AndroidHealthClinic

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is er dan zoals gemeten aan al die buitenaardse spullen en wat ze we daardoor (over hun) te weten gekomen?
Gast zoek zelf uit wat Hubble JWST en andere telescopen allemaal geregistreerd hebben.

Goed interview met Coulthart die het interview met Grusch (de klokkenluider) heeft gedaan, niet voor Steks want die gelooft alleen t stemmetje in zijn hoofd.

Je bagetaliseert nu de kennis en prefessionaliteit van (straaljager)piloten.
Er zijn zat filmpjes van piloten die ufo's niet kunnen bijhouden.

En je vergelijkt een fiets gps van 20 jaar geleden met militaire radarinstallaties.
Idd, zeg wat een gast. Navy ace's zijn getraind om op 50km afstand een verschillend type MIG te herkennen.

Neeuuu maar als een metaal achtige schijf wegzipt met 600g ook geregistreerd door de radar, nee dan hebben ze t verkeerd gezien :rolleyes:

Kun je 600g wel met het blote oog zien eigenlijk? :windup:

Kun je 600g wel met het blote oog zien eigenlijk? :windup:
Geen idee maar ik weet wel met de verplaatsingen die geregistreerd zijn met een normaal voortstuwingsysteem je hersenen aan de wand van het voertuig geplakt zouden zitten.

Geen idee maar ik weet wel met de verplaatsingen die geregistreerd zijn met een normaal voortstuwingsysteem je hersenen aan de wand van het voertuig geplakt zouden zitten.

Er is dus een soort krachtveld om het schip heen nodig dat even snel beweegt als het schip zelf, zodat zulks niet gebeurt. Dat lijkt mij inderdaad techniek, waarvan verondersteld wordt dat wij die (nog) niet (publiekelijk) zelf beschikken.

Ondanks dat ik sceptisch ben, is het met ufo's wel dat ik nou weleens een keer tastbaar bewijs wil zien en geen ISO 10.000 afbeeldingen met sneeuwvlokken groter dan in de gemiddelde sneeuwbui in de alpen, die het beeld onmogelijk maken om daadwerkelijk te bestuderen op detailniveau.

Er is dus een soort krachtveld om het schip heen nodig dat even snel beweegt als het schip zelf, zodat zulks niet gebeurt. Dat lijkt mij inderdaad techniek, waarvan verondersteld wordt dat wij die (nog) niet (publiekelijk) zelf beschikken.

Ondanks dat ik sceptisch ben, is het met ufo's wel dat ik nou weleens een keer tastbaar bewijs wil zien en geen ISO 10.000 afbeeldingen met sneeuwvlokken groter dan in de gemiddelde sneeuwbui in de alpen, die het beeld onmogelijk maken om daadwerkelijk te bestuderen op detailniveau.
Maar niet elke UAP hoeft bemand te zijn. Wat sturen wij naar andere planeten? Precies radiografisch bestuurde voertuigen.

Of er zit een bubble (zwaartekracht bv) omheen die zich met het voertuig mee verplaatst.

Ikzelf heb ook een theorie, laten we hopen dat dit niet het geval is.

Kort samengevat:

Wij zijn gemaakt, gecreëerd. Denk aan Annunaki. Door wezens die niet enkel technologie maar ook DNA meester zijn.
Het belangrijkste wat we moeten doen is vermenigvuldigen, wij noemen het dan voortplanten om het mensenras in stand te houden.
Maar doen we dat ook echt? Lijkt meer op extreem vermenigvuldigen.
Ze hebben ons alles gegeven op de aarde om het vermenigvuldigen tot stand te brengen.
Geen enkele andere planeet om ons heen heeft wat de aarde heeft.

De Egyptische piramides zijn ook door hun gemaakt.
Het staat als een paal boven water dat de mensheid dit niet gedaan heeft en ook zijn er zeer geavanceerde machines gebruikt.
De piramides dienen als baken. Je kunt ze vanuit de ruimte zien. Ook moeten de piramides weerstand bieden aan alles wat er kan gebeuren op aarde zoals aardbevingen, tsunami's, erosie, noem het maar op.
De grootte en positie van de piramides geeft de wezens informatie zoals welke planeet het is en wanneer de laatste keer was dat ze langskwamen.

