MuscleMeat

Nieuws Het gevaar van de rondslingerende handboeien

Zo dat is snel.
Normaal mogen er weken/maanden over zo'n onderzoek heengaan maar nu ze in de negatieve picture staan hebben ze ff snel wat in elkaar geflanst om het recht te zetten.

Ik ben er zelf ook voor dat de politie wat harder mag optreden maar dan moeten ze dat ook tegen IEDEREEN doen en niet alleen tegen mensen waarvan ze zeker weten dat ze ze even kunnen pakken en achterin de bus kunnen fl*kkeren.

Er staan ergens 20 marokkanen herrie te schoppen en er rijden 2 agenten in een auto langs, gaan ze dan ook een paar extra wagens oproepen als ze worden bedreigd om die gasten stuk voor stuk achterin de bus te gooien? Neej dat doen ze niet en daarom ben ik tegen die laffe politie.

Als jij dan als buurman naar buiten stormt in een woedebui omdat je ruit al voor de 8e keer is ingegooit en je pakt zo'n gastje aan omdat de politie toch niets doet dan moet jij eens kijken hoe snel ze voor je deur staan.

Oja pat gelieve niet te reageren, dat kan ik emotioneel niet meer aan :D

Sommige mensjes hebben misschien een bevaderende rol nodig, maar er zullen er veel zijn die zo'n aanpak op ze zachts gezegd niet waarderen. Past niet in het beeld van de moderne samenleving wat jij schetst.

Waarderen :roflol:!

Het gaat hier niet om waarderen wat de politie doet, het gaat er hier om dat er een instantie is die de wet in stand houdt. Of deze waardering krijgt van de samenleving zou mij een zorg zijn. Autoriteit staat voorop, waardering is totaal irrelevant.

Nu is er én geen autoriteit én geen waardering, politie wordt gezien als een grap en een stel kneuzen.

Hij wist toch ook dat hij aangehouden ging worden?
Had alleen niet op de rambo manier gehoeven.

.
Als hij dat wist dan had hij normaal moeten meewerken toch? blijkbaar heeft hij dus slaande bewegingen gemaakt. genoeg reden om hem anders aan te pakken, en je denkt dat een houdgreep heel makkelijk is ofniet?
een dronken persoon is in zo'n situatie altijd onvoorspelbaar, beter het zekere voor het onzekere lijkt mij.

• Topic Starter Topic Starter
Als hij dat wist dan had hij normaal moeten meewerken toch? blijkbaar heeft hij dus slaande bewegingen gemaakt. genoeg reden om hem anders aan te pakken, en je denkt dat een houdgreep heel makkelijk is ofniet?
een dronken persoon is in zo'n situatie altijd onvoorspelbaar, beter het zekere voor het onzekere lijkt mij.

Jepz 10 meter naar achteren, pistool pakken en 1 kogel in het hoofd en 2 in de borst.

Waarderen :roflol:!

Het gaat hier niet om waarderen wat de politie doet, het gaat er hier om dat er een instantie is die de wet in stand houdt. Of deze waardering krijgt van de samenleving zou mij een zorg zijn. Autoriteit staat voorop, waardering is totaal irrelevant.

Nu is er én geen autoriteit én geen waardering, politie wordt gezien als een grap en een stel kneuzen.

Ja ze houden toch ook de wet in stand, dmv strafrechtelijke vervolging? Dus niet eigen rechtertje gaan spelen, net als een gewone burger dat niet mag. Is niet nodig om daar geweld voor te gebruiken hoor, zoals ik al eerder aangaf zijn daar ook normale manieren voor. Waardering is niet irrelevant in een samenleving waar vrijheid behoort te overheersen. Misschien accepteren een beter woord. Zoiets wordt op grootte schaal echt niet geaccepteerd is geen normaal gedrag voor iemand met een IQ van boven de 20.

Dus als je een topic opent moet je al je meningen laten varen :roflol:

Dus als je een topic opent moet je al je meningen laten varen :roflol:
Nee, dat zeg ik toch niet? op een forum hoor je een discussie te kunnen voeren, Maar indien je alle meningen die worden gegeven gelijk verwerpt wat is dan je doel bij het openen van een topic? Iedereen bashen met een andere mening?

De politie in Nederland kan letterlijk en figuurlijk niks.
Voorbeeld

1. Een inval op het woonwagenkamp een half leger nodig durven anders niet.
2.Aanhouden van een beroepscrimineel geweld gebruiken durven ze niet.
3.Aanhouden zatte man laten we maar gaan schoppen die kunnen we hebben.
4.Vechtpartij op straat of in de kroeg buiten wachten tot iemand naar buiten komt en die dan maar aanhouden.

Oftewel de politie stelt hier gewoon geen **** voor en als ze optreden doen ze dat tegen zwakkere ik heb daarom dus ook totaal geen respect voor politie.

Heeft niet hard genoeg geschopt helaas :(

Tuurlijk altijd uitgaan van extremen, waarom open je een topic op een forum als je zo krampachtig vasthoud aan je eigen gedachten?

Omdat ik er nog steeds van overtuigd ben dat dit de juiste gedachten zijn.
Waarom mag ik geen eigen mening hebben?

Als je vind dat de politie erop los mag beuken als een rambo verbaast het me ook niks dat ik volgens jou geen eigen mening mag hebben.

Vind ik wel en als patrick niet luisterd krijgt hij gewoon een klap op ze bek

Dan zou ik inmiddels geen bek/mond meer hebben. :P

Omdat ik er nog steeds van overtuigd ben dat dit de juiste gedachten zijn.
Waarom mag ik geen eigen mening hebben?

Als je vind dat de politie erop los mag beuken als een rambo verbaast het me ook niks dat ik volgens jou geen eigen mening mag hebben.
:P

Er zit nog altijd een verschil tussen 'losgaan als Rambo' en een paar tikken. Zoiets noem je gepast geweld misschien?

Het uit z'n context trekken van bepaalde zinnen doe je trouwens erg goed.

Denk dat Ruurd0111 en andere zich vooral irriteren aan het feit dat de politie in bepaalde gevallen te weinig doet en niet ingrijpt.
Dat projecteren ze nu op deze situatie die daar niet mee te vergelijken is.

Kan dit ook wel begrijpen hoor.

Terecht. Aanstellertje en dir omstanders die
bij dat gemaakte filmpje staan te schreeuwen zijn zwakke losers.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 12:21 ----------

Ze hadden ook al
pepperspray gebruikt em als jedie vent inde houdgreep zou willen nemn krijg je miss een handboei tegen je smoel

Nou ja laten we eerlijk zijn een normaal mens gedraagd niet zo. Dus als ze hem neerschieten is geen probleem toch? Scheelt weer wat uitschot :trollface:

Kon jij dat objectief beoordelen op basis van een film die midden in een incident ging draaien?

Nee.

Euh ja? Zie jij die man een poging doen om de agente aan te vallen of haar collega? Strikt volgens de wet gaat het niet om wat er voorheen is gebeurt maar wat er daadwerkelijk gebeurt terwijl ze die aanval doet.
En aangezien er net voor de aanval geen geweld op welke manier dan ook word gebruikt door het slachtoffer is dit niet toegestaan door die agente.

Je mag enkel reageren OP geweld. Wat er in het filmpje te zien is wraakactie/revanche op ''eventueel' voorafgegaan geweld (als die er was , want dat staat namelijk niet op film).

Terug
Naar boven