XXL Nutrition

Het Examen topic van 2010-2011

34 punten heb ik sowieso voor Nederlands van vandaag

Examens beginnen pas 11 juni (H)

Wel meteen staats- en bestuursrecht maar soit :D Komt goed

Nederlands ging k*t durf niet te kijken hoeveel punten ik had

Vanmiddag Biologie, gaat ook niet moeilijk worden denk ik

Was idd goed te doen ... Straks wiskunde b , wordt afzien denk ik :p

Heb ik morgen..
Je moet gewoon zoveel mogelijk punten verzamelen door alles op te schrijven wat je weet,
overal f(x) of f'(x) voorzetten.
Als er een vraag komt over een sinusoïde, teken deze altijd op je papier.
En wanneer het differentiëren bijv niet lukt, ga je toch verder met een zelfbedachte afgeleide.. dan worden er waarschijnlijk geen punten afgetrokken vanwege doorreken-fouten!

net nederlands gehad, volgens mij ga ik wel slagen op Nederlands al.

Ik kan 49 punten in totaal halen, ik heb er 17 getelt exclusief de samenvatting en brief.
en de samenvatting en brief kan nog 23 punten tellen dus ik kan in totaal nog 40max halen.

Ik hoop sowieso boven de 32-35 punten te komen, dan ben ik sowieso geslaagd.
Nog 5 te gaan !

Me happy :)

Aah ok :) Dan heb je enkel frans en boekhouden? :)
Ik zit in het 2de jaar.
Even denken wat ik toen had van vakken 2de semester ...

Algemeen recht
Statistiek
Frans
Engels
Handel en financiele technieken
BTW
Boekhouden

Hmm op ander vakken kom ik nu niet meteen.

Ik hoorde dat je bij M&O ook alle formules op een bijlage kreeg, klopt dit(voor de mensen van havo die m&o al hebben gehad)?

Want anders zet ik dingen als REV, Current Ratio, Prijsresultaat, Efficiencyresultaat etc in m'n rekenmachine..

Ja krijg je op een formuleblad maar REV en dergelijke volgens mij niet omdat dat niet echt formules zijn

Ja krijg je op een formuleblad maar REV en dergelijke volgens mij niet omdat dat niet echt formules zijn

Wat krijg je dan bijv. wel op een formule blad? REV etc zijn toch gewoon formules?

Dus van dingen als REV wordt verwacht dat je ze uit je kop kent?

Wat krijg je dan bijv. wel op een formule blad? REV etc zijn toch gewoon formules?

Dus van dingen als REV wordt verwacht dat je ze uit je kop kent?

Nee klopt ik vergiste me met het Hefboomeffect: REV= RTV + (RTV-IVV)×VV/EV

dat is dus opgebouwd uit andere formules en zul je niet krijgen op je formuleblad hoorde ik van mijn leraar maar de rest wel, alle interestberekingen, ratio's en dergelijke

Terug
Naar boven