorgen dat je niet wordt opgefokt door al die mensen die lopen te schreeuwen dat ze zo zenuwachtig zijn, want van wat ik me ervan kan voorstellen gaat het allemaal erg meevallen!

+1 al die wijven zijn zo vreselijk irritant

dalijk scheikunde... niet mijn talent helaas

Welke lijst? Gewoon je vakkenpakket? En kun je zelf samenstellen welke vakken deel uitmaken van die combcijfer? En wat is het nut en doel van dit cijfer?

Veel vragen, ik weet:P

gewoon je cijferlijst ja
Nederlands 6
Wiskunde 8
etc.
Combinatiecijfer 7

combinatiecijfer wordt vastgelegd door je school en is vaak een combinatie van CKV/maatschappijleer/levensbeschouwing/profielwerkstuk. De ene school heeft weer geen CKV maar wel levensbeschouwing dus kan het verschillen per school waaruit je combinatiecijfer bestaat.

Je mag wel compenseren met je combinatie cijfer, dus haal ik een 5 voor wiskunde en ik heb een 7 voor mn combicijfer, is dat gem een 6 dus slaag ik.

bij mij is combinatiecijfer: ANW, Literatuur en maatschappijleer

Terug
Naar boven