- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
net nederlands examen vwo gehad
was wel te doen idd, heb minimaal 30/48 punten dus tussen de 5.6 en 7.6
moet een 6.5 hebben voor een 7 dus hoop dat de nomering soepel is![]()

klopt, maar je kan wel kijken wat je ongeveer gehaald hebt en dat is wel handig als je veel stress hebt als sommige
via welke site kan dit dan
easy peasy, als je ak hebt, wat moet je daarvoor leren![]()
Mind****.
Je hebt er niks aan, evenals nabespreken met klasgenoten die 9 van de 10 keer onzin lullen.
Het enige wat je nog kan nakijken is bijv een frans, duits of engels tekst. De rest is allemaal te vaag en kost te veel moeite = meer stress.
Plus als je nakijkt en je komt erachter dat het niet echt hoog is wat je kan halen demotiveert je weer.
Vorig jaar echt vlak voor tijd bij examen aangekomen steeds, examen maken en snel naar huis chillen.
Al die stresskippen die je alleen maar gek maken met 100x hetzelfde vragen, gewoon rustig blijven je kan er toch niks meer aan veranderen.
gemiddelde van 2-3 vakken die op je lijst staat, bij mij profielwerkstuk, maatschappijleer en CKV

nederlands, het vak waar je niets voor moet leren en toch slagen
Moet er alleen maar voor zorgen dat je niet wordt opgefokt door al die mensen die lopen te schreeuwen dat ze zo zenuwachtig zijn, want van wat ik me ervan kan voorstellen gaat het allemaal erg meevallen!
Welke lijst? Gewoon je vakkenpakket? En kun je zelf samenstellen welke vakken deel uitmaken van die combcijfer? En wat is het nut en doel van dit cijfer?
Veel vragen, ik weet![]()