PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Ach kom nou, in wat voor wereld leef jijWees is realistisch, als die kerel zo stoer is om de politie te slaan, moet hij ook zo stoer zijn om klappen te incasseren.
Door al dat watjes gedrag van de politie krijgt echt niemand respect voor ze hoor, en als je wel is buiten komt dan weet je dat het respect voor de politie bij 90% van de mensen op een dramatisch niveau ligt. Omdat je toch weet dat ze niet hard optreden. Bij uitgaansgelegenheden wordt de politie door helemaal niemand serieus genomen, dat is bij uitsmijters wel anders.
De autoriteit is totaal verdwenen, kan je net zo goed geen politie rond laten lopen aangezien ze toch niet serieus genomen worden. En ik zeg niet dat de politie weerloze mensen die niks fout doen wat tikken moeten verkopen, maar zodra ze niet luisteren zou het gewoon toegestaan moeten zijn om geweld te gebruiken.
In Spanje haalt niemand het in zijn hoofd om 's avonds laat tijdens het uitgaan wetten te overtreden. De Guardia Civil ramt je namelijk helemaal achterstevoren. In Nederland is de politie gewoon een grap voor de meeste mensen, dus ga niet zeggen dat zodra ze zich gedragen als een stel watjes ze "respect" krijgen
Edit:
En over het aanhouden, zodra je hem aan kan houden is dat natuurlijk beter. Maar je weet zelf ook wel dat mensen altijd tegen werken, net als deze man die de politie gewoon slaat tijdens zijn aanhouding. Jij wilt dat ze dan vriendelijk vragen of die normaal wilt doen en zijn handen op zijn rug doet, en zodra hij dat niet doet maar gewoon gaan staan kijken. Get real
Ik zeg niet dat de politie watjes moeten zijn, ik zeg dat er geen onnodig geweld gebruikt moet worden.
Jij maakt er een heel eigen verhaaltje van.
Zijn zat soorten houdgrepen en manieren van vloeren om iemand in bedwang te krijgen.
Je ziet dat dit ook gewoon mogenlijk is in deze situatie, maar de agente kiest er bewust voor met meerdere knietjes aan te vallen.

Wees is realistisch, als die kerel zo stoer is om de politie te slaan, moet hij ook zo stoer zijn om klappen te incasseren.