Er waren beschavingen voor ons.
Die zijn er niet meer en men vermoed dat dit kan komen door bijvoorbeeld meteoor inslagen.
Maar wat als deze beschavingen geoogst zijn? Ja klinkt raar maar wat als wij niets anders dan vee zijn?
Dat de wezens planeet aarde als een stal zien waar ze kweken voor hun eigen behoeften?
Dat ze veel meer planeten hebben waar ze dat doen?
Dat er een tijd komt dat er volgens hun genoeg oogst op de aarde is en dat ze even langskomen?
Ze oogsten dan laten we zeggen 90% en laten 10% achter om hen vervolgens weer te laten vermenigvuldigen.

Ik weet het, je zult waarschijnlijk zeggen, die vent is maf maar wat als dat nu echt het geval is en dat sommigen dit weten. Die sommigen zijn dan die alles in de doofpot stoppen en geheim houden omdat er anders grote hysterie en paniek uitbreekt. Overeenkomsten maken met de wezens om hun zoet te houden totdat het moment aankomt dat het tijd is voor de wezens om te oogsten. In 2029?? En die ervan af weten hebben allang ondergrondse vestigingen gebouwd omdat zij graag tot de 10% willen behoren die achterblijft.

Ja wie weet.

Ikzelf denk wel is dat we een experiment zijn, en als t tijd is om de stekker er uit te trekken wordt er een rotsblok op ons hoofd gegooid of een andere natuurramp gecreeerd (zie jonge dryas impact hypothese)

Er zijn teveel 'beschavingen' geweest en weer verdwenen om aan het toeval over te laten imo.

Ja wie weet.

Ikzelf denk wel is dat we een experiment zijn, en als t tijd is om de stekker er uit te trekken wordt er een rotsblok op ons hoofd gegooid of een andere natuurramp gecreeerd (zie jonge dryas impact hypothese)

Er zijn teveel 'beschavingen' geweest en weer verdwenen om aan het toeval over te laten imo.
Ja inderdaad, heb opnames door gevechtspiloten gemaakt waar je kan zien dat UAP's iets afscheiden in de lucht, iets lozen. Ook is het frappant dat voortdurend UAP's gezien worden als het dondert en bliksemt maar goed dat kan ook om zich op te laden. En je ziet ze bij vulkanen.

Met de toegang tot alle huidige informatie en techniek wordt het lastig om uit te maken wat echt is en wat niet.
Die tic tac die voor de mens onmogelijke bewegingen maakt en snelheden haalt is echt omdat het bevestigd is door een gerenomeerd pilot die het gezien hebt met extra bewijs van wat wazige beelden. Die het dan weer verteld in een tv programma dat als enigste doel heeft kijkcijfers?
Of Bob Lazaar. Die geheime reverse engeneering verhalen verteld op de tv en podcast. Maar tot op heden onbestrafd is gebleven door de overheid. Wat vaak niet zo gebeurd (wiki leaks).

Of er ergens een andere beschaving is. Vast wel. Maar zijn ze hier rond aan het vliegen en ons aan het observeren. Dat denk ik niet.

Is er eigenlijk nog nieuws over verdwijningen in de Bermuda Driehoek?

Ontvoeringen door UFO's lijken ook weer uit de mode.

Schwarzeneggertje leest geen boeken. Boeken worden geschreven van de info die hij met de wereld deelt
Een paar posts terug raadde ik @Steks nog een boek aan van de laatste leerling van Steven Hawking...

In dat boek staat o.a. dat er nog geen contact is geweest met buitenaardse intelligentie.

Toevoeging van mij: ondanks dat elektromagnetische boodschappen al lang genoeg worden verzonden om eventueel te worden ontvangen. Statistische analyse van dit gegeven impliceert dat er in het hele universum geen ontvangers zijn. Lang geleden werd dit al de Fermi paradox genoemd. Nieuwe inzichten in het ontstaan van het leven op aarde die ook gewoon te vinden zijn in populaire werken van de onderzoekers, bevestigen deze conclusie.

Alleen lezen jullie hier die informatie liever niet omdat jullie mentaal alleen onzin van het internet aankunnen.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven