AndroidHealthClinic

Het Examen topic van 2010-2011

Bij mij is combinatiecijver Godsdienst(van havo 4) Maatschappijleer (van havo 4) en profielwerkstuk, dit jaar. afgerond kom ik uit op een 6.... kon wel een compensatiepuntje gebruiken, zodrekt Nederlands examen.. ben benieuwd wat 't wordt.

hehe ik had een 9 voor m'n plagiaat-pws, sta nu een 8 voor combinatiecijfer:D

Nu zo nederlands :D het enige waar ik geen zin in heb is natuurkunde.. daar snap ik de ballen van.
Nouja met een 4.1 sta ik nog voldoende dus dat moet wel lukken

Examen Nederlands was een eitje!

Zo, en nu borst en biceps :D

bij ons heb je geen combinatie cijfer maar gaat het gewoon nog;

je mag een 5 hebben als je één 7 er tegenover hebt staan.
je mag twee 5'en of een 4 hebben als je twee 7s of een 8 ertegenover hebt staan.

Dan ben je over als je dit of hoger hebt, duss ...

Nederlands ging. Samenvatting was k*t.

Was M&O moeilijk --> havo?

nederlands was te doen, samenvatting zeker k*t, tekst was makkelijk, maar die dingen die erin moesten sloeg nergens op, ik werd echt agressief en brak bijna mn pen

Samenvatting was simpel ook al waren de vragen nogal vaag.

Ik heb gewoon tijdens het lezen belangrijke punten gemarkeerd en daarmee op klad antwoord gegeven op de vragen, met die antwoorden heb ik m'n samenvatting helemaal compleet binnen de 220 woorden kunnen schrijven

mijn cijfer ligt tussen de 1.7 en 3.3.

zonder de openvragen en samenvatting heh, en er is nog mondeling om het op te krikken morgen zat ik ik denk ik weer voor duits

iemand nog meer scheikunde gehad ? vond het opzich wel te doen..

wie weet wat voor cijfer ik voor mondeling moet halen als ik schriftelijk een 4 heb om als eindcijfer een 6 te halen?

wie weet wat voor cijfer ik voor mondeling moet halen als ik schriftelijk een 4 heb om als eindcijfer een 6 te halen?

hoe kan het dat jij nogsteeds mondeling moet doen? dat viel onder het SE gedeelte en die horen afgerond te zijn voor je begint aan je CE?

en indd Samenvatting sloeg nergens op, die vragen die erin voor moesten komen waren veels te vaag gesteld.

hoe kan het dat jij nogsteeds mondeling moet doen? dat viel onder het SE gedeelte en die horen afgerond te zijn voor je begint aan je CE?

en indd Samenvatting sloeg nergens op, die vragen die erin voor moesten komen waren veels te vaag gesteld.

ik doe vso staatcoïtusamens

Terug
Naar boven