- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wetenschap houdt zich in de regel niet met anomalieën bezig, maar gebruikt een zogenaamde hypothetico-deductieve methode.Erg goed geschreven stuk voor Schwarzeneggertje door the Hill
![]()
The ocean science community must put science before stigma with anomalous phenomena
How is it that these anomalous observations have not risen to the level of other science priorities, such as climate change?thehill.com
Gast...jij zit ech zo gelocked in je eigen brein daar zal ook wel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan zijn zo'n aandoening.Wetenschap houdt zich in de regel niet met anomalieën bezig, maar gebruikt een zogenaamde hypothetico-deductieve methode.
Mooi geformuleerd!Gast...jij zit ech zo gelocked in je eigen brein daar zal ook wel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan zijn zo'n aandoening.
Ja ben erg moe s'ochtends met wat concerta in mn mik had ik vast wat mooiers getikt

...het belang zien...
![]()
Video | Pentagon en NASA doen intensief ufo-onderzoek: dit is wat ze weten
Op 2 juli is het wereld ufo-dag. En hoewel dat meer een lolletje is, maken de Amerikaanse autoriteiten serieus werk van ufo-onderzoek. Ze zien de onbekende vliegende objecten als een bedreiging voor de nationale veiligheid. In deze video zie je wat het Amerikaanse ministerie van Defensie bekend...www.nu.nl
Had ik al gezegd dat ze die 'ufos' op een zeker moment in de tijdlijn gaan gebruiken om een politiek doel te proberen te realiseren?
Ik dacht dat het een photoshop was, maar het is echt.
Neil verkondigt altijd een behoudende mening, die door de meeste top-wetenschappers wordt onderschreven.Goh voor het eerst in tijden dat ik hem weer iets zinnigs hoor zeggen.